Hayata bir adım geriden başlamıştım.Üç yaşımdayken annemi bir trafik kazasında kaybetmiştim.Henüz 17 yaşındaydım.Ama yarın doğum günümdü ve 18. yaşıma bascaktım.
Bugünde her günkü gibi işe gitmek için hazırlanıyordum.Sabah okulum olduğu için akşam vardiyasında çalışıyordum.Babamla birlikte yaşıyordum.Ama babam her gün eve içip içip geliyor ve bir köşede sızıp kalıyordu o yüzden birinin çalışıp bu evi geçindirmesi gerekiyordu.
Hazırlandıktan sonra aynanın karşısına geçtim ve makyajımı yaptım.Bir barda çalışıyordum. Evet bende daha güzel bir işte çalışmak isterdim ama bulabildiğim bir tek buydu.
Hazırlandıktan sonra çantamı aldım ve tam çıkıyordum ki bir gürlemeyle yerimden sıçrayarak arkamı döndüm.
-Damla nereye gidiyorsun sen!
-Nereye gidebilirim baba işe gidiyorum!
-Ben sana birdaha çalışmayacaksın demedim mi! ?
-Baba! ben çalışmassam sen çalışmassan kim bu evi geçindirecek hergün eve içip içip geliyorsun bir yerde sızıp kalıyorsun ve hala leş gibi kokuyorsun bizi bu içkilermi doyuracak!
Suratıma okkalı bir tokat yemiştim.Bu tabikide ilk tokatım değildi her gün eve içkili geldiğinden evde bir vukuat çıkarırdı eğer sinirliyse hırsını benden alırdı.Ama bugün ben sinirlendirmiştim ama artık dolmuştum.
Yediğim o tokattan sonra sinirle kapıyı çekip çıktım.Arkamdan hala gürlüyordu ama umursamadım.Bugün hava çok soğuktu.Rüzgarın suratımı yalayışını hissedebiliyordum.Ben hızlı hızlı yürürken uzun kahverengi saçlarım belime kadar uzanmış arkamdan beni takip ediyordu.Bugün havada babam gibi acımasız ve aşırı soğuktu.Bu yaşıma kadar ben çalışıp evin geçimini sağlamıştım.Belki annem yaşasaydı daha farklı olurdu.Yada en azından birimiz babamın eziyetinden kurtulmuştuk.Her neyse
Barın inanılmaz güçlü ışığıyla karşılaştıktan sonra içeri girdim.İçerisi insan sesleri ve müziğin sesiyle dolmuştu ve bu ses kulağımı tırmalıyordu.Ama artık alışmıştım.
-Damla gene geç kaldın patron çok kızacak!
Bu batuydu oda burda çalışıyordu.Burdaki en yakın arkadaşımdı.Onun durumu benimkinden farklıydı o annesi hasta olduğundan ve babasının maaşı annesinin ilaçlarını almaya yetmediğinden burda çalışıyordu.
-Batu biliyosun evde acımasız bir babam var ve bugünde içip geldi kavga ettik o yüzden geç kaldım.
-Neyse Damla benim bugün erken çıkmam lazım annemin ilaçları bitmiş.İlaç alcam bugün tek gideceksin üzgünüm Damla.
-Önemli değil Batu ,tamam sen çık hadi.
Her gün bar çıkışında Batuyla birlikte giderdim.İşten geç çıktığımız için tek gitmeme izin vermezdi.Ama bugün mecburen tek gitmek zorundaydım.
Daha fazla oyalanmadan işin başına geçtim.
-Damla yine geç kaldın acaba bugünkü bahanen ne öğrenebilir miyim?
Bu patronumdu çoğu zaman bara geç geldiğim için baya sinirli gözüküyordu.
-Özür dilerim Rasim Bey babamla kavga ettim geç kaldım birdaha olmayacak söz veriyorum.
-Her zaman aynı sözler birdaha olmayacak ama sonuç hep aynı ama, bu sondu Damla birdaha geç kalırsan seni işten çıkarmak durumunda kalacam. dedi ve sinirle oradan uzaklaştı.
Bugün bar çok kalabalıktı.Ama Zaman çok çabuk geçmişti . İçerdeki en son müşteride çıktıktan sonra barı kapatmak için hazırlanıyordum ki içeri bir adam girdi.
-Beyefendi kapatıyorum barı.
-Sadece bir duble içki icebilir miyim?
-Beyefendi lütfen beni zor durumda bırakmayın kapatmak durumundayım.
-Sadece bir dubleydi?
Başımı olumsuz anlamda salladıktan sonra adam gitti.
Bende içeriyi toplayıp kapıyı kilitledikten sonra yürümeye başladım. Hava dahada soğumuştu boğazımdaki atkıyı boynuma daha çok çektikten sonra hızlı adımlarla yürümeye başladım.Yürüdüğüm sokak oldukça ıssız ve sessizdi.Sanki kaldırımlar birbirine küsmüş ağaçlar konuşmamaya yeminlenmiş gibiydi.Bir süre sonra ortamın sessizliğini bozan bir ses duydum.Yerimde durdum ve ürepererek arkamı döndüm, kimse yoktu.Biraz bekledikten sonra yoluma devam ettim.Aynı sesi tekrar duydum ve tam arkamı dönüyordum ki kafama aldığım büyük darbeyle sarsılarak yere yığıldım.Yerdeydim etrafa ne olduğunu anlamak için bakıyordum ama sanki birşey gözlerimi açmama izin vermiyordu sonunda dayanamadım ve gözlerimi kapattım.ARKADAŞLAR OYLARINIZI BEKLIYORUM BEĞENIP BEGENMEDIGINIZ HAKKİNDA VE IÇERIĞI HAKKİNDA YORUMLARINIZIDA BEKLIYORUM LÜTFEN DÜŞÜNCELERINIZI BANA ILETIN NE KADAR BEĞENILIRSE O KADAR ÇOK BÖLÜM YAZACAĞİM SIZLERI ÇOK SEVIYORUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KAN
Mystery / ThrillerSizi bir odaya kapatsalar, tüm hayatınızı sadece bir zincire bağlı yaşayarak gecirmenizi sağlasalar siz ne yapardınız? Pes edermiydiniz? Her gün ölüme bir adım daha yaklaşıp bir o kadar güçlü kalıp uçurumun eşiğinden dönebilen çaresiz ama herşeyden...