24

133 8 1
                                    

Vnikli jsme dovnitř a hledali po přízemí nějaký vchod do podzemí. Budova uvnitř byla stejně, možná i víc, poničená než zvenku. Opadalá omítka smíšená se zatuchlím vzduchem od prachu nám znemožňovala se normálně nadechnout, aniž by někdo nezakašlal. Nábytek byl vesměs poházený, převrácený a zničený. Všude rozházeno spoustu papírů, dekorací, oblečení a dalších osobních věcí, předešlích majitelů, jež tu roky nebyli. Opuštěné byty jsem nechal a vydal se k výtahu. Chtěl jsem to okolo něj obhlídnout, když se ze sluchátka ozval šramot.

"Hej lidi, mám to. Přijďte do úložných prostorů nalevo od vchodu. Jsou tu padací dveře." zajásal Hawks. Ihned jsem se vydal směrem k řečeným prostorům. Endeavor byl hned za mnou. Jakmile jsme se dostali k Hawksovi, odstrčil mě a začal zvedat poklop. Propálil jsem ho vražedným pohledem. "Promiň mladej, ale s Nomy si to vyřídím. Vy musíte najít Dekua." zavrčel a sestupoval po žebříku dolů. Má pravdu, s nimi bych se akorát zdržoval. Hawks šel za ním a po něm konečně já.

Ocitli jsme se v potemnělé prázdné  místnosti. Vzduch okolo nás byl značně dýchatelnější. Někde u zdi šla rozpoznat bílá ventilace s malým zeleným světýlkem co problikávalo. Hluk ventilace obklopoval místnost a její chabé osvětlení nám toho o tomto prostoru moc neřeklo. Endeavor si nechal vzplát ramena. Místnost se náhle prosvítila. Oproti patru nad námi tu je mnohem víc čisto. Nacházelo se zde několik dveří. "Kudy, Creati?" ozval se Aizawa do sluchátka po mém pravém boku. "Na jih, vpravo." ozvala se všem. Nasměroval jsem se na jih. "Já, Hawks a Iida tam půjdeme, ostatní prohledaj dveře co zbyly. Pokud se v některé budou nacházet další padací dveře či jakýkoli jiný vchod do dalšího patra, všem to oznamte." zahřměl Endeavor a vešel do zmíněných dveří. Já s Kirim jsme se dostali hned do vedlejších. Mohli jsme tak slyšet nastávající boj.

Pokoj jsme převrátili vzhůru nohama. Vypadá to, že v hořejším patře mají ložnice s koupelnami. Tenhle vypadal na holčičí. Krom nožů a různých udělátek tu byla i pěkná zásoba sukní a různých svetrů. Byla zde i celkem velká lednice plná krve. V koupelně vedle, bylo přilepeno velké množství fotografií Dekua, Uraraki, Tsuyu a mě? Všechny byli buď potřísněné krví či popsány černou fixou nejrůznějších textů. Obzvlášť u Dekua byla velká zásoba rudých a černých srdíček. Mimo jiné tu byla i skromná zásoba makeupu. Bohu dík jsme mohli tuto místnost rychle opustit.

"Ground zero..." ozvalo se v sluchátku. "No?" dal jsem znamení, že slyším a čekal na odezvu. "... tady, s Nomy... uhh
... je ten poklop... hlídají ho... zdechni potvoro... zkus... i vy ostatní... okolo nich... pozor Hawksi!... projít... my je... zdržíme... musíte... ale... hned..." zafuňel do sluchátka Iida. Zapoměl si ho vypnout, všichni jsme tak mohli slyšet jak urputně bojuje. Po očku jsem vyhledal Kiriho a bez dalšího zdržování jsme vtrhli do vedlejších dveří. Tokoyami tam už taky byl.

Endeavor bojoval s šedivým Nomem s mnoha očima. Na to jak je Endeavor vysoký se na něj díval shora. Několik jeho slizkých rukou se ho snažilo zasáhnout zakončených ostrými čepelemi. Jakmile mu ale upálil jednu ruku, vyrostli dvě další. Byl jak Hydra. Iida s Hawksem bojovali bok po boku. Nomové, kteří proti nim stáli, byli v rukou a nohou srostlí jako siamská dvojčata, avšak se vůbec nepodobali. Ten vpravo byl menší, celý fialový. Místo rukou a nohou měl prazvláštní chapadla, z jejichž přísavek vytékalo něco žlutého. Oproti tomu druhému byl značně zavalitější. Jeho 'dvojče' bylo vcelku vysoké a bílé jak stěna. Oči byli slepé a němě hleděl do stropu. Na to jak štíhlé měl tělo, byla jeho ruka obrovská. Byla prosetá několika náhodně vyrůstajcími ostrými kovy, kterou mohl zřejmě natahovat do libovolné vzdálenosti. Všiml jsem si Kiriho, který jak nejrychleji mohl skočil přede mě a zablokoval tak útok bílého Nomy. "Běž, Bakugo! Dělej!" zařval na mě Iida. Rozhlédl jsem se kolem a spatřil, teď už ne moc hlídaný, poklop. Spolu s Tokoyamim a právě příchozím Aizawou jsme tam rychle vnikli.

652 slov

Probuzený (bakudeku) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat