,, Doamnelor și domnilor urmează ultima si cea mai importanta cursa de astăzi. Concurenți poftiți la linia de start.,,
- Clary poftim. Esti numarul 02.
- Poate nu ne scoti pe locul 1.
- Mă voi strădui.Sarah i-a adus calul si a însoțit-o pana la linia de start.
- Cum te simti?
- Încordată e putin spus.
- Dupa ce treci de primul obstacol o sa vezi ca nu mai este atat de greu.
- Sper.
- Clary!Amândouă s-au întors înspre locul de unde s-a auzit strigătul. Era Marcus cocoțat într-un picior pe bancile pe care stăteau spectatorii, facandu-le semn cu cârja ca este acolo.
- Uite te încurajează chiar și de acolo. Toți credem in tine ca vei reusi, ar trebui să începi să crezi si tu.
- Hai ca te las. Baftă!
- Mersi... cred. Domino am rămas doar noi, si alte 20 de persoane, dar nu asta contează. Conteaza ca vom duce trofeul acasa pentru vechea Clary si pentru Marcus.,, Concurenți, atenție, numărătoarea inversă incepe.,,
Cand s-a ajuns la cifra unu nu mai putea sângele imi clocotea in vene. Imi aud numele din tribune si imi întorc capul. Erau Marcus cu Sarah imi făceau un fel de galerie. Am zâmbit și o lacrimă mi-a căzut din ochiul drept.
,, START!,,
___________In prezent _____________
Toti concurenții au pornit în trombă. Au trecut cu brio de primul obstacol. La al doilea, s-a întâmplat ceva cu Clary deoarece cand Domino a sărit, aceasta a zburat din șa. Direct in apă. Pentru câteva secunde, Clary a rămas nemișcată.
,, Concurentul numarul 02 este la pământ. Dacă nu se ridică în următoarele minute este descalificat.,,
- Hai Clary! Hai!
În spatele pleoapelor închise se derula viata lui Clary. Își amintea despre grajduri, despre familie, prieteni, despre tot.
În clipa cand a deschis ochii deja se cunoștea ca acum Clary e Clary.
- Sunt fleașcă. Domino mi-am amintit totul. TOTUL! Acum hai sa le arătăm de ce suntem in stare! Păzea Naționale ne-am revenit.Au pornit ca fulgerul si au reusit sa-i ajunga pe ceilalți si chiar sa avanseze printre primii.
- Uite, linia de sosire Domino. Acum încă putin,băiete! Un imbold acum la final si am câștigat.
Toată lumea era cu sufletul la gură. Clary si inca un concurent erau umăr la umăr și se apropiau vertiginos de linia de sosire.,, Umăr la umăr spre linia de sosire. Oare va fi egalitate?,,
- Domino, te rog!
Cu ultimele puteri aceștia accelerează și trec linia de sosire. Deoarece erau foarte aproape trebuie consultate camerele video.
,, După ce consultam camerele video vom da un verdict.,,
Clary il ia pe Domino care respira sacadat, si pornesc spre rulota.
- Bravo fata mea ai fost nemaipomenită.
- Multumesc tata.
- Da vino aici, Campioano!
- Ce sa spun, Campionule.
- Hai strici momentul.
Si Marcus o ia in brațe și ii spune in șoaptă.
- Ti-am spus că totul va fi bine.,, În urma evaluării camerelor video avem un verdict...,,
- Și vreau sa va mai spun ceva.
- Ce?
- Mi-am recăpătat amintirile!
- Nu creddd.
- Pe bune?
- Doamne Clary ce ma bucur.,, La doar o diferență de 0,35m. Campionul Naționalelor este numarul 02 Muller Clarissa Isabel. Felicitări!,,
- Nu pot sa cred am câștigat, ducem medaliile acasa.
- Da, Jace datorită lui Clary.Acesta o ia in brațe le Sarah si o sărută.
- Clary?
- Da, Marcus ce este?
- Nu te simti afectată?
- Nu. Mereu l-am văzut că pe un frate. Cred ca Sarah e cea mai potrivita pentru el.
- Bine. Acum ca sunt atâtea bucurii si dragostea pluteste in aer imi permit sa fac asta.
- Sa faci c..?Era tarziu pentru orice fel de întrebare si absolut irelevant.
Buzele lor se angajasera într-un dans pe care niciunul nu voia sa-l termine.
- Mai terminati ca o sa va inghititi.
- Ia hai Jace de aici ca vad ca nu le dai pace.
- Dar...
- Hai.După ce s-au desprins din sărut, Marcus a prins-o într-o îmbrățișare parcă nu voia sa-i dea drumul.
- Nici nu-ti imaginezi de cat timp mi-am dorit să fac asta.
- Acum ai sarutat-o pe vechea Clary sau pe noua?
- Am sărutat persoana pe care o iubesc.
- Cu ce vrajeala ma ia.
- Serios! Te-aș cere si in căsătorie dar nu pot sa stau in genunchi din cauza piciorului.
- Vai, vai, vai! Ce m-as face eu fara tine?
- Ai intra in depresie.
- Cred ca ai dreptate. Acum unde s-a dus toată lumea?
- Păi Jace cu Sarah cred ca pregatesc caii de plecare, Iris sunt aproape sigur că e pe la tarabe, iar tata socru cred ca s-a dus după medalii.
- Tata socru zici?
- Crezi ca nu i-ar plăcea un ginere ca mine?
- Deja exagerezi.
- Nuu, stai glumeam.
- Așa.
- Dar totuși...
- Haide la rulotă.
- Mă cari in brațe?
- Imi dai primul sărut înapoi?
- Nor...Ce? Primul? Stai ca asta schimba planurile. Totusi Clary.
- Cu ce le schimba?
- Cum cu ce? Voi face cererea aia in căsătorie mai repede.
- Ai noroc ca ai piciorul asa altfel ti-l rupeam si pe celălat.
- Hai, periculoasa mea, sa mergem la rulotă. Plecăm cu medaliile acasa.
- Bine. Haide.
- De acum o da te caute paparazzi sa iti ia interviuri, sa scrie articole. Sa nu ma înșeli.Fata isi da ochii peste cap și il ajuta pe băiat să ajungă la rulotă.
Toată lumea fiind la locurile stabilite, au pornit spre casă.
Marcus stătea pe ultima bancheta din spate in stanga sa stand Clary.
Aceasta privind pe geam melancolică spunându-si ca poate este ultima dată când ajunge pana aici.
Fata isi lipește capul de sticla rece a geamului lasand toate gândurile de o parte și se afundă în lumea viselor.
În schimb Marcus era absorbit de jocurile de pe telefon.Liniștea domina in masina, toți vazandu-si de treburile lor.
Marcus își termină jocul, usor stupefiat semn ca pierduse. Își aruncă privirea pe fata adormită de lângă el. O analizează si observa ca aceasta se lovește la cap la fiecare hop asa ca ii ia capul si il așează pe umărul său.
Fata miscandu-se ajungand cu capul pe pieptul băiatului, dar acesta nu pare deranjat de acțiunea frumoasei adormite, ba chiar zâmbește și o prinde de umar apropiind-o mai mult de acesta.
Își închide si băiatul ochii urmând-o pe fată în lumea viselor.
CITEȘTI
O dragoste pierdută
Ficção Adolescente,,- Am avut niste probleme de sanatate, dar am călărit asa si am iesit pe locul 5. - Ce probleme de sanatate? - Aaa... o nimica toată. - Aceasta nimica toată fiind? - O coasta ruptă si 2 invinețite. - Esti NEBUNA?!!!!,, ... ,,- Cred ca ne-am rătăcit...