1

44 4 1
                                    

Bir gece vakti idi evde yalnızdım birden elektrikler gitti telofonum şarzı git gide azalıyordu vakit geçdikçe korkmaya
başlıyordum birden kapı çaldı korkarak kapıyı açmaya gittim kapıyı açtığımda hiçkimse yoktu ve bu beni istemsizce dahada korkmama sebep olmuştu korkarak odama gidip oturdum ve birden mutfaktan tuhaf sesler gelmeye başladı sanki biri kapıyı açmaya çalışıyor gibi sesler gitikçe yaklaşıyordu bişey yapmam gerikiyordu yatağımı açıp içine girdim sesler git gite artıyordu ama birden bir korkunç bir çığık sesi sonra bi anda etraf çok sesizleşti dün gece ne oldu bilmiyorum ben uyandığımda çoktan gündüz olmuştu bile kalktım ilk telofonu şarza taktım çünkü bu olayın tekrarlanmasından çok korkuyordum tüm cesaretimi toplayıp mutfağa gittim mutfakta hiç bişey yoktu peki dün geceki o sesler neydi en çokta merak ettiğim o çığlık neydi evde o korkuyla fazla duramadım dışarı çıktım arkadaşlarımın yanına gittim dün geceden bahsettim ve bi ardaşım geçenlerde aynı durumu yaşadığını söyledi ve benimle gelmeye karar verdi eve geldiğimizde masanın üzerinde bi mektup vardı mektupta şöyle yazıyordu. "Saklanabilirsin fakat kaçamasın seni bulacağız." ve o anda değişik duygular içerisinde oturup olacakları bekledik öylece ve gece oldu hiç birşey olmadı peki bu mektup neydi o zaman ama bu gizemi çözecektim ama ilk önce arkadaşımın evine gittiik ve ordada aynı mektup ve o mektupda şunlar yazıyordu "ormanın laneti sizi kalbini bulana kadar bırakmayacak." yazıyordu ne olmuştu biz lanetlenmişmiydik.  Biz o üç anahtarla ne yapacaktık peki ama tek  bildiğim bu anahtarların tek bizde olmayışıydı üç tanesi bendeydi üç tanesi arkadaşımdaydı toplamda altı tane anahtar bir anahtar zaten ormanın kalbinde diğer üç anahtar neredeydi peki o günden sonra artık korkmamaya başlamıştım çünkü ormanın bize ihtiyacı vardı. Ama tek bildiğim bizim diğer üç anahtarı bulmamızdı yada o üç anahtar bizi bulacaktı ama ne zaman. Günler geçti yok ne bir mektup nede bir işaret ne olmuştu yoksa ormanın durumu cidden daha da kötüleşiyor muydu yada anahtarı bizim mi bulmamız lazımdı.  Anahtarların gizemini çözmeye çalışırken uyuya kalmışım uyandığımda kolumda bi taç işareti hemen arkadaşımı aradım o da sabah uyandığında onun kolunda da asa işareti varmış anahtarları araken kapının önünde bir mektup ve şu kelimeler "işaretler sizin güçlerinizi belirler biriniz taç biriniz asa biriniz ateş üçünüz birlikte hareket etmeniz gerek ormanın size ihtyacı var"  taç bendim asa arkadaşım peki ateş kimdi evde oturarak bu olayı çözemiyeceğimi anlayıp dışarı çıkmaya karar verdim çıktım ve sanki eskisi gibi değildi  herşey çok farklıydı bir markete girdim anlamsızca taç sembolü çok tuhaf şekilde parlamaya  başladı marketten dışarı çıktığımda ise eski haline geri döndü arkadaşımın yanına gittim ve ikimiz bir araya gelince semboller parlamaya başladı bu demek oluyordu ki o da marketteymiş ondan sembol parlamaya başladı markete tekrar gittiğimde o yoktu artık hergün markete gitmeye başladık ama ne yazık ki o yoktu peki nereye gittimişti. Yoksa oda bizimi arıyordu tam vazgeçmişken birden sembooller parlamaya başladı herkezin içinde ona bunu söyleyemiceğimizden onu takip ettik ve sonunda onu bulduk ve oda bizim gibi bizi arıyormuş bu kadar beklediğimiz yeter diyip çantalarımızı hazırlayıp yola çıktık yolda araba bozuldu arabayı yaparken epey vakit kaybettik o gün arabada uyuduk ve anıden o günkü gibi bir korkunç bir çığlık sanki orman acı çekiyormuş gibicesine o çığlıktan sonra yola devam etmeye karar verdik yollar çok karanlıktı hiçbirşey görünmüyor du ama yola devam etmemiz gerekiyordu önümü göremiyordum çok karanlıktı birden bir korna sesi............

ORMAN'IN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin