Zayn - Tonight
Ekim
Dudaklarım dudaklarına değdiği an tüm hafızam uyuşmuştu beni kendine çekip öpmüştü.
Çok başka bir histi. Çok atik, çok yavaş, fazlasıyla orta da değildik değişiyordu.
Özlemle öpüşüyorduk.
Arkada çalan müzik eşliğinde öpüşüyorduk sanki
"Öyleyse beni sev. Yarınımız yokmuş gibi sev. Asla yarın gelmeyecekmiş gibi sev."
Her bir nakaratta daha da kendimize çekiliyorduk. Tenlerimiz, kirpiklerimiz. Sıcaklık. Saçlarımızın telleri yüzümüze dağılmıştı.
"Sen benim korumamsın, doğru anladın."
Bana her nakaratta daha fazla kenetlenmesi, dudaklarıma dudaklarını daha fazla bastırması. Nefes almaksızın bende kaybolması, ansızın ben de ölmek isteyişi.
Bir an durdu ve yavaş yavaş geri çekildi. Ellerimi tutup bana baktı.
"Özür dilerim ama seni çok özledim. Seni çok seviyorum Ekim."
Bir an sustum sadece gözlerine bakmak istedim. Ellerinden tutup onu bir kayığa bindirmeye götürdüm. Ama o daha Ne olduğunu anlamamıştı.
Can Atilla - Cariyeler ve Geceler
Eylül
Ateşli öpüşmemizden sonra bir durgunluk çökmüştü sanki üzerine ellerimden tutup bir yere götürmeye koyuldu.
Ürkmüş ve de meraklanmıştım.
Bir kayığın önüne doğru geldiğimizde Elçin'e girip iskeledeki ipini çözdü. Kayığın altında MERKÜR yazıyordu.
Bu en sevdiğim gezegendi. Bir an tebessüm ettim. Sonra elini uzattı tutup bindim kayığa.
Küreklerle kayığı denizin ortasına doğru ilerletmeye başladı. Konuşmuyordu susmuştu.
Ne yapacak gerçekten meraklanmıştım. Kendime hakim olamayacak derecede onu öpmek istiyordum. Ama o şu an kayığı yönlendiriyordu. Biraz daha dayanmalıydım.
Kayık ortalara doğru gelince etraf kapkaranlık oldu. Kayığın etrafındaki ışıkları açtı. Deniz'in ortasındaki tek ışık bitmişiz gibi.
"Burayı seninle ayrılmadan önceki gece ayarlamıştım. O zamandan beri duruyor Eylül. Tüm gün aklımdaydın. Hiçbir zaman da çıkmadın. Daima seni sevdim. Senin dışında hiçkimseyi sevmedim. Olmuyordu. İçime attım sessiz sessiz ağladım. Her şeyde seni aradım. Şimdi seni bulmuşken korka korka da olsa yaklaşmak istiyorum. Benden gitmene izin vermeyerek seni istiyorum. Seni varolan tüm canlılardan daha çöl seviyorum Eylül."
Bana içini açması çok güzel ve duygusaldı.
Kayıkta ayağıya kalkıp elinden tutup kaldırdım.
"Biliyorum. Sana Ne kadar kızsam da ettiğimiz tartışmalar, kavgalar. Tüm anılarımızı hep düşündüm. Ve seni içimde sakladım. Seni hep sevdim."
Bana doğru yaklaştı.
"O zaman izin ver."
"Neye?"
Bu soruma cevaben dudaklarımla dudaklarını buluşturdu.
Uzun bir süre öptükten sonra konuşta.
"BİZ OLMAYA TABİİ"
"Seni seviyorum Şapşal."
"Ben de seni seviyorum."
- FabiAnnabelle & Mutsuz Kral - ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ k i D e l i - GxG
Mystery / Thriller"O kaloriferin dibinde oturmuş ellerini bağlamış uyumaya çalışıyordu. Yatakta ikimiz uyuyabilirdik oysa bana kızgındı. Haklıydı da... Ama bir yeri tutulsun istemiyordum. Gelip yanımda uyusa, rahat olsa, araya yastık bile koyardım..." - FabiAnnabelle...