Bölüm 5

2 0 0
                                    

Beden Dersi

Emre'den

Beden dersinde koç bizim dışımızdaki herkesi serbest bırakıyordu ama tabiki bize antrenman! Bu sefer antrenmanı kapalı sahada yapmıştık. Koç çok zorlamıştı. Antrenmandan sonra soyunma odasına gittik ben duştan çıktıktan sonra Aslı aradı.

Emre: "Efendim güzelim?"

arkamdan Demir'in sesi geldi

"Oooo Emre kim o şanslı kişii." Telefonumu alıp isim yazan yere bakmaya çalıştı.

"Lan dur." diyip telefonu elinden aldım.

Aslı: "Emree! Orada mısınn?"

Emre: "Buradayım ASLI, söyle."
dedim Demir duysun diye.

"Hee." dedi Demir ona yaptığımı anlamış olcak ki beni dinlemeyi bırakıp üstünü değiştirmeye başladı. Telefonun arkasından Nehir'in sesi geldi.

Nehir: "Emre? Neredesiniz siz?"

Emre:"Soyunma odasındayım. Telefon çekmiyor olabilir."

Nehir: "nE? Görüntülü ara hemen!!!"

Emre: "Kızım manyak mısın? 12 tane erkeği çıplak mı görmek istiyorsun?"

Nehir: "Ne- Iyy hayır! Ya neyse sizinkiler partiye gelecek mi?"

Emre:"Hmm bilmem bazıları geliyor galiba."
dedim Nehir'in Kuzey'den hoşlandığını anlayabiliyordum ama bana daha söylememişti.

Nehir: "Yani kimler?"

Emre: "Sen kimi duymak istiyorsun?"

Nehir: "Ya off Aslı ben söyleyeceğim artık! Ya Emre ben Kuzey'den hoşlanıyorum!"

Emre: "Sonunda ya! Biliyordum bu arada, anlamıştım."

Nehir: "Çok mu belli ediyorum ya?"

Emre: "Evet." diyip güldüm.

Emre: "Yani aslında bence o da boş değil ama neyse."

Nehir: "Bak kimseye söy- Bir dakika nE?"

Emre: "Ne ne?"

Nehir: "Az önce ne dedin sen?"

Emre: "Ne ne? Dedim"

Nehir: "HAYIR YA ONDAN ÖNCE"

Emre: "Haa o da boş değil bence dedim. Ben ondan laf almaya çalışırım"

Nehir: "YA SENİ YİCEM ÇOCUKK!"

Emre: "Neyse kapatmam lazım benim, hadi 20.00'de hazır olun gelip alacağım sizi."

Nehir: "Tamam. Hadi by"

Emre: By
diyip kapattım. Ve soyunma odasının kapıları bir anda açıldı. İçeriye koç girmişti.

"Çocuklar! Bugün akşam ki antrenmanı iptal etmiştim bildiğiniz gibi."

Hayır yaa

"Partide iyi eğlenceler." diyip çıktı. Ne garip adamdı böyle. Ardından yanıma Kuzey geldi.

"Emre."

"Efendim kanka"

"Ya ben partiye gidemeyeceğim. Ama koç öğrenirse beni antrenmana çağırır. Sen beni idare edebilir misin?" Bunu söylediğinde üzülmüştüm. Kız senin için hazırlık yapıyor, öküz.

"İdare ederimde, niye gelemiyorsun?"

"Hastaneye gitmem lazım." Ayrıntı vermemişti demekki özel bir meseleydi bende zorlamadan tamam dedim.

"İyi eğleneceler."

"Saoll"

Üstümü giyindikten sonra çıktım. Eve gidip üstümü değiştirmem ve sonrada kızları almam gerekiyordu.

Hemen eve gittim ve üstümü giyindim. Bu arada kızlar bilmiyordu ama bu Bahar'ın doğum günü partisiydi.

Aslı'dan

"Ya Nehir hadi! Çocuk bekliyor aşağıda!!"

"Tamam ya dur geliyorum." dedi cüzdanını aldı ve çıktık. Emre bizi kapının önünde bekliyordu.

"Kızlar biraz geç gelseydiniz daha zamanımız vardı."

"Ya dalga geçme hadi gidelim geç kalıyoruz."

"Tamam, hadi binin." Arabaya bindik.

"Emre.."

"Efendim Nehir."

"Şey- şey geliyor mu?"

Emre Nehir'i gıcık etmek için bir daha sordu

"Kim?" 😏

"Ya Kuzey işte! Kim olacak?"

"Kuzey gelemiyor."

"Ne? Nedenn?!"

"Bilmiyorum."

"Off tamam gidelim."

~Parti~

En Fazla Ne Olabilir Ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin