Gözümü açtım.Yatakta düşünürken uyuya kalmışım.Saate baktım,20:45.Hemen yerimden kalktım.Ayağa kalktığımda birden gözüm karardı.Birkaç saniye bekledikten sonra gözümdeki karartı gitti.Sonra da salona gidip televizyon izlemeye başladım.
Televizyon izlerken birden kapı çaldı.Bu yan komşumuz Sueda'ydı.Kendisi bizim okulda okuduğu için bazen okula birlikte giderdik.Pek sıkı fıkı değiliz ama yinede bizim gruptakiler onu çok seviyor.Elinde kurabiyeler vardı.Hem de çikolatalı.Üstünde de çikolata sosu vardı.
"Merhaba Jack."
Ben sadece kurabiyelere bakıyordum.Çikolata benim için çok önemli değil ama yinede severim.
"Merhaba dedim!"
Birden uyandım.
"Merhaba Sueda...ismin bu dimi?"
"Evet.Annem sana kurabiye yaptı.Al bunları güzelce ye."
İçimden Yuppiii kurabiye!!! Diye bağırmak geçiyordu ama bağırmadım.
"Zahmet olmuş.Ben hepsini yiyemem.İstersen bize gel de birlikte yiyelim?"
"Ama ben arkadaşlarımla buluşacaktım."
"Kimmiş onlar?"
"Sanane?"
"Söylede belki tanıyorsam onlarıda bize çağıralım?"
İlk önce tereddüt etti ama sonra tamam manasında kafasını salladı.
"Hans,Merida,Kayra,Melodi ve Hiccup."
Hepsini tanıyordum.Bu yüzden de onları aramasını ve bize getirmesini istedim.Sueda evine gidip hazırlandı ve sonra arkadaşlarıyla birlikte benim evime geldiler.Ev dağınık değildi.Zaten evde birtek ben yaşıyordum.Annem ve babamı hiç tanımadım.Ama bu benim canımı sıkmıyordu.Hem neden canımı sıksın ki?Böylede çok mutluyum.Ama doğruya aile mutluluğu bambaşkadır.Belki o mutluluk için ölen insanlar vardır?Bunları düşünürken misafirleri içeriye aldım.Boş gelmemişler. Ellerinde kola,cips,şeker.Harika,sivilce çıkartan yiyecekler.Bu tür şeyleri az tüketmeye özen gösteririm.
"Merhaba Jack."
Dedi Melodi.Melodi,Merida'nın kankasıydı.Onu azda olsa tanıyorum.İyi bir kızdır.Merida'yla sanırım 4 yıldır kankalar.Kan kardeşte olabilirler.
"Merhaba."
Dedim.Kayra,
"Mutfak ne tarafta?Cipsler için kab alayım."
Dedi.
"Gerek yok sen zahmet etme.Zaten evini bize açtın."
Kayra,gözüne göz kalemi çekmiş ve saçını düzleştirmişti.Kendisi Hans'ın eia (En İyi Arkadaşı)'ydı.Ama Elsa,Kayra'yı nedense çok kıskanıyor.Bence kıskanılacak bir sebep yok.
Cipsleri kaba boşalttık.Bardaklara kolaları boşalttık.Şekerleri de cipslerin yanına koyduk ve şişe çevirmece oynamaya karar verdik.Melodi elini şaplattı.
"Herkes beni dinlesin!"
Herkes sustu.
"Şişe çevirmece oynayacağız.Ama oyuna başlamadan önce yemin etmemiz lazım.Burda yaşananlar burda kalacak anlaşıldı mı?"
Herkes bir ağızdan "tamam" dedi.Oyuna başladık.Merida,Hans'a soruyordu.
"Hans dc?"
"D."
"Hım bir düşüneyim.Buldum!Hans,sevdiğin bir kız varmı?Varsa ismini söle."
Hans etrafa bakındı.Sanırım soru çalışmadığı yerden gelmişti.
"Ben Elsa'yı seviyorum."
Dedi.O anda Elsa'nın sırrını etrafa dökesim geldi.Dökecektim de,arkadaşıma yardım etmem gerekirdi.Hans'ı sevmesem bile...Elsa'nın mutlu olması için ona katlanırım.Herkesten "Ooo" sesi geldi.Ben de dayanamayıp sırrı açığa döktüm.
"Elsa'da seni seviyor."
Ama bunu hızlı söylemiştim.Herkes daha kuvvetli biçimde "Oooo" dedi.Hans gülümsemeye başladı.Hiccup bana bakıp kafasını 'İşte bu olmadı.' anlamında salladı.Eline telefonunu kaptı ve beni koridora doğru sürükledi.
"Oğlum sen aklını mı kaçırdın?"
"Niye ya?"
