Chapter 27 - Just Being Teenagers

26.2K 1.1K 94
                                    

Capitolul 27 – Doar Adolescenti

-Emma-

Au trecut cateva zile si nu avem nici un semn de la Mark. Nici un mesaj, un apel sau ceva de cand ne-am dus planul la bun sfarsit si el nu a mai gasit-o pe Mia. Daca te gandesti mai bine, ar fi trebuit sa vina sa o caute, dar se pare ca de doi ani de cand stau impreuna, nu-i pasa de ea nici un pic. Presupun ca este doar un tip rece si fara sentimente.

Cand am plecat de la Mark de acasa, am decis ca este mai bine pentru ea sa stea la Aiden acasa cateva zile, in caz ca va veni Mark dupa ea si sa nu isi puna familia in pericol. Daca te intrebi daca sunt geloasa, ei bine nu sunt. Am incredere in Aiden si in deciziile lui si pana la urma, ea este o persoana dulce si s-a integrat perfect in grupul nostru. S-a hotarat sa se transfere inapoi la liceu si sa isi termine anul, iar noi nu am putea fi mai fericiti de atat. O sa avem si cateva ore impreuna. Totul este minunat. Cam prea devreme, totusi.

„Esti bine?” Intreaba Amy, dandu-mi peste umar. Eram pe hol, mergeam spre dulapuri. Prima ora inca nu a inceput, avand in vedere ca mai sunt cincisprezece minute.

„Este rau sa te simti pe muchie de cutit daca Mark nu a facut nici o miscare?” Am intrebat, deschizandu-mi dulapul.

„Sincer, nu prea cred. Cum a zis si Mia, are oameni care ne urmaresc fiecare miscare si chiar daca am scos-o pe Mia de acolo, stim cu toti ca inca ne urmareste. Mark doar asteapta momentul potrivi sa actioneze.” A zis Amy, sprijinindu-se de dulapul ei.

Am oftat si mi-am inchis dulapul usor. „Trebuie sa nu ma mai gandesc la asta, altfel o sa ma manance de vie.” Amy a aprobat. Eram pe cale sa plecam, cand am vazut restul grupului venind spre noi. „Buna!” I-am intampinat cu un zambet.

„Hai sa trecem peste scoala azi.” A zis Derek, gesticuland.

M-am uitat la el cu o spranceana ridicata. „Sa plecam?” Am intrebat.

„Da.” A zis Aiden, punandu-si o mana in jurul umerilor mei. „Nu te-ai saturat sa fi tot timpul in scoala?”

„Ba da, dar avem test la chimie si un concurs de intrebari la istorie.” Am raspuns.

„Tocilara.” L-am auzit pe Aiden bajbaind si i-am dat o privire ucigatoare. „Adica, cea mai draguta si adorabila tocilara! Te rog nu ma rani, sunt prea tanar si prea sexi ca sa mor.” S-a implorat el.

„Prea tanar, da, dar prea sexi, nu. Am vazut si mai bine.” Am declarat, dandu-i mana la o parte de pe mine. Prietenii nostri radeau cu pofta.

„Chiar are dreptate.” A adaugat Mia. „Sunt tipi mai sexi decat tine.” Am chicotit si m-am dus langa ea, batand palma.

„Vezi, si Mia e de acord cu mine.” Am zis, aruncandu-mi mana peste umarul ei, iar Aiden tresarind la vorbele noastre.

„Serios?” A intrebat, neincrezator.

„Obisnuieste-te omule, sunt tipi care arata mai bine.” A zis Derek, batandu-l peste umar. „Ca de exemplu, eu.” Aiden s-a intors spre Derek si am putut vedea privirea monstruoasa.

„Sunteti rai, foarte rai.” Zice Aiden, uitandu-se la noi, iar noi doar am chicotit.

„Deci, esti de acord sa plecam azi?” A intrebat Matt, care avea mana in jurul lui Amy.

„Err, nu prea cred.” Am zis, putin sceptica.

„Haide, te roog!” Amy si Derek au zis la unison, facand fete de catelus.

Nu te lasa, Em.

„Te roog.” Au zis, apropiindu-se de mine.

Sa nu lasi garda jos. Fi puternica.

Loving the Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum