Angajari

10 1 0
                                    

Louise e intr-un taxi. E ora 5 seara. Este in drum spre barul Lumina Lunii, pentru angajari. Giorgio nu a putut sa o duca cu masina luxoasa, pentru ca era la o intalnire de afaceri, cu sponsorii firmei lui de echipamente sportive. Fata s-a aranjat o gramada! Voia sa fie una dintre acele chelnerite sexy. Niste blugi stramti crem ii scoteau in evidenta picioarele lungi de foto model, iar bustul era evidentiat de o bluza neagra din dantela, cu un decolteu generos. In picioare avea niste cizme lungi pana la genunchi. Erau din piele si se asortau cu inelele din aur de la mana drapta, si cu bratara din argint, de la cea stanga. Parul ii era lasat valvoi, cazandu-i pe umeri spontan.
-Aici, madame! Am ajuns! a spus batranelul, soferul taxiului, aranjandu-si bereta pe capul micut.
-Mersi. 25 de dolari, nu?
Varstnicul dadu din cap intinzand mana dupa cele trei bancnote oferite de Louise.
Fata iesi din autovehicul. Merse drept spre bar, uitandu-se pret de 2 secunde la afisul de pe usa veche si ruginita in colturi: "Angajari la barul non-stop. Tura de zii si tura de nopte. Salariu potrrivit." Cateva greseli de tipar ii sarisera fetei in ochi, dar nu zise nimic. Stia ca acest cartier nu se compara cu restul minunatului oras Paris, in care a crescut. Intra. Din spatele tejghelei, aparu un domn de vreo 50 de ani, cu o sapca ciudata pe cap, si cu par carunt.
-Vai, buna ziua! Pentru angajari, domnita?
Lou dadu din cap, in semn ca da, apoi se holba putin la femeia din dreapta barbatului. Avea un par blond, tuns bob, cu suvite roz si negre pe ici pe colo. Parea de vreo 55 de ani, dar totusi purta niste haine foarte mulate, care-i scoteau in evidenta sanii si posteriorul lasat. In gura zbarcita tinea o tigara ce imprastia numai fum.
-Eu sunt Markìz DeAngellos. Propietarul barului. Iar dansa, e sotia mea!
-Da, bine, eu sunt Violle D. a zis femeia tragand un fum din tigara.
-Eu sunt Louise Ràgrìe. Ce trebuie sa fac ca sa primesc job-ul?
Barbatul si-a aprins si el o tigara si a oftat.
-Uite, iubita, suntem disperati! Te imploram sa accepti slujba! De 4 zile facem angajari, si tu esti singura care a venit pana acum!
Lou a ramas mirata si a zambit usor deschizandu-si nasturii de la palton.
-Da! Chiar imi doresc mult slujba! Pot sa incep de azi?
Femeia si-a dat ochii peste cap:
-Fie, dar te bagam pe tura de noapte, salariu minim, si incepi de la ora 9 seara, si termini la 5 dimineata! Acum fugi in vestiarul de langa toalete! Ai acolo elastice de par, un sort si niste adidasi mai comozi!
Barbatul adauga la spusele sotiei, intinzandu-i lui Louise o foaie de hartie:
-Oh, iar aici este regulamentu'!
Fata dadu din cap aruncandu-si un ochi pe regulile ciudate, exagerate, sau normale.
Louise era fericita ca obtinuse un loc de munca atat de usor, dar ceva i de parea anormal! Oare sa fie sortul groaznic, rosu-visiniu? Sau 'tura de noapte' adica trebuia sa doarma ziua! Ugh! Si cand mai petrecea timp cu Giorgio!? Totusi intra in vestiar. Doamne! Peretii erau plini de mucegai, iar cuierele rupte, deci sa nu mai vorbim de elasticele pe care misunau gandacei.
"Ok, uite sortul!" isi spuse fata in gand, apucand sortul din cuier. Il indesa in geanta, ceea ce facu si cu perechea scarboasa de adidasi ce statea aruncata deasupra elasticelor. Stia ca trebuia sa se imbrace cu chestiile astea, pentru ca erau personalizate cu numele barului si embleme, despre care era dificil de crezut ca au aratat vreodata bine.
Iesi din vestiar, si isi lua la revedere de la proprietarii magazinului, dupa care iesii si din bar.
In fata, o masina neagra deluxe curata ca lacrima o astepta.
-Gio, nu pot sa cred ca ai venit!?
Barbatul iesi din masina si se apropie catre iubita lui.
-Hei Lou, da-mi un sarut! Cum a fost?
Louise deschise portiera masinii si isi arunca geanta si ochelarii de soare pe locul din fata, de langa sofer.
-Pai...Am luat job-ul!
Giorgio isi lua iubita in brate si o saruta pentru a doua oara.
-Stiam eu! Si pentru ca eram convins ca o sa reusesti, am si spalat masina, iubito!
Fata se urca in masina cu barbatul in urma ei.
-Stii, nu vreau sa te dezamagesc, dar proprietarii barului erau cam disperati! Ma rog, m-am facut cu o tura de noapte. Incep de azi, de la 9 pana la 5 dimineata.
Barbatul isi puse centura si baga cheile in contact.
-Deci sa inteleg ca tre' sa facem nebunii ziua, nu?
Cei doi se sarutara.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Echilibrul SeductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum