1.

39.6K 93 8
                                    

                               

Yeni full cinsellik olmayan kitabıma da bakarsanız sevinirim iyi okumalar🥹💖

Saat 2 yi geçiyordu gün boyu kavga etmiştik. Açıkçası sinirli halleri bile etkileyiciydi. Yine kıskançlık yüzünden başlayan bir kavga büyümüştü. Bu bir sorun boyutunda değildi. Onunla kavga etmek bile eğlenceli oluyordu.

Hala konuşmuyorduk oldukça sinirliydi. Odamız da ki tekli koltukta oturuyordu. Üstü çıplak, altında siyah eşofmanı, ıslak saçları, dövmeli vücudu... Yeni duştan çıktığı belliydi. Direkt gözlerimin içine bakıyordu. Kapının önünde onu izliyordum. Daha fazla dayanamayıp ona doğru yürümeye başladım.

Altımda kısacık şort üstümde kısa askılı vardı. Koyu kahveleri üzerimde geziyordu. Onu sakinlestirmemi istediği belliydi. Hızlı hareketlerle kucağına ata biner gibi oturdum. Gözlerimizi ayırmıyorduk. Altımda ki tanga varla yok arası ince şorttan koca sertliği hissediyordum.

Yavaş yavaş sürtünmeye başladım. Gözlerime bakmaktan başka bisey yapmıyordu. Anlaşılan hala fazlasıyla sinirliydi. Hafif kalkıp serçe kendimi bastırdım. Gözleri koyulaşıyordu. Altımda ki penisinin gittikçe sertlesmesi beni arzuladığını belli ediyordu.
Elimi yüzüne çıkardım, o tatlı dolgun dudaklarını baş parmağımla okşadım. Diğer elimle onun elini alıp kalçama götürdüm.

Karşı koyamadı kalçamı eliyle sertçe sıkmaya başladı ve boyumdan tutup dudaklarımızı birleştirdi.
Dudaklarımı adeta yiyip bitiriyordu. Isırıp sertçe emiyordu. Üst dudağını emmeye başladım bu sırada ona sertçe sürtünüyordum. Elleri dar askılıdan taşan göğüslerime gitti ve ani bir hareketle üzerimden çıkardı.

Sırılsıklam olmustum. Elleri arkaya gidip sütyen kopçasını açtı ve göğüslerimi özgür bıraktı. Bir kaç saniye izleyip elleriyle sıktı. Sol göğsümü ağzına alıp ucunu emmeye başladı. Diğer eliyle sağ göğsümü sıkıyordu, acıtıyordu. Önce ki sevişmelerimizden kalan izlere yenilerini ekliyordu. Beyaz yerleri emip morartıyordu.

Ordan yukarı çıktı elini saçıma atıp aşağı çekti. Boynumda kendine alan açtı. Yalayıp emiyordu. O sırada diğer elini aşağı indirdi. Kalçamı sıkıp elini ilerilere götürmeye başladı. Vajinama gelmisti bile. Okşamaya başladı eline gelen ıslaklıktan memnun olmuştu.

Eli sertleşmeye başladı. O hala boynumu emerken ona sürtünmeye devam ediyordum. Kocaman ve sertti. Kasıklarımda tatlı bir sızı vardı. Sırılsıklam olmustum. O sertliği içimde istiyordum. Tabi ondan önce yapacaklarım vardı.

Dudaklarımı acıta acıta öpmeye başladı tekrar. Dudaklarımızı ayırıp son kez sertçe bastırıp kucağından kalktım. Önünde diz çöktüm. Gözlerinin içine bakarak penisini oksamaya başladım. Hafif doğrulup karın kaslarına öpücük bıraktım. Yavaş yavaş aşağı iniyordum.

Sulu öpücükler bırakıp arada yalıyordum. Kasıklarından penisine gelmiştim. Eşofmanı üzerinden öpücük bıraktım. Geri çekilip gözlerine bakarak eşofmanın iplerini çözmeye başladım. Göğüslerime bakarken elimim iplere gitmesiyle gözlerime odaklandı. Hafif doğrulup tammamen çıkarmama yardım etti. Koca penisi artık dışarıdaydı.

İki elimle kavrayacağım kadar büyük ve uzundu. Okşamaya başladım elimle. Zevk suyunun gelmesiyle dilimle onu penisinin başına yaydım. Başını tammemen ağzıma aldım. Emiyor gibi hareketlerle yalamaya başladım. Önüme düşen saçlarımı toplayıp elinde sertçe tuttu. Dilimle iyice ıslatıp ağzımdan başını çıkardım. Gözlerinin içine bakmak uzun boyu yüzünden zor olsada, boydan boya gözlerine bakarak yaladım.

Tammamen ağzıma alıp emerken yarısına kadar çıkarıp tekrar derinlere almaya başladım. Kafamdan itiyordu. Diğer eli göğüslerimle oynamaya başlamıştı. Gırtlağıma kadar alıp oksamaya devam ediyordum. Kafamı hareket ettirmesi hızlandı. Daha derinlere almami istiyordu. Alabildigim kadar aldım. Öğürme refleksiyle geri çekildim. Elim tükürüklerimle ıslanmış penisini okşarken, diğer elim testislerine indi. Onları sıkıp oksuyordum.

