Mijn moeder wekte me, opeens wist ik het weer allemaal waarom ik hier ben.
Ik keek op mijn mobiel hoe laat het was en toen stond er dat ik een SMS'je had..."van Jan zeker?!"
Ik opende het met rillende vingers.
Er stonden best wel dreigende dingen:
"Lisa ik weet dat je in België bent, en ik zal je vinden waar je ook bent!".
"KUTZOOI!" hij weet waar ik ben, ik moet ergens schuilen in een hotel ofzo?
Ik vertelde alles aan me moeder en die zei dat ik beter naar een ander land kon rijden.
"Maar dat vind ik niets voor Tim!"
"Hij maakt dan alweer een lange reis".
Mijn moeder knikt:"dan is het het beste om naar een hotel te gaan".
Dus ging ik maar naar een hotel vér in België.
Toen ik er was pakte ik Tim die lag te slapen in mijn auto.
We liepen naar de balie om een plek te vragen.
Ik vertelde over Jan dat hij mijn zoontje mee wilt nemen en dat dat niet goed is.
Ook vertelde ik als hij naar me vroeg dat ze hem eruit moesten gooien.
Ik had een bodygoard die sneaky bij me is.
"Alles was geregeld" ik liep glimlachend met Tim me hotel kamer in.
Het was een prachtige kamer, het glom helemaal, zo schoon is het!
Ik ging met Tim op mijn bed leggen, hij was intussen al een week oud, en dan maakt hij al zoveel mee.
Weken gingen voorbij met Tim...
Hij begon al een beetje te rollen en te lachen, het is een vrolijk kind.
Hij betekend al zoveel voor me dat ik hem voor geen miljoen zou wegdoen.
"Hij is mijn alles, hij is mijn vriendje hij is MIJN KIND! Hij zal nooit van een ander worden en al zeker nooit van Jan!"
Ik geef Tim kusjes over zijn hele lichaam we beginnen samen te lachen.
Dan komt er een hotelmedewerkster binnen ze keek erg sirieus: "Mevrouw uw vriend is net bij ons aan de balie geweest, we hebben gezegd dat we van niets weten".
Ik knik de fijne sfeer die ik met Tim had opgebouwd is weg.
Het enige wat ik kon zeggen is: "OH"
Dat klinkt alsof het me niks boeit maar ik weet dat Jan me in de gaten heeft, ik ga dus eigenlijk kapot van binnen, dat ziet de medewerkster goed.
Oppeens komt de medewerkster met een oplossing:"Mevrouw, vind u het geen goed idee dat we een spion inhuren, die uw man in de gaten houdt?"
Ik knik anthousiast "Ja, dat vind ik een super goed idee!".
JE LEEST
Mijn Kind!
Mystery / ThrillerLisa heeft een kind: Tim ze begint met de dag meer van hem te houden, ze besloot op een mooie zomerdag naar het strand te gaan. Tim zet zijn kleine voetjes in het water ...totdat er aan het kind getrokken word, hij verdwijnt tussen de drukte. Zal ze...