3

36 4 0
                                    

Kolumdaki sembol parlamaya başladı yoksa ormanın kalbi beni kurtarmaya mı gelmişti hava o kadar karanlıktıki çukurun yukarısında kimin olduğunu göremiyordum ve aniden bi ses geldi "merak etme biz seni kurtaracağız diye" ben bu cümleye karşı "siz kimsiniz"  diye cevap verdim onlarda " biz cüceleriz bu ormanın gerçek koruyucuları" dediler çukurdan çıkmama yardım etdiler ve charlielerin yanına gittik cüceler ormanın koruyucularıymış yani ormanın kalbini koruyorlarmış bundan bi kaç gün önce yangın çıkmış ormanın kalbide o yangından hasar almış cüceler hasarı düzeltmeye çalışmışlar ama hasar büyük olduğu için düzeltememişler onlarda insanlardan yardım istemeye karar vermişler ben, arkadaşım ve charlieye mektup ve üç anahtar bırakmışlar bu yüzden artık bizde bir orman koruyucuları olmuştuk bu sebepten ormanın kalbi her biraz daha kötüleştiğınde biz çığlık duyorduk ve cücelerinde  yardımıyla ormanın kalbini iyileştirmeye karar verdik ve yola çıktık ilk bulduğumuz şey ise  anahtarların  aslında hepsini birleştirip ortaya daha büyük bir anahtar çıkarmakmış anahtarları zorda olsa birleştirdik ama bu yeni ve büyük anahtarla ne mi yapacaktık ferhat olup dağları delip ormanın kalbini iyi edecek stella gluteni bulup ormanın kalbini birleştircektik yola çıktık cücelerle beraber artık bize o kadar zor gelmiyordu doğada kalmak çünkü artık bizde onun bir parçasıydık yürüdük yürüdük dağ tepe düz gittik ve sonunda stella gluteni bulduk ve tekrar geri döndük ormanın kalbini birleştirdik ormanın kalbi iyi olur olmaz hemen kendini iyileştirdi yangında ormanın yanan yerleri anında çiçekler açmaya başladı orman eskisi gibi güzel ve rengarekti orman eski haline döndü ve bizde üzücü olsada ormadan ayrıldık                                                                                    SON.........

ORMAN'IN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin