T/n - te neved
Hős neved - BlackbirdThe Originals crossover. Reader Klaus Mikaelson ikerhúga és tribrid. Együtt voltak Bruce-szal de elvesztette a gyereküket így nem kereste akkor őt. Minden Robin nevelésében segített most Damian miatt fog feltűnni. Plusz Gordon egyik legjobb barátja.
============================================================
Múlt
Egyszer régen mikor még az emberek nem ismerték a természetfeletti világot. Volt egy család kik tagjai egy tragédia miatt vámpírokká váltak.Gordon huszon éves korában
Gordon ekkor ismerte meg T/n Mikaelsont. A lányt aki megmentette az életét.- Jól vagy? - kérdi a lány.
- Igen de ki vagy? - kérdi Gordon.
- T/n Mikaelson.
- Nem hallottam még rólad.
- Addig van szerencséd még nincs közöd hozzám és a családomhoz.
Ezután sokat beszélgettek és legjobb barátok lettek. Gordon idővel megtudta a titkot T/n-ről és családjáról.
- Nem ember vagyok Gordon. Hiszel a természetfelettiben?
- Nem.
- Ezek után fogsz. Én tribrid vagyok ami annyit jelent, hogy boszorkány, vérfarkas és vámpír is vagyok. De nekem egy oldalam se lett elnyomva mint a bátyámnak.
Majd minden képességemet megmuttam. Gordon csak döbbenten nézett rám.
- Nem szent a családom sokat öltünk az ezer év alatt ha valami fenyegette a családunkat. Megértem ha ezek után nem akarsz velem többet beszélni.
- Ne legyél hülye. Nagyon menő vagy és a családod is. A titkotok nálam jó helyen van.
- Még úgyis, hogy gyilkos vagyok.
- Igen. Tudom, hogy bízhatok benned.
Csak elmosolyodtam a szavin.
Bruce szüleinek hála
Ott voltam Bruce Wayne szüleinek a halálakor is. Mert Gothamben voltam pont akkor. Elkéstem.- Figyelj rám kölyök. - a fiatal Bruce rám nézet. - A bosszú nem megoldás. Tapasztalat. Kérlek te ne kövesd el a hibáimat.
Majd homlokon csókoltam és Jim mellé mentem.
- Örülök, hogy itt vagy megint.
- Mindig visszatérek. Ebbe a városba.
- Sose öregszel meg. Irigylem ezt tőled.
- Nem jó ez. Örökké egyedül maradni mert a szeretteim meghalnak én pedig nem. Tovább kell mennem. De visszatérek.
Jim bólintott majd az árnyékba sétáltam és elhagytam Gothamet egyenlőre.
Évekkel később
Bruce már Batmanként tevékenykedett amiről tudtam. Szintén Gothamben voltam. Jimet rögtön meglátogattam az irodájában vártam rá. Be is lépett percek múlva.- Jimmy hogy vagy mostanság? - kérdem szórakozottan.
Jim annyira meglepődött, hogy elejtette a jelvényét.
- Kezet foghatsz Batmannel ő is mindig ezt csinálja.
- Tudom. Láttam mikor ide felé jöttem.
- Hihetetlen vagy ezekkel a hirtelen feltűnésekkel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DC Oneshots ✓
DiversosKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...