30. BÖLÜM: "CEHENNEM BALOSU"

177 314 30
                                    

14 Kasım 2021

A Life Less Lived, Daylight Dies

Libertango, Bond

Yukarıdaki multimedyada giyilen maske ve kıyafetler var. Oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin, keyifli okumalar. 💃

 💃

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎲

Aras Alpay Hancıoğlu, Ağzından

Zamanın sesini dolu zihnimde hissedebiliyordum. Akrep ve yelkovanın sürtünme sesleri ruhumun duvarlarına çarparken, saniyenin her bir atış ritmi zihnimde farklı bir anıya ev sahipliği yapıyordu. Akrep ve yelkovan üst üste durduklarında saniye bir kez daha aşağıya doğru indi. Aşağıya inerken çıkardığı ses zihnimden başka bir sözcüğü buldu ve saniye durdu.

Ölüm.

Dört harf iki heceden oluşan bir sözcük, insan bedeninde nerede saklıydı?

Ruhunda? Hayır.

Zihninde? Hayır.

Saatin saniyesi atmaya başladığında yelkovan, akrebin üzerinden aşağıya indi. 'Gözlerin.' dedi bir ses. 'Gözlerinde bir kadının ölümü saklı.' dedi, başka bir ses. Gözlerimi kapattım ve o anıyı bir daha görmek istemedim. Çünkü o anıyı görmek aynı duygulara kapılmak demekti. Gözlerimin arkasındaki karanlığa sığındım.

Sığındığım yerin, benim en büyük korkum olduğunu unuttum.

O karanlığın tam orta yerinde bir oda oluşmaya başladı. Bir yatak, açık bir günlük, açık unutulmuş balkon, büyük bir avize ve o avizeden sarkan bir ip parçası gördüm. Avizenin altında sallanan ipe bağlı olan beyaz elbiseli kadını fark ettiğimde bir adamın haykırışı kulaklarımda yankılandı.

Bakışlarım beyaz elbiseli kadında kilitli kalırken bir adam geldi ve hızla kızın bacaklarına sarıldı. Bedenini kuvvetlice yukarıya doğru kaldırıp boğazındaki ipi çıkardığında o ip benim boğazıma düğümlenmişti. Adam, kucağındaki kadın ile sertçe yere yığıldığında bir adım geriye gittim ve sırtımı duvara yasladım.

"Nalan?"

Adamın elleri kadının boynunda gözleri ise kapalı gözlerindeydi. Kadının boynunda tuttuğu eli yavaşça yanağına çıkartırken titreyen ellerine dikkat kesildim. Şu an eline içi su dolu bardak verseler bile tutamaz hâldeydi.

"Nalan?"

Soğuk ses tonu dudaklarından fısıldar gibi çıkmıştı. Yüzünü kadının yüzüne doğru yaklaştırdığında kadını iki eliyle sarmaladı ve biraz daha kendine çekti. Kulağını burnuna götürdüğünde gözlerini kapattı ve durdu. Bir süre sonra geriye çekildiğinde gözlerini açtı ve kadına yeniden baktı.

ANDROMEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin