Стоях в стаята си, моето убежище, чакайки присъдата на майка ми. Докато барабанях с пръсти по бюрото, чувах как на долния етаж се топурка. Знаех, че и тя е объркана и се чуди как точно да постъпи. Честно казано, и аз нямах представа какво да правя. На осемнайсетия ми рожден ден се случи нещо необяснимо. През онази дъждовна вечер се отключи силата в мен и в един превратен миг животът ми се промени завинаги.
Аз съм вещица и това е моята история.
Аз,майка ми и сестра ми живеехме в нормален град на име Уолкрей.Къщата ни беше двуетажна с бяла ограда и малка тераса - пълното клише.Не познавах баща си.А майка ми никога не го и споменаваше.След като се прояви силата ми нещата коренно се промениха.Първата промяна бе местоживеенето ми.Изнесох се от вкъщи и заминах в Ню Йорк.Причините бяха много.След като майка ми разбра изпадна в криза,много сълзи се проляха.След няколко телефонни обаждания се чу леко почукване на вратата на стаята ми.
-Да?-казах аз ,макар че вече знаех,че това е майка ми готова с решението си какво да прави с мен.Сякаш това бе нещо което съм искала.Да почна да проявявам магически способности.
-Миличка-започна бавно тя-разговарях с позната на леля ти и тя смята,че..
Спрях я там.Леля ми? Леля ми Вирждиния? Това беше нещо ново ... майка ми рядко разговаряше с някой от линията на баща ми и отбягваше всяка една покана от баба Афродита и леля Вирджиния за денят на благодарността или пък Коледа.А сега сама й е звъннала ?
-Почакай малко,мамо.-подех аз поемайки отбранителна поза-звъняла си на леля Вирджиния ?
-Знам,че е странно за теб ,но трябва да оставиш съмненията си настрана за момента.Както и да е.Тя предложи да те изпратя в Ню Йорк в къща за проблемни деца като самата теб.
Щях да полудея.Проблемно дете ? Аз никога не бях създавала проблеми за разлика от сестра ми,която редовно се промъкваше всяка вечер за да се натиска с Джон от второкурсниците или пък вмъкваше тайно бутилки водка на нея и приятелките й.Не, аз винаги си пишех домашните,поддържах добър успех,движех се с правилната компания и единственият път в който бях излезнала да пия бе точно денят в който всичко се провали и получих тази проклета сила.Мамка му защо не се беше случило на Магдалин?Тя щеше да знае как да се справи с това далеч по-добре от мен.
YOU ARE READING
Ледена зора
FantasyКогато се срещнем очи в очи със злото не го питаме обича ли ни ....