"Şu anda Elsa'nın sırrını ortalığa döktün!"
"Yemini unuttun herhalde."
"Olabilir.Ama ya söylerlerse?"
"Çok endişeli birisin Hiccup."
"Umrumda bile değil.Bak şimdi telefondan Elsa'yı aricam ve onu buraya çağırcam.Hans'a kendisi konuşsun tamam mı?"
"Tamam."
Hiccup telefondan Elsa'yı aradı ve onu davet etti.Elsa,Hans'ın burada olduğunu duyunca koşa koşa geldi.Ahh genç aşıklar.Elsa geldikten sonra şişe çevirmeceye devam ettik.
Hans çevirdi.
"Merida dc?"
"C."
Hans şeytan gibi gülümsedi.Bu gülüş hiç hoşuma gitmedi.
"Git Hiccup'un dudağını öp.Hem de 15 dakika boyunca."
Bunu diyeceğini tahmin etmeliydim.Zavallı Merida,Hans'ın o berbat cesaretlik sorusuna kanmıştı.
Merida utana utana Hiccup'ın yanına gitti.
"Hiccup şimdi yapacağım şey için senden çok ama çok özür diliyorum."
Melodi ise orada
"Öpüşün!! HADİ MERİCCUP!!"
Diye bağırıyordu.Merida birden Hiccup'ın dudağına yapıştı ve öpüşmeye başladılar.Bence bu çok romantikti.Melodi gizli gizli onların resmini çekiyordu.Bir fangirl gibi yerinde duramıyordu.Beni gülme krizi tuttu ama gülmemi tutmaya çalıştım.Hiccup halinden memnunmuş gibi duruyordu.Hiccup ne pisliksin ya.Bak benim bir tane bile sevgilim yok.Sen bugün 2 kişiyle öpüştün.Hayvan ya.
15 dakika dolduktan sonra tam Hans 15 dakikanın dolduğunu söylicekti ki Melodi onun ağzını kapadı ve sus anlamında işaret yaptı.Bende oturmuş cips yiyordum.Sueda Elsa'yla konuşuyordu.Kayra ise Hans'a bakıyordu ve birşeyler fısıldaşıyorlardı.Ne olduğunu anlayamadım.
Sonunda Merida ve Hiccup ayrıldı.
Şişe çevirmeceye devam ettik.Merida çevirdi.Sueda ve Kayra'ya geldi.
"Kayra dc?"
"D"
"Kimi seviyorsun?"
"Kimseyi."
"Tamam çevir."
Kayra çevirdi,Elsa ve bana geldi.
"Jack dc?"
"C."
Elsa bana ölümcül bakışlar fırlattı.Kesin Hans'a gerçekleri söylediğim için öc alacaktı.
"Git ve Elif'i arayıp ona seni seviyorum de."
Bir an Ne?Hayır hayatta olmaz.Aklından çıkar bunu!Diyecektim ama zorunluydu.Ama aklıma bişi geldi.
"Bende Elif'in numarası yok."
Elsa biraz düşündü.Kayra hemen atladı.
"Bende var!"
Kendi telefonuma onun numarasını yazdım ve aradım.Telefonu çaldı,çaldı,çaldı ve açtı.
"Alo?"
İlk önce ne diyeceğimi bilemedim.
"Merhaba Elif."
"Merhaba şeyy acaba siz kimsiniz?"
"Ben Jack."
"Hangi Jack?"
"Frost."
"..."
"Beyaz saçlı."
Birden panikledi.
"a merhaba Jack!T-telefon yani numaramı nerden buldun?"
"Boşver nerden bulduğumu.Sana çok önemli bişey dicem."
"Söyle."
"Ben seni seviyorum."
Deyip telefonu yüzüne kapadım.Ölseydim daha mutlu olurdum ya bune?
Elsa bana mal gibi sırıtıyordu.En sonunda herkes gitti ve Elif'e mesaj çekip 'özür dilerim arkadaşlarla dc oynuyorduk da.' dedim.O da bana 'ben bu tür şakalara alıştığım için sorun olmaz.'dedi.İçime sert bişey oturdu.Bu şakayı yaptığım için kendimi kötü hissediyordum.Etrafa baktım.Yerler buz tutmaya başlamıştı.Ne yapacağımı bilemedim.Korkmaya başladım.Hem Elif meselesi yüzünden de üzgündüm...
Devam edecek hoşçakalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kutup Yıldızı
RomansaHikayeyi Jack Frost'un ağzından okuyacaksınız.Jack Frost;Okulda birkaç kız hariç diğerlerinden nefret eden,özel güçlerinin olduğunu kimseye söyleyemeyen 14 yaşında sekizinci sınıf öğrencisidir.Yeni gelen bir kız öğrenci sayesinde hayatı renklenmeye...