Capitolul 8

11 2 0
                                    

________________________________________

Este dimineață, ies din cort și privesc în jur, nu o văd pe cerșetoare pe nicăieri!
Unde o fi oare? Ahhhh câtă nevoie am de o baie!!! În apropierea cortului este un râu, mă gândesc să facă o baie!!!
 
Super!!! Ce bine că e vară, o să fac  baie în acest râu!!! Oricum cerșetoarea avea dreptate! Cine ne-ar putea vedea aici??? Nu e nimeni în preajmă!!! Trebuie să o întreb cum o cheamă! E destul de ciudat să-i tot spun "cerșetoarea"!
   
Mă duc să-mi iau  haine din valiză, dar am parte de o surpriză, valiză nu mai este, am fost pacalită și jefuită de o cerșetoare!
Bravo Seyoung!!! Nu ai bani, nu ai casă, nu ai un loc de muncă, iar acum nu mai ai nici haine!!! Mă așez jos și suspin adânc!

Mai rău de atât nu cred că se poate!!! Cel puțin, bine că nu mi-a luat geanta cu puțini bani pe care îi am!!! Bine că am ținut-o strâns la piept!!! Sya unde ești??? Te rog salvează-mă!!!! Spun asta plângând!

Îmi șterg lacrimile și plec să-mi caut din nou de muncă!

Mă plimb prin orașul Seul! Trec pe lângă un chioșc cu ziare și mă gândesc că ar fi bine să iau un ziar cu anunțuri! Mă așează pe o bancă și sun la aproape toate anunțurile!!
Între timp ce sun, se aude un  zgomot! Este burta mea, îmi este foarte foame!!!

Mai așteaptă puțin burtică! Îți voi da o porți de ramen, după ce sun la acest anunț!! Se pare că poți trăi și cu o porție de ramen pe zi!!??  Scuze burtică altceva nu îmi permit să îți dau!!! Ramenul e cel mai ieftin!!!

Sun la ultimul anunț, îmi răspunde o voce feminină!

- Bună ziua, ați sunat la sediul, Big Hit! Cu ce vă pot ajuta?

Îi  spun că sun în legătură cu anunțul din ziar și întreb dacă mai este valabil!

- Da, mai este valabil! Vă așteptăm la un interviu, Puteți veni astăzi la 12???
 
- Sigur că da! Voi fi acolo negreșit!!!

Este un simplu post de femeie de serviciu, nu visez la altceva, vreau doar să fac bani pentru a mă întoarce acasă, nu mă mai interesează să-mi găsească un post în makeup! Mă gândesc că e posibil ca Sya să mă fi abandonat pur și simplu, deși îmi vine greu a crede asta, altceva nu pot crede momentan!

Termin apelul și sar în sus de bucurie! Deși nu este sigur că voi primi acest job, cel puțin nu am fost refuzată din prima! Mă uit la ceas, este ora 10! Pornesc  GPS-UL și plec, va trebuii să mearg  pe jos  pentru a nu cheltui din bani!

                              ************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum