Sabah erkenden kalktim.Cok heycanliydim.Acaba orda bizi neler bekliyordu?Bunlari düşünürken banyoya girdim kısa bir duş aldim.Banyodan çıktım.o sirada kizlar uyanmisti.Kiyafetlerimi alip banyoya gittim.Serbest gidecektik.Uzerime ip askılı, bol,beyaz renk kıyafetimi, altimada kisa kot eteğimi giydim.Hafif olan makyajımı yapip saclarimi sebest biraktim.Banyodan ciktigimda digerleride hazirlanmaya basladilar.Ben onları beklemedim,hemen aşagiya indim. Jack'te benim gibi once cikmis bekliyordu.
Elly(+)/Jack(-)
+:Selam
-:Selam
......
-:eee nasıl hissediyorsun?
+:Neye..ha su yeni okul hakkındamı?Yani ne biliyim heycanliyim iste.
-:Bende
........
Sonunda kizlar geldi ohh.Gelin benim kurtarici meleklerim!
"Selam cocuklar."dedi Marry.
"Selam"
"Ee hazirmiyiz?Hadi gidelim."
"Hadi"
Dısari ciktik.Siyah büyük bir araba bahçe kapisinin onunde bekliyordu.Arabaya bindik voavv gercekten cok guzellll!Benim yanima Jack,karsidaki koltugada Helen,Henry ve Marry oturuyordu.Üçude bize pis pis sırıtıyorlardı.Yola koyulduk.Yol boyunca kimse konuşmadi.Jack cama donmus yola bakiyordu.Ahhh cok tatluuu:)))
Yolculuk baya uzun surmustu sonra bende zaten uyumusum.Jack
Kimse konuşmuyordu.Bende cama donmuş disari bakiyodum.Birden omzumda bir agirlik oldu.Baktim bu Elly.Uyumustu.Ne kadar guzel uyuyordu.Masum,bir cocuk gibi...Off ne diyorum ben..digerlerine baktim neyseki uyuyorlardi.Gozlerimi ondan alamiyordum.Galiba ondan hoslaniyorum!
Henry
Arabanin sarsintisiyla uyandim.Jack'e baktim.Napiyordu o?Omzunda uyuyan Elly'ye bakiyor.Ama oyle bisey degil bu.Ben kardesimi tanirim.O benim cocukluk arkadasim.Bu zamana kadar onu bir kiza böyle baktigini hic gormemistim.O bu kiza asik!
Elly
Uyandigimda Jack'in omzunda yatiyordum.Ayyyy! off neyseki uyuyor,umarim gormemistir beni.Hemen dogruldum.Bi sure sonra araba durdu.Geldigimizi anlamistim.Digerleride uyandi.Arabadan indik.Karsimizdaki okul VAOOVVV BEN ŞOK BEN İPTAL!Burasi saray gibi!Biz kizlarin agzi acik kalmisti ama jack ve henry bi tepki vermedi.İçeri girdik.İçerisi çok güzeldi.Müdürün odasına doğru ilerliyordu.Doğrusu biz kızlar ilerlemeye çalışıyorduk.
"kızlar biraz çabuk olurmusunuz?"
"tamam geliyoruz.."
Sonunda müdürün odasına varmıştık.Jack kapıyı tıklattı ve hemen hiç beklemeden içeri girdi.Müdür ilk başta bi ilkildi ama sonra kendisine geldi.
"gelin çocuklar"
Jack hemen oturdu.bende karşısına oturdum.Diğerleri ayakta kaldi.Müdür bizim islemlerimizi hallederken iceri biri girdi.Uzun boylu,Kahverengi sacli,yesil gozlu bir cocuktu...
Arkadaşlariraz fazla geciktim biliyorum.İnternete giremiyorum.o yuzden bana kizmayin.Daha fazla bekletmeyeyim diye yarida kestim.iyi okumalar...
Multimedyedaki Helen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler
Fantasy16 yasında özel güçlerinizin olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Elly bu güçlerini yeni öğreniyor ve dünyayı kurtarması gerekiyor.Bakalım hangi maceralara atılacak...