18. Bölüm

2.2K 215 62
                                    

𖦞

– Eşim Olur Musun? –


"Bay Park, sizi içeri alabiliriz." Doktorun sekreteri konuşunca, Jungkook hızla ayağa kalkınca Jimin ona kıkırdadı. Karnını okşayarak ayağa kalktı. "Geliyor musun?"

Jungkook hızla başını salladı. Jimin onun bu hallerine bayılıyordu. Özellikle kokusundaki heyecan ve sevinç içini gıdıklıyordu. "Evet, elbette!" Jimin onun ses tonuna kıkırdadı ve doktorun odasına ilerledi. Jungkook yerinde zıplayarak takip etti onu.

Jimin içeri girince doktorla kısa bir süre sohbet etti. Jungkook onu hâlâ hayranlıkla izliyordu. Doktor kadın gülümseyerek Jungkook'a döndü. "Hoş geldiniz Bay Jeon, geçen sefere göre heyecanınız biraz daha fazla sanırım?" Jungkook başını salladı yeniden.

"Öyle sanırım, güzel haberler duymayı bekliyoruz." Elini sedyeye uzanan Jimin'in eline sardı ve ona bakarak tamamladı cümlesini. Kadın güzel bir şekilde gülümsedi ve başını salladı.

"O halde, başlayalım." Jimin elini Jungkook'un elinden çekip karnını açmak için hamle yaptığında, Jungkook ellerini onun elleri arasına koydu ve bol kazağı kaldırarak içindeki düz beyaz tişörtü de yukarı sıyırdı. Bazen hâlâ inanamıyordu. Aylar önce öpücüklerini dizdiği karnın içinde ikisinden bir parça vardı.

Kadın ikisine gülümsedi ve jeli sakin bir şekilde Jimin'in karnına döktü. Eldivenlerini giyerken monitörün ayarını yaptı. Jungkook, Jimin'in hemen yanında dikiliyordu.

"Tamamdır," Kadın güzel bir şekilde konuştu. Aleti alarak Jimin'in karnında gezdirmeye başladı. Jungkook heyecanla Jimin'in elini kavrıyordu. İkisinin de bakışları monitördeydi.

"Şu an her şey iyi görünüyor," Dedi aleti biraz daha hareket ettirerek. Merakla monitöre bakan ikiliye dönerek kısa bir bakış attı. "Haru," Sekreterine seslenince kız elinde tuttuğu dosyayı kavrayarak biraz daha doktora yaklaştı.

"Not al, dokuz hafta altı gün," Kız başını sallayarak not aldı. Doktor aleti biraz daha ekranda oynatırken bakışları bir süre bir yerde takılı kaldı. Jimin bakışlarını Jungkook'a çıkardı ve bakışları birleşince yeniden monitöre döndü.

"Dokuz hafta, bir gün." Jimin kaşlarını çattı. Kız o sırada doktora döndü. "Yazmıştım efendim?" Kadın güzel bir gülümsemeyle Jimin ve Jungkook'a döndü. Ardından kıza baktı. "Evet, bir daha yaz çünkü ikiz bebeklerimiz var." Jimin şaşkınlıkla gözlerini araladı. Jungkook elindeki tutuşu gevşetti. Gözlerini birkaç kez açıp kapattı.

"...Cidden... mi..?" Jimin yavaşça sordu. Doktor başını salladı sakince.

"İkiz mi..? Bebekler," Jimin şaşkın bir şekilde ağzı açık olan Jungkook'a baktı. "Jungkook," dedi elini onun ceketinin ucuna götürüp oynarken. Jungkook ona döndü ve gözleri doluyken gülümsedi. "İkizimiz olacak..." dedi usulca.

"Biliyorum beyler, bu biraz şaşırtıcı olabilir ama zamanla alışacağınıza eminim. Bir sıkıntı olmayacak." Jungkook doktora baktı ve başını salladı. Jimin biraz korkuyordu. Bir canlıyken, aylar içinde üç canlı birine dönüşmek elbette ki korkutucu bir şeydi. Yaşlarını tutamadı ve birkaç damla süzüldü yanağına.

"Özür dilerim, ben... biraz hava alsam iyi– iyi olacak," Jimin karnını gelişigüzel sildi ve tişörtünü indirerek ayağa kalktı ve odadan çıktı hızla. İçinde bir anda biriken saatlerce ağlama isteğine lanet okudu. Mutlu olması gerekiyordu ama korkuyordu. Plansız bir şekilde olmuştu ve onu kabullendikten sonra bir ikincisini kabullenmek elbette ki zor olacaktı.

beautiful mess | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin