"Rüya bu benim kardeşim - " Gözlerim dolmuştu o sıralar. Kulaklarım ugulduyordu artık. Bu bir tesadüf müydü gerçekten . Emre de benden farksızdi ama Berke inadına konuşuyordu. Emre'nin gözlerinden gözlerimi alamadım. Ne o kaçırdı gözlerini ne ben. O an anladım Emre'yi hâlâ sevdiğimi. Nasıl sevmezdimki onu. Hep yanimdaydi , bana hep destek olurdu. Ama ben ona muhtacken beni eliyle savurmustu bir kenara. Belkide vazgecmisti benden yada başkası vardı artık onun için ben hâlâ onu sevsemde. " Rüya hadi otur ayakta kaldın. " demesiyle Berke ye döndüm. Hiçbir şeyden haberi yok gibi görünüyordu. Belkide öyle gösteriyordu. " Hıh ? Şey ben biraz dinlenebilirmiyim. Çok yoruldum da. " diye küçük bir yalan uydurdum. " Tabi zaten bende yoruldum beraber uyuruz. " diyince ben kaslarimi çattim. " Zaten nisanliyiz Rüya yakinda evlenecegiz de . Ortada uyumamamiz için bir sebep yok. " Ahh bu çocuk beni öldürecek. " Ne var biliyormusun? Mesela ben seni tanımıyorum. Senin neden benimle evlenmek istediğini bilmiyorum. Benim seni sevmedigimi umursamamanida anlamıyorum. Ben bu evliliği hiç istemiyorum mesela. Bunlar yeterli değil mi ? " Aniden gelen cesaretle söylediğim sözler beni bile etkilemişti. " Eminim ki sende beni seveceksin. Bunları zamanla anlayacaksın." Zaman diyor hâlâ. Kimse beni takmiyorki zaten. Ben neyimki yaa bir hicim ben. "Anlamiyorsun beni . Ben senden nefret te etmiyorum. Yani sana karşı hiçbir duygu beslemiyorum. Seninle burada olmamın tek sebebi ise dediğini yaptıran bir babaya sahip olmam. " Ben bu sözlerden sonra bana karışmaz sanıyordum ama hiçte öyle olmamıştı. " Ben anlamam bu evlilik olacak. " demesiyle bu düşüncem kafamdan çoktan uçup gitmisti bile. " Abi kız istemiyor işte niye ısrar ediyorsun ki ? Belliki seni sevmiyor. Belkide gerçek sevgiyi bilmiyordur. " Emre'nin bu sözleri kalbimi kırmıştı nedense. Emre'nin sözüyle kapıyı çarpıp çıkmıştı Berke. "Gerçek sevgi ha? Sen gerçek sevgiden ne anlarsın ki ? Beni çaresizce bırakıp giden senmi söylüyorsun bunu . Biliyormusun belkide abinle evlenmeliyim. Belki o beni sever. Belki bende severim onu .Sence abinle evlenmelimiyim?" Dedim ama bu kelimeler benden izinsiz dökülüvermişti dudaklarimdan. " Rüya sadece kendini düşünüyorsun. " Benmi kendimi dusunuyor musum ? " Buda nereden çıktı ? Konuyu saptirma. " "Bu herzaman vardı. Ama sen bunu hiç gormuyordun. Yada görmezlikten geliyordun. Peki ben . Bende kendimi mi düşünüyorum. " Kesinlikle beni kandirmaya çalışıyor. " Bilmiyorum. " o dakikalarda düşüncelerim ve soylediklerim birbirine zitti. " Bak Rüya ben universiteyi Bursa da okuyacağım. Yani ben Bursaya gittiğimde sen Istanbul'da yalnız kalacaktin. Bende bunun olamayacağını dusunerekten sana soğuk davrandim. Amacım evine tekrar dönmen ve güvende olmandi. Galiba başaramadım. Ne yani simdi sen Berke ile mi evleneceksin ? " Bidakka bidakka ne dedi bu. Yani benimi düşünmüş. Aslında ben anlamıştım. Duyduklarimin ardından hemen kollarimi Emre'nin boynuna doladim. Emre bu hareketim karşısında sasirmisti.Bir süre sonra oda sarıldı . Ama içimde hâlâ bir endişe vardı. Bunu takmayip kollarimi gevsettim. "Bir abin olduğundan bahsetmemistin." Sonuçta merak ediyorum. "Abim Ankarada okuyordu . Konusu acilmadigindan bahsetmemis olabilirim. " diyip burnumun ucunu öptü. " Galiba onunla evlenmek zorundayım. " Düşüncesi bile kötü. "Bunu sonra konuşsak. Sana doğru düzgün sarilamadim bile bişey anlarsın diye ." Dedi ve hemen ardından sıkıca sarıldı. " Omro noffos olaomayoruom. " Diye boguk boguk konuştum. " Bende seni seviyorum bitanem. " Allahım benim dediklerimden bunumu anlamisti. Sasirmadim çünkü Emre bu ne yapacağı ne dusunecegi belli olmuyor. Bir süre sonra kollarını gevsetti hemen ardından kapı açılma sesiyle ondan tamamen ayrıldım. Hemen arkadaki üçlü koltuğa oturdum. "Nisanlim biz odamiza gidelim. " dedi Berke muzipce siritiyordu. Emre'ye baktığımda derin derin nefes alıyordu. Sakinlesmeye çalışıyordu galiba. "Tamam Berke gidelim napcaksan orda. " Diye tisladim resmen. "Merak etme konusacaklarimiz var. " diyerek bilegimden tutarak beni sürükledi. Odaya vardigimizda hemen ikili yatağın kenarına oturdu. "Şimdi sen benim nisanlimsin. Bunu biliyoruz. Daha sonra benden izinsiz başka bir yere gidemezsin. Bu odada kalacağız. " biraz dusundukten sonra "Emre ile ayni lisedeymissiniz ona platonik falansan unut sana bakmaz. Ha bişey daha var. Babanı aradım nikah günümüzü aldım. Pazartesi evleniyoruz. Sadece 2 gün kaldı. " Yok artık ama yaa. Ben bir yolunu bulup evlenmem diyodum. Şimdi gelmiş nikah günü aldım diyor . "Ssen n..ne yayayaptin ? " Zar zor kurmuştum bu cümleyi. " Merak etme- . Bu arada sinavlarim başlıyor iki hafta boyunca yazamayabilirim . Kusura bakmayın. Yazım yanlışı vardır onlar içinde kusura bakmayın. Telefonla ancak böyle oluyor .Multide Emre.Dün yani çarşamba günü birine çok çok kırıldım. O kendince kendini haklı görüyor ama kalp işte hemen kırılıyor. Bilemiyorum bugünlerde alinganligim üstümde . Ne denilirse hemen gözlerim doluyor. Bugunde bıraktım gözyaşlarımı dayanamadım. Yanımda olan arkadaşlarım sizi çok çok seviyorum iyiki varsınız. Bence hepiniz buraları okumayip geciyorsunuz. Çünkü bende öyle yapıyorum. Ama siz okuyun belki spoiler falan vardır diye bakın tamam mı ? Çenem düştü benim . Okurlarim sizleride çok çok seviyorum iyikine varsınız. Bölümü begenmeniz dileğiyle.
:**************
Bu arada Beste ismini begenmiyordum. Değiştirdim Rüya oldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BAŞINA
Chick-LitYalnızlıkla başa çıkmaya çalışan, düşe kalka yürüyen ama direnmeyi savunan genç kızın öyküsü. Bakalım nereye kadar direnecek görelim.