---๑🃏) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Celestia jest jak dwie strony tej samej monety. Udaje miłą, a w rzeczywistości jest agresywną i wredną osobą, a marzeniem o posiadaniu bogactwa i władzy.
Szczerze mówiąc, imponuje mi jej intelekt. Była w stanie zmanipulować Hifumi'ego, stworzyła niemalże idealną zbrodnię, a poza tym była w stanie oszukać wszystkich co do swojej prawdziwej natury.
Była też opanowana (przez większość czasu), potrafiła zapanować nad sytuacją i mało kiedy zdarzało się by "poślizgnęła jej się noga" (swoją drogą, czy tylko ja przez jakiś czas myślałam, że to ona jest Mistrzem Gry?)
Teraz zapewne was zdziwię, ale podobał mi się motyw z jej wybuchem. Próba zatajenia nie tylko morderstwa, ale też swojego prawdziwego nazwiska - samo to brzmi ciekawie. Co więcej, sama bywam tak wredna, więc mogłam się tu łatwo utożsamić, co bardzo mi się spodobało.
⩩﹕🃏.7/10៹࣪
---๑🃏) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Czarne włosy upięte w kucyki tak sztuczne, jak jej charakter), czerwone oczy i blada skóra - proszę, powiedzcie, że nie tylko ja miałam przez chwilę wrażenie, że ona i Taka to rodzeństwo.
Natomiast ubranie bardzo mi się podobało. Czarny strój lolity, czarne paznokcie, czerwony krawat, zakończony ostrzem pierścień, intrygująca biżuteria - piekło dla twórców fanartów, ale raj dla osób kochających skomplikowane designy postaci - w tym i mnie.
⩩﹕🃏.10/10៹࣪
---๑🃏) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczna Hazardzistka - tak, jak i pewnie wszystkim, którzy oglądali Kakegurui, od razu skojarzyło mi się to z Yumeko. Talent jest interesujący i daje nam wgląd na jej charakter - by być dobrym w hazardzie, musisz umieć dobrze kłamać, być w stanie manipulować sytuacją i posiadać dużą cierpliwość oraz opanowanie. Sam w sobie jednak, jest tylko interesujący, a ja nie bardzo wiem, jak inaczej go nazwać.
⩩﹕🃏.5/10៹࣪
---๑🃏) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na śmierć ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
To jedna z moich ulubionych egzekucji. Motyw wiktoriańskiej śmierci, praktycznie nazwanie Celestii wiedźmą i wprowadzenie elementu rozpaczy, bo nie umarła w stylu wiktoriańskim, na czym mogło jej zależeć, a przez zmiażdżenie wozem strażackim.
⩩﹕🃏.8/10៹࣪
---๑🃏) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕🃏.30/40៹࣪
Ultimate Love!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Humor:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...