Dnes jemi šestnáct, holky ze školy mi pořát říkají ať jsem víct natěšená ,, je to přece sladkých šestnáct" ale mě tohle moc nebere, velké oslavy, sposta lidí na party trvající do pulnoci ..NE.
Pozvala jsem si jen mé nejlepší kamarádky a kamarády.Oslava probýhala skvěle bavili jsme se, tancovali a tak dál ......
A nakonec jsme počítsli vteřiny, jako při silvestru, až mi bude přesne šestnáct, což je v 22:48. Pak mi všichni zatleskali a má kamarádka Staci že budeme hrát nějakou hru. Padlo tu spoustu názvů různých her, které jsem ani neznala. Pak nekdo navrhl ať vyvoláváme duchy, to se okamžitě hytlo a všichni začali nosit polštáře, svíčk, papíry a tužky. Začali jsme tim že jsme na papíry nakreslili ďábluvu hvězsu a různě po papíře napsali písmena. Jeden z nás přinesl kelímek na pití. Nakonec jsme zhasli a polozili ruce na kelímek.
Začali jsme vyvolávat jednu slavnou osobu za druhou. No a když nás to přestalo bavit a nic se nedělo. Na internetu jsme si našli jak vyvolat zlé démony uvězněné ve věcech, lidech, zvířatech.....
Začali jsme vyvolávat tak jako před tím, pořát dokola jsme říkali ať vystoupí, promluví, posune kelímek nebo neco naznačí.
Už jsme to ntěli vzdát ale najednou z ničeho nic se otevřelo okno a zhasla jedna svíčka. Jasen (můj kamarád) ho šel zavřít a řekl nám že je venku dost vítr, tak jsme usoudili že to bude tím.
Za hodinu večírek skončil a já šla spát. V noco jsem slyšela bouchnutí v obýváku ale než jsem se dokopala k tomu abych tam šla, znovu jsem usnula.Tato kniha je věnovaná brainisntforlove(kniha Dar t temnoty)
ČTEŠ
Child's play
Horror,,JÁ za to nemužu mami, to ten dům, ten pokoj, ta panenka, já to neudělala, prosím věřmi, prosím" ,,Dokažto" řekla mi po minutě matka