Okulun ilk haftası

39 6 1
                                    

Merhaba ben Clara 14 yaşımdayım bu sene lise başladım hatta sınıfım 9/B utangaç biri olduğumdan dolayı okulun ilk günleri çok sıkıcı geçmişti ama daha sonradan en yakın üç kız arkadaşım oldu  Ella, Alice ve Luna biz dörtlü çok yakın arkadaşız okulumuz ilk günler çok normal geçiyordu veya bize çok normal geliyordu taki okulu merak etip gezene kadar herşey çok normaldi okulun ilk haftası tanışma haftası olduğu için öğretmenlerle tanıştıl kendimizi tanıtdık ondan sonra okulun ikinci haftası ise biz yani ben, Ella, Luna ve Alice en iyi arkadaş olmuştuk okulda canımız sıkıldı ve okulumuzu gezmeye karar verdik ilk sadece katları gezdik ama garip bişey vardı Poppy Pomfrey yani kimya öğretmenimiz ama nasıl merdivenlerden inmeden katları çıkıp iniyordu bunu ilk başta farketmetik ama daha sonradan Poppy Pomfreyi her iki katta aynı anda görünce korktuk o gün o korkla yaşadık sınıftan dışarı bile çıkamıyorduk tabi bu olaydan sonra herşeye daha dikkatli ve ayrıntılı bakıyorduk üç ders sonra Poppy Pomfreyin dersine girecektik ilk ders herşey normaldi taki ikinci derse kadar ikinci derste sınıfımızdaki Davidin eli kesildi ve bunu Poppy Pomfreye gösterdi ve çok tuhaf ki Poppy Pomfreyin ağzı sulandı kanı görünce çok tuhaf bir şekilde kana bakıyordu Davide yanına alıp dışarı çıktılar tabi bizde Poppy Pomfrele Davidi takip ettik ama onlar öğretmenler odasına veya pasuman odasına gitmiyorlardı kazan dairesine indiler ve aniden Davidın çığlık sesleri yükseldi tabi bizde korkarak geri çekilip ne olcak diye izledik ve zil çaldı Poppy Pomfrey ağzı kan olmuş bir şekilde dışarı çıkıp etrafa baktıktan sonra uçarak 2.kata çıktı biz son defa kazan dairesine bakmaya karar verdik ve David yerde yatıyordu Davide yaklaşmaya kortuk ve bizde hızlı adımlarla ordan uzaklaştık Poppy Pomfrey vampir miydi biz korkuyla sınıfa girdiğimizde Davide sınıftaydı yoksa Davide mi vampir olmuştu biz bunu öğrenmek için perdeleri açtık içeriye güneş ışınları girer girmez David sinirle kapatın şu perdeleri dedi Davidin boynunda vampir ısırığı izi vardı ve bu demek oluyordu ki Poppy Pomfrey vampirdi Davide artık bir vampir olmuştu bu öğrendikten sonra diğer öğretmenler aklımızda soru işareti olarak kalmıştı. Artık okul bizim gözümüzde eskisi gibi bir yer değildi Filius Flitwick matematik öğretmeni dersler dışında hiçbir yerde göremessiniz ne öğretmenler odasında nede bahçe Poppy Pomfreyin dersinden hem sonra Filius Flitwickin dersi vardı ders çok normal geçti zil çaldı ve biz Filius Flitwicki takip etmeye başladık öğretmen ilk üçüncü kata çıktı ondan sonrada kazan dairesine indi elini bir sağa bir sola şıklatıp ortatadan kaoyboldu Filius Flitwick uzaylı mıydı yoksa arkadaşlarımla beraber birbirimize bakarak kendi sınıfımıza çıktık bir ders sonra okul bitiyordu bu ders yine Filius Flitwickin dersiydi. Biz dersteyken okul binasının içinden bir çığlık sesi geldi Filius Flitwickin ben gelene kadar sakın dışarı çıkmayın dedi ve sınıftan çıktı David çok tuhaf hareketler ediyordu galiba onunda vampir dişleri çıkıyordu biz konuşurken birden kalemliğim yere düştü kalemliğimi tam alacaken bir not ama bu notu kim yazdı veya kim buraya düşürdü  ama tarihe bakınca baya bi eski tarihte yazılmıştı tarih 1950'de yazılmıştı notta şunlar yazıyordu "Burası bir perili köşk"     biz bu notu okur okumaz bir birimize bakarak "ne! perili köşk mü" dedik. Şimdi bizim okulumuz eskiden bir perili köşk müymüş tuhaf duygular içerisinde zilin çalmasını bekledil ve zil çalıdı çantalarımızı aldık ve okuldan çıkmak için merdivenlerden aşağı indik ve dikatimizi bişey çekti tüm öğretmenler kazan dairesinde toplanmıştı kazan dairesinde ne olmuştu bilmiyoruz ama direkt eve gitmek istiyorduk eve gittiğimde çantamı kenara atıp bugün olup bitenleri düşündüm ve aklıma şu takıldı cidden bizim okul eskiden bir perili köşk müydü yoksa o öylesine yazılmış bir not muydu.............

Okul günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin