4. Začíná nám peklo

785 70 7
                                    

Oba jsme se otočili za přicházejícími zvuky. Z verandy přišel Jake s Jinxxem kolem krku a právě probuzený CC se taky otočil k osobě, scházející ze schodů. Juliet. Jak jinak. Stála na posledním schodě a doslova vraždila pohledem jak mě, tak Andyho. Byla normálně namalovaná a na sobě měla černé legíny a nějaké tílko s velkým výstřihem aby byly vidět její palačinky. Vlasy se jí hrozivě rozprostíraly kolem hlavy a její černá aura kolem ní vlála jako závoj. Teď jsem nechtěl být na Andyho místě.

,,Andrewe!‘‘ zakřičela a rázným rychlím krokem přidusala k Andymu, který se postavil, aby nebyl v nevýhodě. Jen co k němu Juliet přispěchala, tak se rozmáchla a vrazila mu do tvář takovou facku že se jeho hlava prudce otočila na stranu a na tváři se okamžitě začal vykreslovat obtisk dlaně. Andy si hned chytl postiženou tvář a nevěřícně pozoroval to malé stvoření co rozhazovalo blesky na všechny strany.

,,Juliet…co to?‘‘ vykoktal ze sebe zaskočený Andy.

,,A ty se ještě ptáš?! Podvedeš mě se svým nejlepším kamarádem přímo mě před očima a teď děláš jakoby nic?!!‘‘ zaječela na něj a on hned začal kroutit hlavou na protest.

,,Ale Juliet já..‘‘ chtěl něco namítnout, ale přerušila ho

,,Byl úplně na mol? To tě neomlouvá chlapečku! Aspoň si mi mohl říct že jsi na kluky a nemusel jsi mě mít jenom jako zástěrku před novináři!‘‘ znovu na něj zakřičela a až moc přehnaně gestikulovala rukama. Bylo mi na nic. Opustí ho jeho holka jenom kvůli tomu, že jsem se já nechal unést? To teda ne.

,,Juliet, to je moje chyba. Andy za nic nemůže.‘‘ obhajoval jsem chudáka Andyho, který ve mně viděl spásu. Chtěl jsem vstát, ale její ruka mě znovu přitlačila do židle.

,,Drž hubu Purdy! S tebou se nebavím!‘‘ seřvala mě a znovu se otočila na chudáka Andyho. ,,Takže aby bylo jasno! Já s tebou končím! Klidně se dál můžeš dál ocumlávat s kým chceš! Mě je to jedno! Ale nezapomeň, že ti teď ze života udělám peklo!‘‘ zařvala na něj s plných plic a se slzami na krajíčku rychle vyběhla z domu. Samozřejmě nezapomněla pořádně prásknout dveřmi.

Pak se rozhostilo hrobové ticho. Andy si stále mnul tvář a také neměl daleko od pláče. Jake si nervózně přidržoval Jinxxe, který stále ještě trochu klimbal. CC překvapeně těkal pohledem po nás dvou s Andym. Nakonec byl první kdo prolomil ticho.

,,Vy jste spolu..?‘‘ kývnul k nám a mi oba nesměle kývli. Nešlo to už skrývat, když to Juliet otevřela.

,,A kurva..‘‘ zamumlal Jake a odtáhnul Jinxxe do schodů. Nervózně jsem zatnul pěsti a stoupnul si naproti Andymu. Nejistě ke mně vzhlédnul a já v jeho očích jasně viděl perličky slz. To že jsem ho takhle viděl, mi vtlačovalo slzy do očí.

,,Andy já..‘‘ začal jsem opatrně, ale ty jeho modré smutné oči mě dostávaly do transu. Čekal že něco řeknu, ale já nemohl. Slova se mi zasekla na jazyku a nechtěla ven. Pak jsem se ale rozhodl. Už nemá cenu to schovávat. Jak před kluky tak přede mnou, který si to celých pět let odmítal přiznat. Něžně jsem ho chytil za ruku kterou si mnul tvář a stoupnul si na špičky, abych měl jeho rty blíž. ,,Promiň..‘‘ zašeptal jsem a jemně ho políbil rozklepanými rty na ty jeho. Rychle jsem se odtáhl a stáhl svou ruku zpět. V jeho modrých očích se rychle střídaly výrazy a pocity. Bylo mi jasné že tohle nemá smysl. Nemiluje mě. A nikdy nebude.

Pak jsem ale ucítil jeho ruku na mém zátylku. Sklonil se ke mně a něžně mě políbil na koutek úst. Odtáhl se a v jeho očích byl úplný klid a vyrovnanost. Že bych se pletl?

,,Andy..‘‘ vydechl jsem a stále na něj nevěřícně zíral. On se pousmál a jeho ruka ze zátylku sjela na mé záda a přitiskla si mě blíž k jeho tělu.

,,Ashley..‘‘ vydechl zase on a druhou rukou mě pohladil po tváři. Ne, tohle je sen a já se za chvilku probudím po chlastačce.

,,CC..‘‘ vydechl nezúčastněný pozorovatel a my se oba od sebe rychle odtrhli a zadívali se na unaveného CCho, který si znuděně opíral hlavu o ruku. Vypadal že se stále ještě neprobral z večerní pařby. A k tomu ze schodů přišel Jake.

,,Myslím že se z toho už nijak nevykroutíme..‘‘ povzdechnu si plácnu sebou na židli a hlavou na stůl. Vážně teď budeme mít ze života peklo. 

Mise 'odstranit Juliet' vykonána :D a teď si nejsem jistá co se bude dít dál :D takže se nedivte kdyby od teď to byla sračka (jako by doposud nebyla) XD takže nějaké nápady? :D

vote, koment potěší a užijte si zbytek dne příšerky :3

-Izu

Comin' in Hot (CZ Andley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat