Egy lányrol szol aki a mai nap elégé roszul kellt fel .miután felöltözöt és öszekészült ,lement a papájához mivel csak ő van neki ,a szüleit elvsztet egy autóbalesetben amit Nina nagy szerencsével tulélt . miután elkészült kilépet a bejárati ajton is elég rosz érzés kapta el ,mintha figyelné valaki ,de nem nagyon foglakozot vele. ment az ucán és mint minden regel az ucán levö kéregető embernek adot pénzt és tovább ment . Miután beért a munkahelyére ami egy kis kávézo a sarkon , gyors átöltözöt és már ment is felveni a rendelést is utána kiszolgálni öket .már nagyábol 2 orája dolgozot ,amior a sarokban levö asztalnál ult egy kapucniban levő idegen a férfinek ,se arca se szeme nem látcot .odamentem hogy kiszolgályam .
-jonapot kér valamit?-kérdeztem kicsit ijeten .
-szia , igen kérdék egy hoszú fekete kávét minden nékül.-monta férfias mély hangon a vendég ,én csak bologatam és irtam .
miután elmentem hogy elkészitsem neki után már vitem is ki neki de amikor kiszolgálás utnán szeretem volna elmeni hirtelem megfokta a cuklom .és hirtelen megszolalt.
- nyugi ! megkérdezhetem hogy hogy hivnak ?- kérdezte és csak gyönyörű kék szemei lácotak kia kapucni alol
-Nina !-feletem kicsit ijeten .
Miután elengete a csuklom én tovább mentem a dolgomra . ugy kb 20 perc mulva záras idő volt . már senki nem volt az üzletben ,ezért elmentem átöltözni amikor végeztem gyors mentem az ajto fele hogy bezárjak és mehesek haza .már sötét volt senki se volt az ucán még a kéregetö báci se,pedig mindig megszokta várni hogy végez a munkámal hogy megtudja köszöni amit kap tölem .sétálta egy sikátor fele de amkor oda értem valaki elkapot es egy rongyot szoritot az arcomba , még síkitani sem volt időm , elötétült a villág . arra ébretem hogy egy sötét hideg helyen vagyok . fázom ,éhes szomjas vagyok és a fejem majd fel roban . akkor eset le hogy eraboltak .Ezután nyilt az ajto és felcapodot a lámpa. egy joképü férfi jöt be rajta .odajöt hozzám és megfokta az állam hogy a szemébe nézek már megint láttam azokat a gyönyörü kék szemeket. és hirtelen megszolalt.
- már vártamhogy felébredj ! én Deve Hardy vagyok !- -mutatkozot be nekem . bennem még a vér is megált . hogy mit keresek a világ leghatalmasabb maffia vezére fogságaban .???
- masjnálom hogy ezt kel mgeélned , de a szuleid nekem dolgoztak és a haláluk nem a legjobb volt a maffiának . igy hát te kelesz ahoz hogy viszakapjam ami engem ilet -monta tiszta poker arcal meg sem mocant .
- én minek kelek ehez ??? miert pont én?? 2 éves korom ota nem láttam a szüleim semit nem tudok roluk ,és miert voltak maffiák ??!!- kérdeztem értetlenul ,,, hirtelen minden megváltozot
- majd megtudod ha eljon az idelye -monta és kiment igy magamra hagyot .
én a sarokban oszekuporodva alutam mert mást nem tutam tenni .
Deve szemszöge :
Már egy orája hogy jártam nála , gyönyörü mint mindig . kár hogy nem monthatom meg neki hogy miert van it , ha megmondanám lehet sose lesz az enyém , mar rég figyelem ,minden nap egyre jobban bele szeretek . Hogy lehet enyire tokéletes valaki ? nem birom ott hagyni a hidegben muszáj felhoznom legalább a vendégszobába . elindulok a lift fele es lemegyek a pincébe bemegyek nem nagyon akarom felkelteni ezért ovatosan felemelem és a lift fele megyek .felérek a foldszintre és fellépcsözök a vendégszobához ,beviszem és csak most veszem észre hogy menyaszony pozban viszem .oda érunk az ágyhoz leteszem és betakarom joalaposan. majd legugolok hogy a fejével egy szinten legyek és adok egy puszit az arcára . miután kimegyek már megyek a dolgozoszobába mert rengeteg dolgom van .
