Pov. adison (z małej litery bo jest suką)
Oh maj gadnesssss nie uwierzycie JADĘ DO DREAMA ( z moją psiapsi czarli oczywiście).
No bo w końcu wszyscy nas kochają i oni bardzo się ucieszą gdy nas zobaczą bo oni są naszymi fanami!
Z tego co wiem teraz całe dsmp jest teraz u dreama.
Więc ja z czarli też zrobimy im niespodziankę!Spakowałyśmy walizki i pojechałyśmy na lotnisko.
W samolocie wszyscy chcieli z nami zdjęcia bo my jesteśmy super.Time skip
Omggg jesteśmy już na florydzie!
Teraz czekamy na naszą drogą limuzynę z szoferem bo my jesteśmy takie ricz💅Dojechałyśmy pod dom drima. JAKI ON JEST BIGGGG.
Dream byłby dla mnie idealnym mężem bo obydwoje mamy monej💅💅Poszłyśmy do drzwi i bez pukania weszłyśmy do środka , bo my jesteśmy popiular i my nie musimy pukać.
Na dywanie siedział George, MÓJ Clay, Sapnap i Karl.
Reszta pewnie gdzieś poszła.Teraz z czarlii mamy plan: ona poderwie sapnapa a ja Drima.
Na przeszkodzie stoją nam tylko George i Karl.
Jak ja ich nie lubię!Teraz przeszłyśmy do działania:
Ja usiadłam Dreamowi na kolanach a czarli sapnapowi, a oni popatrzyli się na nas ze zdziwieniem.
To ja powiedzałam
-Co się gapisz swojej dziewczyny nie
widziałeś?- na co ten głupi Drożdż uciekł ze łzami w oczach. haha niech teraz płacze.
Zobaczyłam że MÓJ chłopak chce za nim biec więc go zatrzymałam pocałunkiem w usta. Ale on i tak pobiegł. Byłam bardzo smutna, nikogo nie obchodzę😭Wtedy zapytałam się sapnapa którego teraz czarli macała ( Karl popłakał się i uciekł co za ciota)
-gdzie będziemy spać?-
A ten chuj mi na to że w schowku na miotły.
Normalnie nie jestem taka ale się zgodziłam bo czego się nie robi dla miłości swego życia?Time skip (następny dzień)
Dziś w nocy zobaczyłam jak Drim mnie zdradza s Żorżem😭😭😭😭😭 jestem taka smutna. Chyba mam depreszyn
________________________________________
Jak tam pierwsza część?
Za błędy ortograficzne przepraszam.Papappapapapap<3
CZYTASZ
AdiSOn RAe x dream i CZarLi DaMEliO x Sapnap
Fanfictionksiążka jest pisana dla beki i nie ma na celu nikogo urazić (no może oprócz toksycznych dunkins)