R-ea e.......cea mai buna prietena a mea...
D-stai!deci eu nu eram singurul tau bff?....hai ma Rebe dc nu ai zis nmk.....a sa inteleg ca mai ai si alte secrete......dc imi ascuzi astfel de lucruri?......stii ceva nici nu ma mai intereseaza....
*Draco pov*
Dupa cuvintele astea,ies nervos si dezamagit pe usa,lasand-o pe Rebe acolo,nu o credeam in stare sa imi ascunda lucruri,infine sunt nervos si nu mai am chef de nimic......merg in camera si la un moment dat adorm......
*Rebe pov*
Draco pleaca,mai nervos ca niciodata,lasandu-ma acolo,primul instinct a fost sa incep sa plang,puteam sa jur ca venirea lui Mery deja imi daduse un sentiment ca totul se va strica.....se deschide usa,si intra Mery,care evident nu a batut la usa si cand ma vede.....zdup langa mine in pat,imbratisandu-ma cu cea mai mare putere posibila,stau asa cateva minute,timp in care ma opresc din plans,am inceput sa vb cu Mery,sa o cunosc mai bine.....si sa ne povestim tot ce s-a intamplat in toti acesti ani......
*Dupa 2 zile*
Eram inca in acelasi stadiu cu Draco,nu vorbeam de loc,nu statea langa mine si evident ma evita,timp in care eu stateam cu Mery,pe care o consideram o minune pe pamant care m-a ajutat in perioada asta grea si nașpa.....
*Draco Pov*
Nu am mai vorbit cu Rebe de 3 zile,ma simteam ca un gunoi care avea lipsuri,lipsurile mele fiind imbratisarile ei,rasul ei de hiena pe moarte si somnul de frumusete pe care il avea in fiecare zii,avand in vedere ca maine e ziua ei de nastere ma gandeam ca ar fi ocazia perfecta sa ne impacam,merg in Hogsmeade sa ii cumpar un lantisor cu zodia gemeni,apoi merg in camera sa ii cer parerea lui Zabinii.....
*Rebe pov*
Eram putin suparata,tocmai aflasem ca Mery e in Hufflepuf,iar eu dupa cum stiti in Slytherin,sper ca asta nu va insemna ca voi petrece mai putin timp cu ea adica m-am atasat foarte mult de ea in astea 3 zile,si de Draco imi este dor in fiecare zi,si in fiecare secunda,am mai vorbit cu Zabinii care imi mai spunea cum se simtea Draco,uneori bine,uneori rau....
*Mery pov*
O vedeam pe Bucky trista,stiam motivul asa ca ma gandeam sa o inveselesc putin,eu fiind mai petrecaroasa stiam toate petrecile care aveau loc in castel,fiecare casa,si evident fiecare bautura......
M-Sus,soare!Mergem sa ne distram....
Evident ca dormea,ea tot timpul doarme...
R-unde mergem?
*Rebe pov*
Nu mai apuc sa spun nimic ca o vad pe Mery cum aduce toate machiajele,nu stiu sincer de unde le-a scos dar le-a scos,apoi o vad cum imi cauta prin dulap dupa cv...
R-Ce cauti mai exact?...
M-O rOcHiE.....
R-Nup....nu iau asa ceva pe mine :))
M-sa o crezi tu....
Pana la urma reusec sa o conving pe Mery sa ma lase sa merg intr-o pereche de blugi cu un corset negru si ceva sandale.......
Mergem la petrecere aceasta avea loc la Griffindor,cand am intrat deja am simtit mirosul de firewiskey si de iarba,si ici colo mai vedeai prunci care se pupau intre ei ca pesti ......Mery pleaca sa i-a ceva de baut iar eu raman si inspectez camera......pana fac contact vizual cu o pereche de ochii care m-au marcat pe viata,si pe care speram sa nu ii mai vad in vreodata......Ai cui sunt ochii misteriosi?Oare aflam capitolul viitor?ce se Intampla cu Draco?hmmm ramane de vazut,pupiceii,apropo capitolul asta e mai lung 635 cuvinte.
CITEȘTI
♡o floare de nu ma uita ♡
Teen FictionBuna sunt Becca Snape,am 14 ani si urmeaza sa merg in al doilea meu an la Hogwarts,cu prietenul meu cel mai bun Draco M.,si acum intrebarea intrebatoare e ♡IMI PLACE DE EL?♡ ....