Sisler içinde yüksek bir dağın tepesindeyim.Yerde bağdaş kurup oturup düşünüyorum.sanki oraya medidasyon yapmak için gitmişim gibi bir gözle doluyum.Yapayanlız ve mutsuzum.Hayal kırıklığı içinde geçmişimi düşünüp irdelerken birden tepemde genç bir adamın diktiğini görüyorum.yüzünü pek net olarak hatırlamasamda.kapüşonunu başına çekmiş yüzü pek görünmüyor.
-şimdi ne düşündüğünü biliyorum.Hayatın berbat,dibe vurmuşsun! yardım ister misin?
diyor sanki kırk yıllık arkadaşımış gibi!
- sen kimsin?
-kim olduğumu daha sonra öğreneceksin.yareım etmemi ister misin?
-Neye karşılık? Şimdiye kadar bana hiç kimse karşılıksız yardım etmedi ve seni tanımıyorum.
- kabul edersen eğer,hayatta her istediğini kavuşacak,zengin ve dünya çapında şöhretli olacaksın.Ama bunların karşılığında senden istediğimi bana vermeyi kabul edeceksin.
- her istediğim elde edebilecek miyim?
-Evet!
- peki kötülük yapanlar sen intikam alabilecekmiyim?
- tabiki
diyor kısaca ve devam etti-Her ne istiyorsan elde edeceksin
Para,ün hatta itikam bile ala bilisin.- peki ne karşılığında.
-istediklerine kavuşutuktan sonra sana,günü ve saati gelince sana söylerim.Sadece kabul ettiğini duymam gerek o anda süreç başlayacak,sana farklı bı dünyanın kapıları açılacak! Fakat hemen yanıt vermelisin.Bir daha sana bu fırsatı vermem.
Birden akılam geçen sene gittiğim "Faust" operasında aklıma gelen bir parça geldi "şeytanı yakalanan,onu sıkıca tutmalıdır,yoksa yeniden ele geçmez!"
- Kabul ediyorum öyleyse!
Dedim,bir oyun masasında oturmuş gibi.Tam o anda gözlerinden kırmızı bir ışığın çıktığını gördüm.
Nasıl olsa kaybedecek bir şeyim yok! O anda dağın zirvesinde oturuyor olamama rağmen gerçek hayata gerçek hayata en dipteyim ve daha aşağısı yok benim için.
Kan kırmızısı bir gül belirdi sislerin arasından ve uzanıp koparıyorum.Elimdeki güle bakarken bileğinde bir leke olduğunu gördüm.
-işte,istediğim buydu işte! Çünkü senin bir damla kanın gerekiyordu anlaşmayı imzalamak için,artık geri dönemesin.
dedi kanı bir peçeteye alırken.
Birden heryer kararmaya başdı ve bedenimi saran bir yorgunluk.*****
Kan ter içinde uyandım.Ne müthiş rüyaydı öyle!daha doğrusu ne tür bir geceydi! Bir gece önce kaçta yatığımı hiç anımsamıyorum.şimdi uyandığığıma göre gördüğüm sadece rüyaydı.fakat ne kadar gerçekti.Oy verirseniz sevinirim bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN MELODİSİ
Adventureİlk şarkılarıma kulak vermiş olan insanlar,sonrakileri dinlemiyorlar. acılarım artık tanımadığım bir topluluğa sesleniyor.onların övgüleri bile yüreğimi burkuyor.