Kapitel 12.

255 13 3
                                    

D. 9 maj... (4 dage senere)

(Amanda's synsvinkel)

Jeg vågner, ved at min mobil ringer. Jeg er virkelig træt, og når ikke at tage den. Jeg tager lige min mobil, for at se, hvem det var. Det var Corbin. Jeg gider ikke ringe tilbage. Hvis det er vigtigt, må han ringe igen, for jeg er bare mega træt. Så ringer den igen. Igen, så er det Corbin. Så tager jeg mig lige sammen, og tager den.

Hej Corbin.
Hej søde.
Hvad så?
Ikke så meget. Vækkede jeg dig?
Ja, det gjorde du.
Undskyld.
Det okay. Jeg kan alligevel ikke ligge og sove, hele dagen. Hvad er klokken?
Den er 10:31.
Okay. Ville du noget specielt?
Næ. Jeg ville bare sige hej, og spørge om, hvordan ferien går.
Nå okay. Det går fint. Vi hygger os rigtig meget.
Okay, det var godt.
Hvordan, går det derhjemme?
Det går også fint.
Okay, det var godt.
Er det ikke i dag, at i skal til koncert?
Jo, det er i dag.
Okay. Har du så fortalt Molly det?
Nej, hun får det først at vide, når vi kommer derhen.
Nå okay.
Ved du hvad?
Nej. Hvad er det?
Jeg har mødt Cody Simpson.
Cool! Hvordan det?
Han boede på det her hotel, indtil han tog videre.
Okay. Hvor fedt!
Ja! Vi spiste morgenmad, frokost og aftensmad sammen, hver eneste dag, indtil han afsted igen.
Okay. Så du fik lært ham at kende?
Ja, han er rigtig sød, og sjov at være sammen med!
Det er da godt, at du har hygget dig, indtil videre.
Ja. Vi har det rigtig sjovt!
Det var godt.
Nåmen, jeg vil smutte, så vi kan få noget at spise.
Okay, så ses vi om nogle dage.
Ja, det gør vi.
Ses smukke.
Ja, vi ses.

Jeg kom til at tænke på, at jeg skal have vækket Molly. Jeg har haft en alarm, til at ringe, hver dag klokken 06:30, men jeg vågnede bare ikke, af at den ringede i dag. Så tager jeg mig lige sammen, til at rejse mig op, går ud og laver noget kaffe, og så går jeg ind på Molly's værelse.

Da jeg kommer ind på Molly's værelse, er hun vågen? Så siger hun "Godmorgen Amanda." Så siger jeg "Godmorgen. Hvor længe, har du lige været vågen?" Så svarer hun "Et par timer." Så spørger jeg "Hvorfor vækkede du mig ikke søde?" Så svarer hun "Det prøvede jeg også på, men jeg kunne ikke." Så siger jeg "Nå okay, det må du undskylde. Jeg går ned og køber noget morgenmad, og så kan du komme ind, og få noget at spise." Så siger hun "Jeg har været nede, og købt noget bacon, æg og noget toastbrød."

Så spørger jeg "Helt på egen hånd?" Så svarer Molly "Ja. Jeg har også spist. Det ligger ude i køkkenet, så du kan da bare gå derud, og lave noget til dig." Så siger jeg "Nå okay. Jamen så tak." Så siger hun "Det var så lidt. Jeg tager lige et bad." Så siger jeg "Okay, så laver jeg noget at spise."

Okaaaaaay? Molly har været nede i byen, for at købe morgenmad, hun har været oppe i flere timer, og ja. Hvad sker der lige? Nå ligemeget.. Lige nu, glæder jeg mig bare, til at se Jason igen! Gad vide, hvordan han vil reagere, når han ser mig? Hvis han altså kan genkende mig. Der er jo gået over 2 år, og jeg har jo ændret mig lidt, så det er jo sikkert, at han kan genkende mig..

...

Da jeg har spist morgenmad, går ind på mit værelse, for at tage et bad. Så sætter jeg en playliste, med Jason's sange 'Stupid Love', 'The Other Side', 'In My Head', 'Breathing', 'Fight For You', 'Marry Me', 'Trumpets', 'Don't Wanna Go Home', 'Ridin' Solo', 'Love Hangover', 'Givin' Up', 'Give It To Me', 'What If', 'The Sky's The Limit', 'Whatcha Say' og 'Talk Dirty To Me', til at spille hele tiden, og så synger jeg med på dem.

Jeg kan virkelig næsten ikke vente mere, med at komme til koncert! Jeg håber, at han synger, er 'It Girl', 'Whatcha Say', 'The Other Side', 'Love Hangover' og 'Marry Me'. Da jeg har været i bad, tager jeg de overalls, som jeg købte for 4 dage siden, og en beige-agtig t-shirt på, og så går jeg ind til Molly.

I'm Sorry! (Med One Direction & 5sos)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant