Allison pov
Άφησα το μικρό μου Baby μου σε ένα κουτί που είχα από ένα δώρο που μου είχε δώσει η Eva και έπεσα στο κρεβάτι αναστεναζοντας από τα νεύρα μου. Άρχισα να χτυπιέμαι στο στρώμα μου και τοτε ακούω τον χτυπο της πόρτας από το χαρακτηριστικό χτύπημα του αδερφού μου.Allison: Άφησε με μόνη Elian (Τότε η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ενώ με βλέπει να χτυπάω τα διακοσμητικά μαξιλάρια σε σχήμα καρδιάς και λουλουδιών στο κρεβάτι μου).
Elian: Όπα! Ηρεμησε Allison μου, γιατί είσαι έτσι? (Ηξερα ότι οταν το κανει αυτό τα πράγματα είναι σοβαρά).
Allison: Να ηρεμήσω? Εεε...λοιπόν δεν πρόκειται να το κάνω αυτό αν δεν φύγουν αυτοί απο εδώ μέσα. (Τον κοίταξα με νευριασμενο- εξοργισμένο υφος μου).
Elian: Είναι φίλοι μου και ειναι σε μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορώ...
Allison: Τότε διαλεξε εμένα την αδερφή σου η εκεινους?
Elian: ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ? ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑ ΔΕΙ? (Τότε μέσα στο δωμάτιο μπαίνει η Irene μου για να μας σταματήσει πριν εξαγριωθω και τα κάνω όλα μπουρδελο)
Irene: Πατε καλά? Τι πάθατε?Irene pov
Εφόσον οι φίλοι του Elian ήρθαν λόγο προβλήματος που από ότι κατάλαβα ο φίλος τους ο μικρός της παρέας έχει μια ιδιότητα στο να καταστρέφει ότι αγγίζει. Έτσι ενώ τους πήγα τα αναψυκτικά και μας εξήγησαν τι έγινε καταλήξαμε στην κουζίνα. Ενώ άρχισα να φτιάχνω κάτι να φάμε ολοι μαζι, ώσπου να έρθει η Allison μιας και δεν είχαν φάει τίποτα, η πόρτα χτυπάει και ο Elian λέει στον Christian ρε μαλακα πηγαινε να ανοίξεις την πόρτα,μιας εγώ με το αγόρι μου μαγειρεύαμε. Ξαφνικά μετά από 1 λεπτό ακούμε την γλυκιά φωνή της αδερφής του Elian να ηχειτε σε όλο το σπίτι φωνάζοντας το όνομα του. Τότε ο Elian αφήνει τα πράγματα κάτω ενώ τραβάει τα μαλλιά του πίσω από αγανάκτηση στο τι έπαθε η αδερφή του. Έτσι ενώ εγώ μαγειρευα και ο Elian μιλούσε με την αδερφή του, στα ξαφνικά είδα μια Allison να τρέχει στα σκαλιά προς τον πάνω όροφο με τα υπνοδωμάτια. Αμέσως ο Elian προχώρησε στην ίδια κατεύθυνση, ενώ ο Daniel ερχόταν από το σαλόνι μαζί με τον Christian αρκετά ενοχλημένοι.Irene: Μπορείτε να μου πείτε τι στα κομμάτια εχετε κάνει στην Allison και δεν σας θέλει στο σπίτι? (Τους κοίταξα αυστηρά με το σοβαρό μου υφος).
Daniel: Να ξέρεις...
Christian: Άστο Daniel αυτό είναι δικό μου θέμα. (Κάθισα στο τραπέζι με τα χέρια στο πρόσωπο μου κάτω από το πιγούνι μου με σοβαρό υφος και της τα εξήγησα πως είχαν τα πράγματα. Ίσως είναι η μόνη που μπορεί να μας βοηθήσει μιας και καταλαβαι αμέσως την Allison). Λοιπόν από ότι ξέρεις εγώ με το αγόρι σου τον Elian και καλύτερο φίλο μου, γνωριζόμαστε η να το θέσω αλλιώς γνωριστήκαμε όταν η Allison ήταν στο εξωτερικό μαζί με την μητέρα της μίας και φυσικά θα ξέρεις την ιστορία τους.
Irene: Ναι την ξέρω πολύ καλά από τον καθένα, αλλά που κολλάνε όλα αυτά? Θέλω να μάθω τι στα κομμάτια κάνατε στην Allison. (Τους κοίταξα με αγριεμένο υφος, ενώ κρατουσα το μαχαίρι που έκοβα την ντομάτα προς το μέρος τους).
Daniel: Ηρεμησε ρε κοπελιά! Την θέλουμε την ζωή μας, είμαι νέος για να πεθάνω για τις μαλακιες του μαλακα φίλου μου. (Σηκώνοντας τα χέρια ψηλά για να δείξω τον αθωω).
Irene: Μιλήστε, γιατί.....
Daniel: Christian μιλά ρε μαλακα, αυτή έχει άγριες διαθέσεις! Θέλω να ζήσω!
Christian: Έτσι λοιπόν δικηγόρε της υπερασπισεις?
Irene: Κόψε την πλάκα! (Του είπα με σοβαρό υφος).
Daniel: Christian κόψε τις βλακειες επιτέλους).
Christian: Και εσύ το θέατρο καταστροφικό γομάρι, εξαιτίας σου εγώ πρέπει τώρα να δικαιολογηθω.
Daniel: Εγω φταίω που εσύ την έστειλες στον διευθυντή για να πάρει 4ημερη!
Irene: Τι πράγμα? (Χτύπησα το μαχαίρι με το χέρι στο ξύλο κοπης).
Daniel: Όπα ηρεμησε εσύ.
Irene: Μα φυσικά η Allison ειναι κοινωνική και λατρεύει τους φίλους της, αλλά και το πρότυπο του αδερφού της, η κάθε φίλο της! Για αυτό εσάς και ειδικά εσένα δεν σε θέλει! (Έδειξα τον τύπο με τα ξανθα ανοιχτα μαλλιά που ήταν σοβαρός και αποκαρδιομενος ταυτόχρονα). Όμως τότε τα παρατησα όλα και έτρεξα πάνω για να διακόψω τον Elian που είχε νευριάσει από την άρνηση της αδερφής του που άρχισε να φωνάζει στην αδερφή του.
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasíaΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...