13

500 21 14
                                    

Olayın üstünden 2 hafta geçmişti. JJ ile john b nin evinde kalıyorduk ve bu kimsenin umrunda değildi. John b genellikle evde bile olmuyordu zaten. Bu iki haftada JJ sürekli yanımda olmuş ve psikolojimi düzeltmeye çalışmıştı. Başarmıştı da bunu. Hiç yaşanmamış gibi davranamazdım bunu herkes biliyordu zaten fakat olabildiğince atlatmaya çalıştım. Artık daha iyiydim babam olmadan, annem olmadan sadece JJ ile. Buraya geldiğimden beri ne annem ne de babam beni aramamış sormamışlardı. Böylesi çok daha iyiydi.

Sabah kahvaltı masasından kalkmış bahçede oturuyorduk.

JJ yumuşak bir sesle
"Allison gerçekten çok güzelsin. Okyanus kadar derin bakan mavilerine baktığım zaman kendimi kaybolmuş hissediyorum. Kendimi kaybediyorum."

Bir anda neden böyle şeyler söylediğini merak ettim ve
"JJ ölüyor muyum?"

"Ne?"

"Yani, durduk yere böyle şeyler söyleyince."

"Saçmalama allison, ölüm lafını bir daha ağzına alma."

Üzgün çıkan bir sesle
"Özür dilerim, yine herşeyi mahvettim değil mi?"

" hayır hayır, sadece ben öyle şeyler söylenmesini sevmem."

"Allison sen bana verilen bir hediyesin. Sen hiçbirşeyi mahvetmezsin."

Bazen JJ in beni benden bile daha çok sevdiğini düşünüyorum. Sanki dünyada bir tek ben varmışım gibi hissetiriyor bana.

JJ in gözlerine baktım ve dudaklarımızı birleştirdim. Ani gelen hamleyle şaşırmış olmalı ki bir an duraksasa da karşılık vermeye başladı. Yumuşak öpücükler bir anda daha hızlı ve sert olmaya başladı. JJ beni kucağına çektiğinde ellerim omuzlarına tutundu. Elleri tişörtümden içeri girmişti ki arkamızdan gelen john b nin sesi bütün ortamı bozdu.

"Gençler biz sizi bölmeyelim devam edin."

Sesi duyduğumuzda dudaklarımız ayrıldı gözlerim irileşti kızaran yüzümle hemen JJ in kucağından inip yanına oturdum. Kafamı yere eğip utançtan kızaran yüzümü saklamaya çalıştım. O sırada JJ in sinirle söylenmesini duydum.

"1 saatir şu amına koyduğumun yerinde oturuyoruz ve siz şuan da mı geldiniz gerçekten?"

Sarah muzip bir ifadeyle
"Tamam gençler bu kadar kızmayın isterseniz kalkalım?"

JJ alaylı ifadesini takınarak
"Aslında çok iyi olur. Böylelikle bizde kız arkadaşımla işi pişi-"

JJ daha ileri gitmeden konuyu kapatmak amaçlı
"Siz nereden geliyorsunuz?"

Kiara sinirli bir sesle
"John b nin sizi çok güzel manzaralı bşr yere götüreceğim demesiyle çıktık fakat gözümüz bok ve çamurdan başka bir şey görmedi!" Diye söylendi.

Sarah sevgilisini korumak amaçlı söze atladı
"Hadi ama! O kadar kötü değildi."

"Kesinlikle daha da kötüydü!"

John b biraz neşeli bir sesle
"Kızlar yeter bu kadar. Hem şu iki arkadaş biraz vakit geçirmiş oldu fena mı yaptık yani!"

Ona kötü kötü bakmamı gördü ve eliyle ağzına hayali bir fermuar çekti. O fermuarı uzaklara atsa iyi olurdu yoksa ben başka bir yerlere sokacaktım!

SMUT BAŞLANGICI!

JJ bir anda elimden tutup beni içeriye doğru götürmeye başladı. İçeri girdiğimizde hızla beni kapıya yasladı ve dudaklarımızı birleştirdi. Hızla öpüşürken tek eliyle tişörtünü çıkarttı. Bir an çıplak kalan vücudundan bakışlarımı çekemedim. Bir insan  o baklavaları ne diye saklasındı ki!

JJ bunu farketti ve hezamanki gülümsemesini takınıp
"Manzara hoşuna gitti sanırım. Bakmak yerine dokunmayı tercih etmez misin?"

Benden cevap alamayınca devam etti
"Ya da... yalamak?"

Bu dediğiyle irleşmiş gözlerimi gözlerine çıkarttım. Bir dakika gözleri koyulaşmış mıydı?

