Αγαπητοί μου αναγνώστες, η ιστορία αυτή έχει δρόμο μπροστά της ( όχι πάνω από 2 κεφάλαια) το τέλος της έχει γραφτεί και έχει μείνει μόνο η κοινοποίηση. Θέλω όμως να σας δώσω την ευκαιρία να επιλέξετε την επόμενη ιστορία που θα πάρει την θέση της με το που τελειώσουν και οι δύο που έχω είδη ανεβασμένες.
Πάμε λοιπόν να δούμε τις επιλογές μας
1. AMNESIA
Εύη : ένα κορίτσι που αγαπάει την τέχνη. Έχει έναν δυδιμο αδερφό τον Έκτορα. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που κάτι έγινε στην ζωή της και.. αυτό άλλαξε.. κάτι το οποίο από το νου κανενός δεν θα περνούσε.
Αχιλλέας: ο κολλητός του Έκτορα και ο αντιπαθεστατος άνθρωπός της Εύης. Μισούν ο ένας τον άλλο και ορκίζονται ότι ποτέ δεν θα έκαναν κάτι μαζί.
Υπάρχει ένας κανόνας που πρέπει να τηρήσουν: ΑΠΟΓΟΗΤΕΎΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΦΙΛΙΚΗ Ή ΕΧΘΡΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ .
Τι θα γίνει όταν συμβεί η μεγάλη ανατροπή στην σχέση τους; Πώς θα το εκλάβει ο Έκτορας που έθεσε τον κανόνα; Θα καταλήξουν μαζί ή... Θα πάρει ο καθένας τον δρόμο του;
2.Veni Vidi Amavi
3. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ 18
Τζέλα Κωνσταντινίδου
18 ετών. Έχει περάσει ψυχολογια στο ΑΠΘ. Αγαπάει την θάλασσα. Όταν ήταν μικρή γύρω στα 8 της, η μητέρα της άφησε τον κόσμο της. Από τότε ζει με τον πατέρα της και την πολυαγαπημένη της γιαγιά.Σέργιος Βασιλείου
22 ετών. Έχει τελειώσει διοίκηση επιχειρήσεων. Δουλεύει εδώ στην οικογενειακή τους επιχείρηση. Ζει μόνος του. Είχε μια σχέση η οποία πήγαινε σοβαρά όταν σε μια πυρκαγιά έχασε την κοπέλα του και ταυτόχρονα το παιδί που αυτή κυοφορούσε.
18 χρόνια πριν οι γονείς τους βρέθηκαν στην ίδια παρέα... 18 χρόνια μετά τα παιδιά τους καλούνται να τηρήσουν μια συμφωνία...
4.ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΈΡΙΑ
Έλσα : δυναμική και γεμάτη πάθος για την δουλειά της. Ζει με την γιαγιά της. Έχει κάνει μια σχέση η οποία διαλύθηκε σε δευτερόλεπτα. Έχει τελειώσει ψυχολογία και όνειρο της είναι να δουλέψει με δολοφόνους
Ορέστης: Έχει περάσει πολλά. Έχασε τον άνθρωπο που αγαπούσε και ταυτόχρονο το παιδί που αυτή κυοφορούσε. Έχει τελειώσει ιατροδικαστής.... Ο ιερός του να ερευνά θύματα δολοφόνων.
Παλιότερα ήταν στην ίδια παρέα. 6 χρόνια αργότερα βρέθηκαν στο ίδιο τραπέζι κάτω από τον ίδιο ουρανό. Ένα χρόνο μετά την δεύτερη τους συνάντηση η δρόμοι τους θα ενωθούν για τα καλά...
Περιμένω να δω την επιλογή σας τα φιλιά μου αγάπες μου
KAMU SEDANG MEMBACA
Forgive me ✔️
Fiksi RemajaΚοίταξα το πονεμένο βλέμμα του και τον πλησίασα. Έβαλα το χέρι μου στον ώμο. "Στέφανε σε αγαπάω" "μην το κάνεις αυτό στο ευατο σου" "Τι να μην κάνω Στέφανε; Να μη σε θέλω; Να μη θέλω να σε αρπάξω και να σε φιλήσω; Να μην θέλω να ξαναζήσω εκεινα τα γ...