6. Nici o șansă!

131 9 2
                                    

Ies din biroul lui Mairon și intru din nou în lift.

Nu-mi vine sa cred! Voi lucra pentru un gangster! Vede el de ce este în stare o fata..

Ies din lift, acum cu capul sus și mândră. Ajung la ieșire și trec de cele doua maimuțe de la poarta.

Ajung la mașină și o descui... Trag de ușa dar nu se deschide... Ce naiba?. Apăs iar pe buton și încerc ușa din nou. De data asta se deschide... Ma încruntat confuză. Am lăsat mașină descuiata în toată graba asta! Intru pe locul șoferului și în dreapta mea dau de.... Jo. Înghit în sec și ma uit spre el.

- Ce cauți aici?spune nervos.

- Hmmm... Te-am urmărit nu-i evident?

- Unde ai fost?

- Am discutat cu Mairon. Îmi spui și mie de ce nu mi-ai spus ca voi ma urmăreati? Și de ce nu i-ai spus lui Mairon de mine? Nu ma omora!

Oftează.

- Aris... Eu... Am vrut sa te țin departe de el. E periculos în ce vrei sa te bagi.

- Periculos huh? Dar pentru tine nu mai e periculos?spun nervoasă.

- Asta e altceva. Tu ești prietena mea cea mai buna Aris... Singura mea familie. Nu vreau sa pățești ceva din cauza mea.

- Din cauza ta? De ce din cauza ta?

- Pai eu te-am adus aici...

- Am venit singura Jo.

- Nu l-a asta ma refer. Nu trebuia sa îți spun că lucrez pentru Mairon. Asa tu stăteai liniștită cu școală ta și munca ta. Deci practic eu te-am adus aici.

- Uite Jo... Cum ție îți place asa îmi place și mie. Nu o sa mi se întâmple nimic ai sa vezi. Harry a murit pana acum? Nu! Deci nici eu nu o sa mor.

- Harry? Cum adică?spune puțin panicat.

- Jo. Am sa lucrez ca șofer,în principal...

- Șofer? De unde îl știi pe Harry? Și el nu e un simplu șofer. El e mana dreapta a lui Mairon. E cel mai bun și folosește armele cel mai mult și cel mai bine. De aia nu a pățit nimic. Tu nici nu ai pus mana pe o armă pana acum.

- Ba da! Și nu-mi pasa. Învăț. Nu îți mai bate tu capul cu mine. Se ocupa Mairon. Mâine trebuie sa merg la el sa vadă ce pot.

- Te-a chemat la el?

- Dap. Și ar trebui sa îmi dai o recompensă. Ți-am scăpat pielea.spun zâmbind jmecerește.

- Mi-ai scăpat pielea cu ce?întreabă confuz

- Pai sa-ți aduc aminte ca tu stiai de mine iar Mairon încerca să dea de mine si tu nu i-ai spus nimic?

- Știe ca te cunosc?spune și mai panicat.

- Dap. Dar nu contează. I-am spus să te lase în pace de data asta,și a acceptat.

- Huhhhh... Mersi. Hai sa mergem.

- Tu nu-ți iei mașina?

- Mașina! Pffffmmm ai dreptate.

- Vi la mine în seara asta? Nu am mai stat de mult împreună.. Îmi lipsesc zilele în care stăteam numai pe canapea și ne uitam la filme  mâncând pizza și Tiramisu.

- Da... Și mie.

Bine hai.. Ne întâlnim în fata apartamentului tău.spune și iese afară fugind spre mașina lui.

Eu pornesc motorul și întorc mașină cu viteză lăsând urmele roților pe asfalt. Mă uit spre " casa '' lui Mairon și îl vad prin geam zâmbind viclean spre mașina mea. Hah... Abea aștept mâine. Și cu asta am apăsat accelerația pana la fund zgomotul roților auzindu-se din nou. Spre norocul meu știu drumul înapoi. Am scăpat de noaptea în mașină.

Dangerous PassionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum