Taehyung, omegadan fotoğraflar beklerken, birden kapısı sert bir şekilde çalmıştı. Ekranı açık telefonu yatağına bırakıp, ayağa kalktı. Evde kendinden başka kimse yoktu. Alacaklı gibi çalan kapıya seri adımlarla varıp açtı.
Gelen babasıydı. İstemsizce göz devirdi alfa, babası her zaman ki şeyleri söylemek için geldiğini biliyordu. Taehyung babasının gergin ve endişeli olduğunu görünce merak etmişti. Babasının içeriye geçmesine izin verdi. İlk kez babasını böyle görüyordu.
"Baba, bir sorun mu var? Neden bu kadar gerginsin?" Diye sormuştu, babasının arkasından salona girerken. O sırada telefonun başında bekleyen omegayı tamamen unutu, babasının bu halini gördükten sonra endişeden aklından çıkmıştı.
"Artık yaşlandığımı hissediyorum oğlum. Sürüye liderlik yapmak için, eskisi kadar güçlü değilim. Ve bazen yanlış kararlar alıyorum, sonradan pişman olacağımı bilmeden. Böyle devam edersem bizi zorlu bir süreç bekliyor." Taehyung babasının konuyu nereye bağlayacağını anlamıştı.
"Biliyorsun baba, şu an için sürünün başına geçmeyi düşünmüyordum. Ama dediğin gibi pişman olacağın kararlar verip ve kendini çok yoruluyorsan, kısa bir süreliğine yardımcı olurum. Sende bu sırada biraz dinlenir ve kendini toplarsın." Taehyung babasının bu haline dayanamamıştı. Gerçekten de yardıma ihtiyacı var gibi görünüyordu.
"Gerçekten mi oğlum? Sürünün başına geçmeyi kabul ediyor musun?" Diye sormuştu şaşkınlıkla. Taehyung başının'olumlu' anlamda sallarken, babasının yüzündeki gerginliğin yavaş yavaş kaybulduğunu gördü.
Kaçta dakika konuştular bilinmez, Taehyung babasına Jin'in olayını anlatmış ve araştıracağını söylemişti. Babasını 'istediğini yapmakta özgürsün, yanlış kararlar vermediğin sürece sıkıntı yok' demiş ve evden ayrılmıştı.
Taehyung omuzlarına binen yükün ağırlığını şimdiden hissediyordu. Olması gereken şeyi yaptığını bildiği için söylenmiyordu. Derin bir nefes alıp üst kata odasına adımladı. Telefonu yatağından aldığı gibi, içine bir huzursuzluk belirdi.
Ekranı açtığında yarım saat önce omegadan iki fotoğrafın geldiğini gördü. Uzun süredir cevap vermediği için, omegasının kızmamasını diledi. Büyük ihtimalle kızmayacağını düşündü, çünkü kızacak kadar kendisine değer vermediğini biliyordu.
Çizimleri inceledi bir iki dakika, çok beğenmişti. Cevap yazmak için, parmakları klavyenin üstünde gezmeye başladığı sırada, omegadan bir yeni mesaj geldi.
🌹
skj.kim
Görüldü attığına göre beğenmedin:(
thy.kim
Harika çizmişsin♡‿♡
Görüldü attığımın farkında değilim.
Çok beğendim gerçekten.skj.kim
Neden bu kadar geç cevap verdin.
Beğenmedisen söyle gitsin.thy.kim
Geç cevap verdiğim için üzgünüm.
Babam habersiz geldi, onunla ilgilenmek zorunda kaldım.
Yani bilerek cevap vermemezlik etmedim.
İnan lütfen omega.skj.kim
Bu kadar açıklamana gerek yoktu.
Neyse gerçekten beğendin mi?thy.kim
Gerçekten çok beğendim.
Sözlerime inanabilirsin omega:)skj.kim
Teşekkür ederim alfa.Görüldü.
Silemedim çok hızlı gördü.
Bu mesaj silindi.
thy.kim
Seb nedwn böyke bir anfa bunh söyküyarsun?Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse yarı texting TAEJİN
Fanfictionskj.kim: Benden ne istiyorsun? thy.kim: Omegam olmanı istiyorum. #12- hayrankurgu {20:10:2021} #1-real {24:10:2021} #1-omega {30:10:2021} #1-sope {2:12:2022}