Nina szemszöge :
Amikor felkelte egy gyönyörű szobában voltam ,festmények a falon, fehér fekete butorok oriási ablakok ami a tengere néz [ valami gyonyoru volt !] kulon fürdő szoba ami marvnymintás volt . oriási gardrob , de sajnos ures volt .mar nagyon kosos voltam a pince miat ezért ugy dontotem hogy elmegyek és letusolok .amikor végeztem magamra kaptam a kontos és látam hogy az ágyon kivan készitve fehérnemü. felvetem d enem volt ruha amit felvegyek ezért ugy dontotem hogy felveszema kontost is keresek egy ruha darabpt végigmentem egy folyoson és bementem egy szobában ahol látam hogy valaki alut mert az agy nincs egvetve .bementem a gardrob részre és férfi ruhákal találtam magam szembe . levetem egy inget ami nekem a térdemig ért igy pont jo volt . hangot halotam lentrol igy ugy gondoltam hogy lemegyek ,amikor a lépcson mentem lefele egy gyonyorü napaliba érve korbnéztem és utána átmentema konyhába . amior beértem látam hogy a fogvatartom melegitöben iszogatja a kávéját. megfordul és kicsit meghokenve néz engem .
-szia ,látom találtál magadnak ruhát .-monta és elmosolyodot .
-igen-montam kicsit kedvtelenül .
-kérsz enni ?készithetek neked bármit amit kérsz ,mégha nem is tudok fözni ...-monta kicsit kinosan és a tarkoját vakarja .
-készithetnék inkább magamnak ??- kérdesztem kicsit félve a választol.
- persze ,érezd magad othon ,hamár ez lesz az othonod .
- miii?? -kérdeztem értetlenül
majd odalépet hozám is kigombolt egy gombot az igen és felment az emeletre .
Én odamentem a hutohoz és kivetem a hozávalokat és készitetem magamnak egy rántotát és foztem egy kávét . amikor végeztem amilyen gyorsan csak tutam etem mert már nagyon éhes voltam igy nagyon jol eset . elmosogatam majd eloakoltam utána ot ultem a pultnál és néztem a tengert az ablakon keresztul .majd jöt egy otlet hogy tvézni akarok igyhát felmentem hogy megkérdezem hogy tévézhetek -e . felmentem az emeletre és benéztem minden egyesszobába de sehol nem volt .egy nagy ajtohoz értem és bekopoktam mert volt egy érzésem hogy ott van . majd jott a hang hogy "gyere" ezért benyitotam és egy nagy asztalal találtam magam szembe aminek a végén Deve ult .
-mit szeretnél-kérdezte .
-tévézhetek ?-kérdeztem félve
erre felált és megfogtaa kezem és elkezdet huznia lépcson lefele és a nappaliba leult a kanapéra és magára huzot megfogta a távirányitot és megkérdezte .
- mit nézunk ??- nézet rám egy 1000 watos mosojal .
Én csak megrántotam a vállam és ránéztem hogy mindegy . ő bekapcsolta a netflixet és betet egy filmet amit nem ismertem . jonak jo volt csak bealutam a melgasán fekudve akanapén . Arra keltem hogy a hajam simogatja . én csak ránéztemés és elmosojodtam .
- jo reggelt csipkerozsika !-koszontot egy 1000 watos mosolyal.
-jo rggelt , hány ora van ? -kérdeztem mert szerintem végigalutam anapot mert már sötét volt kint .
- este 9 . te miata holnap sog dolgom lesz felgyult a papirmunka és a tárgyalások . de nem hiába . -és mosolygot tovább rám.
-jo én szerintem megyek furdeni .-monta majd felált és elment az emeletre .
Énis feláltam és bementem a konyhába itam egy pohár vizet . utána felmentem az emeletre korbenézni mert bisztos sokáig leszek it. mebentem egy nagy ajton és egy konyvtár nyilt elém megorültem mert szeretek olvasni elkeztem keresni és megtaláltam a szurke ötven árnyalatát . nekiáltam olvasni és már azt vetem észre hogy hajnali 2 van .ezért ugy dontotem hogy elmegyek aludni elmentem a szobámba és befekutem az "ágyamba ". olyan 20 perc mulva még nem alutam csak probáltam de halotam hogy nyilik az ajto és bejon valaki majd befekszik az ágyba és hozám bujik . nem nagyon foglakoztam velem mert után egybol elnyomot az állom .
1196 szavas lett!remélem tetszik !
puszi L❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ami megöl ! A miffia kegyébe
RomanceNina élete:magányos unalmas ,egyik nap a világ legjobb dolga torténik vele ami az életét felforditja és boldogá teszi. fájdalom ,szerelem , boldogság ,bánat , utolso szerelem .... Deve élete :magányos szomoru életet él , de kozben a világ van a kez...