Yalamaya başladım. Topları emerken elimle sıvazlıyordum. Üstüne tükürüp tekrar ağzıma aldım. Saçlarımı acıtacak sekilde çekerek kafamı ittiriyordu. Tekrar penisini ağzıma aldım. Boğazıma kadar alıp kısa sürelerle nefessiz kalıyordum. Gözlerinin içine bakarak devam ettim. Artık gözlerimden yaş geliyordu ama gırtlağıma kadar almaya devam ediyordum.

Geldiğini anladığımda ağzımdan çıkardım. Boynuma göğüslerime doğru boşalmaya başladı. Bu görüntü hoşuna gitmis olacak ki menisiyle kaplı göğsümü sıkmaya başladı. Biraz geri çekildim.

Gözlerinin içine bakarak göğüs ucumda kalan menisini parmağımla alıp ağzıma götürdüm. Parlaklarımı emmeye başladım. Ağzımdan çıkarıp şortun üzerinden kendimi oksamaya başladım. Bu hareketimle birlikte aniden kalkıp kucağına aldı.

Aşırı hızlı hareket ediyordu. Beni yatağa attıp kendisi de yatağa çıktı. Elleri kısa şortumun yanlarından tutup sertçe çıkardı. Altımda siyah sadece ipli olan tangadan başka bisey yoktu. Vajinamı belli eden bir tangaydı. Ani bir hareketle beni ters çevirdi.

Kalçamı hafif kaldırıp sertçe vurdu. Ağzımdan bir inleme döküldü. 1 2 3 ... 13 14 15. Öyle sert vuruyordu ki acısından gözlerimden yaş geliyordu. Kalçanım kıpkırmızı oldugundan emindim.

Sırt üstü çevirdi birden. Bacaklarımı açıp sırılsıklam olan yuvamı eliyle okşamaya başladı. Tek parmağını aniden içime sokunca sesli bi inleme bıraktım.

Dudaklarını klitorisime değdirdi. Minik bir öpücük bıraktı. Diliyle hafif yalayıp içimde ki parmağını yavaşça sokup çıkarmaya başladı. İnlemelerim artmaya başlıyordu. Sertçe yalamaya başladı. Sadece yalamayıp emiyordu. O kadar çok ıslanmıştım ki eli sırılsıklamdı.

Parmağını çıkartıp dilini içime soktu. Çığlık atıp kafasını daha da bastırmaya başladım. Kalçamı kaldırıp ağzına itiyordum kendimi. Dilini hızlıca sokup çıkartıyordu. Hafif geri çekildip boydan boya yaladı. Yatakta doğruldu.

Beni yine yüz üstü yatırdı. Kalçamın arasına sert penisini hissettimm kendimi ona doğru itip sürtüyordum. Kalçama sert bir saplak atıp penisinin başını girişime sürtmeye başladı. Islaklığı yayıyordu. Bir an önce onu içimde hissetmek istiyordum.

"Seni simdi öyle bir sikicem ki" dedigini duydum. Böyle konuşması daha da etkiliyordu. Kendini ittirmeye başladı. Aniden başını soktu sesli bir şekilde inlemeye karışık çığlık attım. Belimden tutup kendini bir anda içime itti. Sesim odada yankılanıyordu.

Sertce girip çıkmaya başladı. Gittikçe hızlanıyordu. Bir eliyle kalça deliğime baskı uygulamaya başladı. Bütün bedenim sallanıyordu. Öyle sert itiyordu ki nefesim kesiliyordu. Saçlarımı kavrayıp kendini itmeye devam etti. İki elini omuzlarıma attıp tam köküne kadar soktu. Ağlar gibi sesler çıkarıyordum.

Gözlerimden yaş geliyordu. Omuzlarından tutarak kendini köküne kadar sokarak çarpmaya devam etti bir süre. Tekrardan saçlarıma asıldı sertce tutup girip çıkmaya devam etti. Bacaklarımda hal kalmamıstı. Yüzümü yastığa gömdüm. Kalçamdan itip yatağa yatırdı. Artık bütün bedenimle yüz üstü yatıyordum.

Kalçamı hafif kaldırıp aniden sertçe girdi. Bu cidden acıtmıştı. Artık ağlıyorum ama zevkten. Daha sert girmeye başladı. Yatak hızla sallanıyordu. Odayı ıslak etin ete çarpma sesi doldurmuştu. Boynumdan kavrayıp sertçe girip çıkmaya devam etti. İnlemekten boğazım acıyordu. En son sertçe çarpıp içime boşaldı. Üzerime yatıp saçlarımı okşuyordu.

Içimden çıktı. Ona doğru dönüp dudaklarına öpücük bıraktım. "Seni çok seviyorum sevgilim" dedi göz yaşlarımı silerken. "Bende seni çok seviyorum" diyip gülümsedim. Ne kadar güzel olduğumu söyleyerek göğsüne yatırdı. Ancak daha gecenin sonuna gelmemiştik.

###

Gece +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin