След едно кратко и неудобно пътуване с колата, най-накрая стигнахме до "BreadStick". Това е сравнително изискан ресторант и нямам представа защо майка ми реши да ни заведе тук тази вечер, но това изобщо не ме вълнува.
Стигаме до нашата маса и Сойер сяда до мен, срещу Райън и майка ми. Опитвам се да не обръщам внимание, но тя определено изглежда малко съмнителна. Бяхме в това прекрасно тъмно сепаре, заобиколени от растения и приказни светлини. След като всички се настанихме и сервитьорът дойде, питайки за поръчката ни, Райън реши да направи съобщение:
"Кхм така, макар че семейните вечери с най-добрия ми приятел, моята майка и малката ми сестра са просто страхотни."-започна-"Всъщност идеята да дойдем тук тази вечер беше моя, защото наистина исках официално да ви представя един специален за мен човек"
Всички изглеждаме много озадачени от поведението му. Основно защото Райън от миналото никога не би ни представил някого формално. Накара ме да си помисля, че може би този човек е важен по някакъв начин за него.
Майка ми все още изглежда много объркана, докато Райън, който изглежда нервен, говори с нея. Решавам да не обръщам внимание на леката драма, която се случва, докато седя до Сойер. Играя си с вилицата, чакайки тази нощ да свърши, след което ще мога да се прибера вкъщи и да си легна. Изведнъж усещам ръката му да се спуска по бедрото ми. Очите ми се разширяват и подскачам леко. И майка ми, и Райън спират разговора си, за да ме погледнат със смръщени вежди, докато Сойър остава спокоен и събран.
"Добре ли си?"-майка ми пита.
"Добре съм, съжалявам"-прочиствам гърлото си.
Ръката на Сойер се придвижва повече към вътрешната част на бедрото ми и аз се намествам върху стола.
"О, ето я"-казва Райън, когато се изправя от мястото си, за да поздрави високата разкошна блондинка, която се приближава към нашата маса с ярка усмивка на лицето.
"Всички, това е Трейси"
Отне ми секунда, за да осъзная, че тя трябва да е момичето, с което Райън се вижда всеки ден.
"Приятно ми е да се запознаем"-чурулика майка ми.
Обръща се към мен и виждам фалшивата ѝ усмивка, но прехапвам езика си и отвръщам със същата. След като запознаването приключва и всички най-накрая получаваме храната си, неудобната среща продължава с родителски разговор:
ESTÁS LEYENDO
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Novela Juvenil"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...