İlk Karşılaşma

129 4 8
                                    

Arkadaşlar öncelikle merhaba bu benim ilk hikayem o yüzden heyecanlıyım yazım ve noktalama işareti yanlışlarım olabilir bunun için özür diliyorum iyi okumalar.


Arkadaşlarımla bir cafede oturuyordum  bikaç gün sonra bu şehirden ayrılacağım için hem üzgün hem mutluydum yeni bir şehir yeni bir hayat demekdi benim için. Bir babam olucak nasıl biri olduğunu merak  ediyorum  ama annemin kötü birisini seveceğini düşünmüyorum kendisi gibi sevecen biridir bence her neyse annem mutlu olsunda o bana yeter. Ben düşüncelere dalmışken önümde oturan iki arkadaşım Joy ve Yeri bağırmaya başladılar irktim ve onlara baktım.

'Ne oluyor niye bağırışıyorsunuz kızlar .'

Yeri=Chae yine konunun çok dışında kalmışsın bizi hiç dinlemedin mi yani

'Kusura bakmayın kızlar bişeyler düşünüyordum '.

Joy=Önemli değil tatlım ben sana anlatayım Yeri benim aşık olduğum çocuktan hoşlanıyormuş ve onunla konuşmuş bunu bana sırf inadından yaptığını biliyorum.

Yeri=Evet inadına yapıyorum

Joy=Niye peki 

Yeri=Ne buluyorsun o erkeklerde sana vakit kaybından başka bir şey değiller onlar yerine benimle vakit geçirmeni istiyorum belki.

O an telefonum çaldı açmaya gittim annem arıyordu

'Alo'

Annem= Alo tatlım senden hemen eve gelmeni isteyeceğim biliyorum arkadaşlarınla buluştun ama plan değişti bugün taşınmamız gerek eşyaları paketlemeliyiz.

'Tamam anne hemen geliyorum.'

Kızlara durumu anlattım ve eve gittim. Eşyaları topladık ve yeni evimize taşındık.

SONRAKİ GÜN

Sabah erkenden kalktım yeni okulumun ilk günü için hazırlanıyordum okul eteği çok uzun geldiği için biraz yukarı çektim verdikleri forma üstü çok sıkıcıydı bikaç düğmesini açtım yoksa boğulacaktım ve saçlarımı düzleştirdim ve çıktım.Lisemin bir kız lisesi oduğunu az önce öğrendim ne sıkıcı ama yani hiç erkek olmayacak mı ama ben bir erkek arkadaş istiyordum lanet olsun.Okula vardım kapının önünde öğrenciler vardı ve içeri giren öğrencileri tek tek süzüyorlardı sıra bana geldi ve beni durdurdular.

Öğrenci=BU ŞEKİLDE OKULA GELEMEZSİN ÜZERİNDEKİLER OKULUMUZUN DİSİPLİNİ İÇİN HİÇ UYGUN DEĞİL O ETEĞİNİN BOYU ÇOK KISA VE GÖMLEĞİNİ İLİKLE NEREDEYSE GÖĞÜSLERİN GÖZÜKÜYOR.

'Bağırmasana seni duyabiliyorum öncelikle bu okula yeni geldim ilk günüm kuralları bilmiyordum ayrıca ne giydiğimle dersin ne alakası var bu şekilde giyinince dersi dinleyemiyor muyum  sanki'

Öğrenci=Okul kuralları bu şekilde tatlım benim belirlediğim bir şey değil bu.

'Çattık'

Sonra kız birden bağırmaya başladı okul idare başkanımız lütfen buraya gelinn. Herkes arkaya bakmaya başladı bende ne oluyor anlamak için arkaya baktım uzun boylu kahverengi kısa saçlı güzel bir kız bana doğru geliyordu elinde bir hırka olduğu dikkatimi çekmişti bana iyice yaklaştı dibime girdi ve ellerini belime doladı ilk başta ne olduğunu anlamadım ama sonradan elindeki hırkayı belime bağladığını anladım.

''Bugün ilk günün olduğu için bir şey  demiyeceğim ama bir daha olmasın.''





Üvey Kız Kardeşler (CHAELİSA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin