Prolog cześć 1

991 54 6
                                    

Cześć jestem Hexsa mam 16 lat mam bogatych rodziców którzy kompletnie nie zwracają na mnie uwagi może to i lepiej, mój dom jest spory na dole jest jadalnia salon oraz kuchnia na 1 piętrze sypialnia moich rodziców która składa się z pokoju garderoby i łazienki na 2 piętrze jest pokój mój i mojego brata są takie same tylko są w nich inne meble opiszę wam mój pokój składa się z też jak u rodziców z łazienki i garderoby nie licząc sypialni mam piętrowe łóżka pod nim kanapę stolik i dwa fotele jest też biurko i toaletka a zamiast parapetu mam miejsce w którym można się przespać no wiecie o co chodzi ale mniejsza o to mam brata, brata bliźniaka a od kąd zaczęłam rysować postacie z horrorów opowiada wszystkim że jestem stuknięta (trochę racja) moje rysunki widnieją na ścianie robią wrażenie ale nie jestem do końca szurninta a przez tego debila Kast'a (mójego brata) mój chłopak Sewer ze mną zerwał nie nawidzę tych gnojków. No mniejsza o nich ja jestem blada prawie jak trup i dość chuda ale nie za niska bo mam 1,75m wzrostu mam białe włosy jedno oko czarne jak smoła a drugie czerwone jak krew tak mam od kąd byłam noworodkiem bo żeby utrzymać mnie przy życiu musieli mi coś wstrzyknąć ale miało to swoje efekty uboczne a i miałam po farbowane końcówki moich białych włosów na czerwono rodzice dawali mi sporo kasy i myśleli że jest ok wiec nie zwracają na mnie zbytnio uwagi (jupiiii nie chciałabym mieć rodziców co mnie się ciągle czepiają) oceny mam dobre wiec się nie przejmują. :) .
Moja szkoła jest zryta prawie jak każda a mój brat mnie nie nawidzi odkąd rysuje ale w końcu to ja tak trochę się od niego od izolowałam wiem że to po części moja wina ale mógł to zrozumieć więc teraz nie mam już prawie znajomych więc prawie nigdy nie wychodzę z domu a jeśli wychodzę to dla tego że muszę albo musze coś porobić bo czasami myślę że zwarjuję no i tak to bywa co poradzić.

Jeff ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz