Събуждам се, чувствайки се по-добре от всякога. Първоначално ми отне минута, за да осъзная дали е сън или не. Но след това погледнах надолу и открих, че все още нося черната си рокля.
Всичко, което знам е, че се чувствам превъзходно и превъртам спомените от снощи, отново и отново, в главата си.
Ставам и не мога да махна усмивката от лицето си. Часът е около единадесет и вече чувам оживление от долния етаж. Решавам най-накрая да сменя снощната рокля и да облека удобна тениска и шорти. С радост слизам, за да намеря цялото семейство, вече будно и гледащо телевизия. Мама ме забелязва първа и ме поздравява, че най-накрая съм се събудила. Поглеждам към Сойер, който седи на дивана срещу всички останали. Вдига глава при звука на моя глас и очите му се срещат с моите. След това се отдръпват, докато ме оглежда отгоре-надолу за момент.
"Добро утро"-изчуруликах, като ми се иска да изтрия глупавата усмивка от лицето си.
Очите ми отново намират Сойер и ми се приисква да сме само двамата в стаята.
"Холи, увери се, че нямаш планове за вечеря, всички ще излезем заедно"-казва майка ми.
"Какво? Къде?"
"BreadStick"-казва тя.
"Добре, супер"
Решавам да се присъединя към тях, въпреки че не знам дали мога да контролирам емоциите си, когато съм прекалено дълго около Сойер. Той прочиства гърлото си и моли да бъде извинен, за да се оттегли. Докато минава покрай мен, ми намигва бързо, преди да влезе в кухнята. Намигване, което кара сърцето ми да спре за минута, преди погледът ми да се откъсне от него. Влизам и аз в кухнята, за да взема нещо за ядене, докато Сойер отпива от чашата си. Той се е облегнал на плота и ме гледа със същата усмивка, която имаше снощи.
"Добре ли спа?"
Внезапно съм извадена от мислите си и веднага вдигам поглед към него. Преглъщам.
"Да, да, беше хубаво"
"Добре, радвам се, че е така"-той отпива глътка.
След като сложи чашата си на плота, се отправи към мен. Ставам нервна, когато се приближава.
"Какво има, Холи?"-той пита.
"Н-нищо"
"Изглеждаш малко нервна"-прибира кичур коса зад ухото ми.
YOU ARE READING
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Teen Fiction"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...