„Tres metros sobre el cielo" este o poveste de dragoste ca multe altele, în care fata bună se îndragostește de băiatul rău. Doar că această carte nu este o poveste ca oricare alta. Este o poveste pe care ajungi să o iubești, o poveste care te răscolește cu totul.
Step este un băiat ce a găsit ca scut împotriva suferinței și a durerilor ce viața le provoacă în suflet, agresivitatea și violența. Se regăsește într-un grup de oameni printre care trebuie să fi dur ca să poți fi respectat. Își trăiește viața prin adrenalină și pericol, cursele de motociclete fiind rutină pentru el.
Actele lui sunt doar urmări ale unei furii devastatoare pe care o poartă în suflet, și doar persoana potrivită poate să facă din el un om blând și iubitor.
Babi este o fată studioasă, corectă, silitoare, care nu a ieșit niciodată din cuvântul părinților. Este stereotipul unei fete bune. În întâlnește pe Step și vede în el doar un vagabond, un scandalagiu, un insolent și un violent. Dar căile destinului sunt nebănuite, iar soarta face că ei să se indragoasteasca unul de celălalt.
Babi gustă din viața imprevizibilă a lui Step, dar în același timp își dorește mai mult de la el. Își dorește să facă din el o persoană mai bună, mai iubitoare și corectă .
Step este băiatul tipic de care să te îndrăgostești. Atrăgător, chipș, neînfricat, își trăiește viață din plin și nu se dă în lături de la nimic, chiar dacă uneori întrece limita. Este băiatul care nu te lasă să îl refuzi. Este insistent, arogant, încrezător și sigur pe el.
Dragostea îl schimbă, dar uneori schimbările vin prea târziu.
Trăiești odată cu personajele dragostea și drama lor. Aceasta este o poveste ce te poartă între îndoieli, confuzie, zâmbet și lacrimi. Aflăm cum dragostea poate fi frumoasă dar și devastatoare în același timp.
CITEȘTI
Tres metros sobre el cielo(Română)
Romance„Tres metros sobre el cielo” este o poveste de dragoste plină de pasiune și de dorință.