Tekrar dudaklarıma yapıştı ve bir hamleyle beni kucağına aldı. Dudaklarımız ayrılmazken sırtım yumuşak yüzeyle buluştu. Sarhoş gibiydim neler olduğunu anlayamıyordum fakat bu çok güzel hissetiriyordu. Daha önce hiç sevişmemiştim. Aslında daha önce bir erkeğin hatta kızın bile elini tutmamıştım. Bunlar benim için yeni şeylerdi.

JJ dudaklarımdan ayrılıp tişörtümü çıkarttı. Şaun karşısında sadece sütyenimle duruyordum. Aman tanrım bu çok utanç verici!

Dudaklarımdan başlayıp aşağıya doğru inerken her yerime öpücükler bırakıyor, ısırıyor hatta bazı yerleri yalıyordu. En sonunda aşağıya geldiğinde şortumu çıkartmaya çalıştı ona yardım etmek amacıyla kalçamı kaldırdım ve şortu üzerimden çıkarttım. Ani hareketle üstüne çıktım oda bunu beklemiyor olacaktı ki şuan altımdaydı.

Dudaklarından ayrılıp göğüs kısmına indim ve sert öpücükler bırakmaya başladım. Biraz orada oyalandıktan sonra köprücük kemiğine çıktım. Hem öpüyor hemde ısırıyordum. Ardından karın kaslarına geldim ve durmadan öpmeye başladım hatta öpmüyordum yalıyordum.

Yeterince oyalandıktan sonra elimi pantolonunun düğmesine ve kemerine attım. Çıkartmamda bana yardım etti. Çıkardığımda gelişi güzel attım pantolonu. Sadece baksırıyla kaldığında aletinin kabarıklığını görebiliyordum. JJ ye aşşağıdan baktığımda ağzını aralamış şehvet dolu gözlerle beni izliyordu. Elimi baksırının üzerinden aletine attığımda kafasını yastığa gömüp tavana doğru kaldırdı.

Tahrik olmuş sesiyle
"Allison.."

Alt taraflarımda karıncalanmayı hissediyordum fakat şuan önümde kabarık aletiyle önümde duran bir JJ vardı. Aletini baksırının üzerinden yalamaya başladım. Geri çekildiğimde baksırının önü sırıksıklam olmuştu. Baksırını çıkarttığımda önümde duran aletle birlikte yutkundum. JJ ye bakıp ardından tekrar aletine baktım ve ucunu ağzıma alıp dilimle yalamaya başladım. Biraz yaladıktan sonra ağzıma sığdırabildiğim kadarını aldım. Bir süre bunu tekrar ettim. JJ artık çıldırmış durumdaydı. Kafamdan tutup beni aletine doğru bastırıyordu. Boğazımdan öğürme sesleri gelirken gözlerimden yaşlar geliyordu. JJ bir anda ne yaptığını fark edip beni durdurmak istedi fakat ben devam etmesi gereken işareti verdim. Bir süre ağzımı sikti ve sona geldiğini anladığında kafamı çekmek istedi fakat ben yine izin vermeyip ağzıma boşalmasını sağladım. Ağzıma dökülen meniyi zorlukla yutarken JJ ye baktım rahatlamanın verdiği ifadeyle bana bakıyordu. Beni altına alıp

"Sıra bende güzelim."

Yavaş yavaş aşağıya doğru inerken sütyenimin kopçasını açtı ve sütyenimi yere doğru fırlattı. Bir süre göğsümde oyalanıp aşağıya doğru diliyle yol çizdi. Ben zevkten dört köşe olurken kilodumu da çıkardı ve bacak aramı büyük bir iştahla yalamaya başladı. Dayanamayıp elleriimi saçlarına çıkarttığımda başını bastırıyordum. Bacak aramı öpüyor yalıyordu. Ani gelen acıyla ısırdığını anlayıp büyük bir inleme bıraktım. Bu hareketimle daha çok hızlanırken doruk seviyeye çıktığımı hissetim ve büyük bir rahatlama yaşadım.

SMUT BİTİŞİ!

Bununla birlikte JJ yukarı çıkıp yanıma yattı ve beni kendine çekip sarıldı. Üstümüze yorganı çekip örttü.

Nefes nefese
"Uyu güzelim."

Ben hem utancımdan hemde yorgunluğumdan kendimi JJ in boynuna gömüp derin bir uykuya daldım.


Arkadaşlar ben bir şey yaptım..SMUT YAZDIM AMK
Utandım böyle olunca neyse ben smut uyarısı koyucam fakat kimsenin geçiceğini düşünmüyorum agahagahsgah ilk defa smut yazdım bu arada.
Geçen bölümde yaptığınız yorumlar beni çok mutlu etti hepinize teşekkür ediyorum ve sizi seviyorum <3

Outerbanks  JJ Maybank yarı texting.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin