Det er mandag kl 15:30. Idag skal jeg til stranda med Josh, jeg har gledet meg til det hele skole dagen!! Jeg har ikke sagt det til noen for jeg er redd for at de ikke skal tro meg. Jeg tror faktisk at Josh liker meg og det er jeg faktisk glad for fordi jeg liker han også. Jeg gikk for å kjekke klokka, og det var da jeg så at klokka var 15:45!! Jeg hadde bare et kvarter til å fikse meg!! Jeg løp bort til skapet mitt og tok på meg en svart bikini, en lilla mage topp og en hvit shorts, jeg tok fram hondkle og løp ned. Jeg letet etter flippfloppene mine men fant dem ikke noen steder. Jeg løp opp igjen og lette etter dem der og løp ned igjen. Jeg så på klokka om det var bare 3 min til Josh kom. Det var da jeg innså at jeg hadde holdt på dem hele tiden. Jeg begynte å le litt og stoppet. Jeg gikk til kjøleskapet for å ta en banan, det var da jeg så Josh utenfor vinduet. Jeg løp ut og smelte igjen døra. "Hei" sa Josh med et smil. "Hei" sa jeg tilbake og rødmet. Vi gikk en stund uten av at noen av oss sa noe. Det var ganske pinlig. Vi forsatte å gå til vi kom til en skog. "Hva er det vi gjør her"? Spurte jeg rart. "Bare følg meg" svarte Josh og gikk inn i skogen, jeg fulgte etter. Etter et stykke stoppet Josh og sa noe, jeg fikk ikke helt med meg det ham sa fordi jeg drev og krangla med en gren som satt fast i håret mitt. Når Josh så meg kom han og hjalp meg. "Takk". Svarte jeg og lo litt. "Du er en sikkelig kløne, ikke sant"? Spurte han og lo litt. Jeg lo også og nikket. Vi stod der en stund og lo til han sa "Siste mann ut i vannet er styggere en styggest"! Og løp mot vannet samtidig som han rev av seg klærne, jeg gjorde det samme pg løp mot vannet. Vi tulla og tøysa i vannet og sprutet vann i ansiktet til hverandre. Det var kjempe gøy, etter ca to timer med bading var klokka 18:00. Vi gikk opp av vannet og vi skifta. Før vi skulle til å gå kom Josh mot meg, han var sikkelig nerme meg. Jeg ble veldig nervøs og rødmet. Han kom nermere og tok honda si på skinnet mitt og.... vi KYSSA!! Mitt aller første kyss!! Det gikk over fra kyssing til klining. Etter ca 3 min med klining fulgte Josh meg hjem vi sa hade og jeg løp rett mot dusjen.
ツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
Tusen takk for 200 lesere!! Kan ikke tro at 200 personer har lest historien min!! Det betyr veldig mye!! Sorry for at jeg ikke har oppdatert i det siste, det er bare at jeg ikke bruker denne appen så veldig mye lenger for dere skønner jeg er en sims-player altså jeg spiller the sims 4😅😅
YOU ARE READING
Mitt nye liv i LA
Teen FictionAlexandera er 16 år og har flyttet hele veien fra Oslo (Norge) til LA (USA-Los Angeles). Hun måtte flytte til LA pga at faren hennes har fått tilbud til sånne jobb greier og sånt og hun måtte bli med. Alexandera var ikke så veldig begreiset til å fl...