Viimeiset hengitykset

300 9 17
                                    

Muut käyvät puhumassa lääkärin kanssa. Tiedän, että kuolen tähän. Alan kirjottamaan viestiä Joonakselle. Kun viesti on valmis, jätän sen sängylle ja lähden kävelemään kohti sairaalan ylintä kerrosta, joka on ulkona. "Se ois sitte aika" sanon ja vedän viimeiset hengitykset ennen hyppäämistä.

"Hyvästi elämä, Feetu, Fanni, Joonas, vanhemmat, kaverit, sisarukset, hyvästi kaikki" lausun ääneen, kunnes tunnen kädet vatsani ympärilläni. "Y/n et" Olli säikäyttää minut. Ennen kuin Olli sanoi tuon, luulin, että se olisi ollut Joonas. Käännyn hitaasti Olliin päin. "Sä et tee sitä" Olli sanoo ja vetää minut pois aidan päältä. "Mä en tiiä miks mä yritin... Kiitos..." Sanon ja halaan Ollia tiukasti.

Joonas tulee ja näkee tilanteen. "Sä oot täällä vaa halailemas Ollia!" Joonas alkaa itkeä ja sanoo vihaisella sävyllä. Joonas lähtee takaisin ja lähdemme tämän perään. "Joonas. Joonas hei!" Huudan perästä. Onneksi Joel pysäyttää Joonaksen ja samme Joonaksen kiinni. "Mitäs hippaa te tääl vedätte, ja y/n, sun pitäis olla sun huoneessa" Joel kysyy. "Joonas, ei me tehty mitään..." Selitän, mutta turhaan, Joonas ei näytä kuuntelevan. "Ihan totta Joonas!" Olli melkein huutaa. Joonas kääntyy meihin päin. Näen kuinka Joonas itkee. Lähden Joonaksen luo ja suutelen tätä. "Usko mua, me ei tehty mitään. Olin hyppäämäs, kunnes Olli pelasti mut, oisin muuten hypänny" selitän. "Y/n älä" Joonas sanoo ja perääntyy minusta. "Susta on tullu ihan erilainen... Ja oot pettäny mua jo Nikon kaa ainaki kaks kertaa... Mä en tiiä muuta, ku et suhun ei voi luottaa" Joonas selittää ja lähtee pois. Kuullessani tämän, kaadun maahan, ja sitten en enää muista mitään.

Joonaksen pov

(Kuvittele tämä hidastuksena)

Kuulen, kuinka y/n kaatuu. Käännän pääni ja juoksen y/n:än luo. "Y/n!!" Huudan niin lujaa, että kaikki kuulevat tämän. Pian hoitajia ja lääkäreitä on y/n ympärillä. Jätkät juoksevat y/n:än luo.

*Seuraava päivä*

Olen mennyt kotiini, ja jätkät ovat tulleet yöksi tuekseni. "Kuoliko äiti?" Feetu kysyy. "Mm" vastaan ja itken.
Feetu alkaa itkeä. Halaan itkiessäni Feetua ja vien tämän päiväunille.

Fanni ja Feetu molemmat nukkuvat. "Tää on mun syytä vittu" itken pojille. "Ei ollu, tää oli sen syövän syytä" Joel sanoo itkiessään. Me kaikki itkemme.
Kahden viikon päästä on hautajaiset.

*Hautajaisissa*

Olemme haudan ympärillä. Meidän pitää nyt laskea y/n hautaan. Tästä alkaa y/n:än viimeinen matka. Minä ja jätkät lasketaan y/n hautaan.

Hautajaisten jälkeen vanhempani, y/n:än vanhemmat, sisarukseni, y/n:än sisarukset, kaikki y/n:än kaverit ja jätkät olemme menneet minun ja y/n luokse. "Mä en tiiä mitä mun pitää tehä..." Sanon itkiessäni. "Ilman mua y/n ois tässä!" Huudan raivoissani ja itkiessäni. Tästä alkaakin elämäni ilman y/n. Olin löytänyt y/n:än sairaala huoneesta viestin, jossa luki: "Moi rakas. Pysyt aina mun sydämessä, kuten lapsetkin. Kerro lapsille, kuinka paljon rakastin niitä. Kerro niille minusta, kun he ovat isompia. Toivon sulle kaikkee hyvää ja hyvää jatkoa ilman mua. Toivon, että löydät itselles vielä jonku, toivon, että jatkat elämääsi ilman minua lasten kanssa. Kerro myös jätkille, että he ovat olleet minulle tärkeitä. Kerro mun perheelle, että rakastan niitä. Kerro mun ystäville, kuinka tärkeitä ne oli mulle. Nikon ja mun juttu oli vahinko. En silti päättänyt inhota Nikoa, kuten et säkään mua, josta oon vitun ilonen, myös taivaassa. Katon sua ja kaikkia täältä pilvien päältä. Mun sydämessä pysytte aina<3" Vaikka y/n sanoi, että minun pitäisi löytää uusi, en minä koskaan löytänyt, koska y/n pysyi sydämessäni aina. Sinä iltana, kun näin y/n:än baarissa, rakastuin häneen heti.

Sitten kuulen herätyskellon. Tämä olikin unta! "Y/n! Näin pahaa unta "Kerron.

Y/n pov

Heräsin baari-illan jälkeen Joonaksen herätykseen. "Millasta?" Kysyin. Joonas kertoo koko haimasyövän, hautajaiset ja viestin. "Luulin et se on totta" Joonas kertoo helpotuksesta.

Meidän elämämme jatkui. Olimme onnellisia koko loppu elämän.

______________________________________
Okei sori kaikille, joita säikäytin y/n:än kuolemalla. Hän siis ei kuollut. Kaikki baari-illan jälkeen siis oli Joonaksen unta, kunnes Joonas heräsi. Tää tarina loppuu nyt tähän. Alotan seuraavaksi jostain muusta bc jätktästä ja y/n:ästä tarinan. KENESTÄ ALOTAN?

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora