(☞ ಠ_ಠ)☞ Parental rész annyit jelent, hogy az adott karakter a te szülőd.
T/n - te neved
Hős neved - NightingaleDick Grayson és Barbara Gordon lánya vagy a jövőből. Találkozol a halott szüleiddel. Ezen felül együtt vagy Bart Allennel.
============================================================
2056-ban valamikor
T/n Grayson vagyok. A szüleim meghaltak, Tim bácsi és Steph néni is. Engem nagyapa, Damian bácsi és Jason bácsi neveltek miután árva lettem egy bizonyos bogár miatt. Hős vagyok a szüleim bátorítása miatt. A nevem Nightingale.Ma elmentem Iris nénihez mert már hiányzott ő és Bart is. Igen az a bizonyos Bart Allen a barátom. Kopogtam az ajtón, amit Iris néni nyitott ki.
- Jó napot.
- Szia drága. - mondta Iris néni.
- Bart itthon van? Mert napok óta nem beszéltem vele. Valami azt súgja, hogy bajban van.
- Grayson féle ösztönök. - motyogta Iris néni. - Bart nincs itthon.
- Hol van?
- Visszament a múltba, hogy megmentse a nagyapja életét.
- Mi?
- Neked nem szólt? - kérdi meglepődötten Iris.
- Nem. Ennyire nem bízik bennem? - kérdem könnyezve.
Majd Nath jelent meg a Allen háznál. De amint észrevette, hogy a másik legjobb barátja összetört rögtön tudta, hogy ő nem tudott Bart akciójáról.
- Az a marha! - kiáltotta idegesen.
- Nath te is benne vagy igaz? Nekem miért nem mondtátok el? - kérdi T/n sírva.
- Arról volt szó, hogy Bart elmondja neked. De úgy látom elfelejtette. Nem is ő lett volna.
- Tudta jól, hogy majdnem mindenkit elvesztettem aki fontos a számomra. Pár kibaszott szó lett volna az egész. - mondta sírva T/n.
- Nem tudom, hogy felejtette el.
- Nath annyi lett volna az egész ha azt mondja, hogy elmegyek a múltba megmenteni nagyapát. Megértettem volna.
Ezután csak vigasztalták az összetört lányt. Iris a nagyapját és a nagy bátyjait is felhívta. Damian és Jason megfogadta, hogy ha visszatér a szélvész leordítják a fejét.
- Van egy ötletem. - mondta Bruce.
- Mi az nagyapa? - kérdi szipogva a lány.
- Csinálunk mi is időgépet. - mondta Bruce. - És utána mész.
ČTEŠ
DC Oneshots ✓
NezařaditelnéKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...