POVESTEA MEA INCEPE ACUM MULT TIMP IN VREMURI INDEPARTATE, IN CERURI SE DADEA ATUNCI O LUPTA INTERMINABILA LA FEL CA SI INTRE ZEI SI TITANI CU MULT DUPA CE ACESTIA APUSESERA SI CRESTINISMUL A LUAT NASTERE SE SPUNE CUM CA IN CERURI SA SE DADEA O LUPTA INTRE DUMNEZEU SI DIAVOL SI INTRE INGERII CEI BUNI. DUPA CUM CU TOTI STIM UNUL DINTRE INGERII RAI FIIND LUCIFER. INTR-O ZI DUMNEZEU STAND CU SF PETRU LA POARTA RAIULUI SE GANDESTE SA-I ACORDE O SANSA LUI LUCIFER CARE DEMULT ERA INTEMNITAT IN IAD SI SE BUCURA IMENS IN MOMENTUL IN CARE PRODUCEA O RAUTATE OAMENILOR DE PE PAMAMNT.
D- SF PETRU MA GANDESC SA-I DAU O SANSA LUI LUCIFER IN A-SI SPALA TOATE PACATELE STIU CA EL NU ESTE RAU SI CA IN EL CRED CA MAI EXISTA ACEEA BUNATATE CARE ESTE ASCUNSA IN STRAFUNDURILE LUI DAR URA SI INVIDIA IL FAC SA SE SIMTA MAI BINE IN LUMEA DE JOS.
SF P- DOAR NU VB SERIOS ITI DAI SEAMA SI REALIZEZI CEEA CE SPUI? VREI, SA-I DAI O SANSA UNUI NETREBNIC, UNUIA CARE S-A RAZVRATIT IMPOTRIVA NOASTRA, UN PROSCRIS CARE IN URMA AMBITIEI A RENUNTAT LA TOT CE ERA DIVIN SI CERESC SI S-A ALTAURAT CELOR INTUNECATI. MY LORD OARE NU-L VEZI CUM SE BUCURA SI CUM DISFRUTA FIECARE ACTIUNE NEGATIVA ASUPRA OAMENILOR? SI CUM ADORA EL SA-I FACA PE TOTI SA SUFERE SI CUM PROFITA DE SLABICIUNILE LOR ?
D- HAI PETRU USOR AI PUTINA CREDINTA ; STIU EU DE CE VREAU SA-I DAU O A DOUA SANSA . NU TE GANDI ACUMA CA VREAU SA IL PRIMESC IN CERURI ..... NU AM CEVA MULT MAI MARE PREGATIT PENTRU EL , DAR PENTRU ASTA VA TREBUI SA MA INSOTESTI IN LUMEA DE JOS SPRE A-I DA VESTEA SI A VEDEA DACA INTRADEVAR VREA SA ACCEPTE.
SF PETRU ERA UN OM BATRAN CU PARUL ALB ARGINTIU SI INCARUNTIT, CHIAR DACA ERA UN INGER ERA TOTUSI CEL CARE PAZEA POARTA RAIULUI SI ERA INCARUNTIT INTR-UN FEL DE ATATA TIMP PRIMIND TOATE SUFLETELE CARE AJUNGEAU LA POARTA RAIULUI SI MAI ALES PE CEI CARE INTR-UN FEL IN MINTEA LUI NU MERITAU DAR TOTUSI PRIN POCAINTA DUMNEZEU LE PRIMEA SUFLETELE IN RAI. ASA CA NU ERA DE MIRARE FAPTUL CA EL NU ERA DE ACORD CU PLANUL PE CARE LORDUL LUI IL FAURISE SPRE A-I ACORDA O A DOUA SANSA LUI LUCIFER..... LUCIFER CARE DE CAND A CAZUT IN LUMEA DE JOS ERA CEL CARE DE ATATEA ORI II JUCA FESTE DAR DATORITA STATULUI LUI NU PUTEA NICIODATA SA-L ATINGA MAI MULT DECAT IN ORGOLIU PE SF PETRU . PENTRU CA SI SFINTII CHIAR DACA TRAIESC IN CERURI AU SI EI ORGOLIUL SI MANDRIA LOR.
CUM SPUNEAM SF PETRU L-A INSOSTIT PE DUMNEZEU CATRE LUMEA DE JOS IAR CAND AU AJUNS LA PORTILE CE DUC CATRE INTRAREA LUMII DE JOS L-A MAI AVERTIZAT ODATA PE DUMNEZEU IN LEGATURA CU CEEA CE EL AVEA DE GAND SA FACA SPUNANDU-I INCA ODATA CA NU ERA DE ACORD.
D- PETRE TI-AM SPUS ODATA CA NU REUSESTI SA MA CONVINGI PLANUL MEU ESTE SIGUR SI BATUT IN CUIE, IAR DACA LUCIFER ACCEPTA ATUNCI II DAU SANSA ASTA .... NU TE MAI AGITA ATATA NU VA PUTEA SA FACA NICI UN RAU IN TOT TIMPUL ASTA , ASTA ESTE DOAR ASA UN AVANS DIN CEEA CE VEI VEDEA SI VEI AFLA.
ACESTEA FIIND SPUSE CEI DOI AU INTRAT IN LUMEA DE JOS AU COBORAT SCARILE AU AJUNS IN FATA UNUI RAU SI SI-AU ASTEPTAT RANDUL PENTRU A SE PUTEA URCA IN BARCUTA CARE II DUCEA CATRE CONCACUL LUI LUCIFER DIN LUMEA DE JOS.
LUMEA DE JOS ERA INGROZITOARE ERA PLINA DE TEROARE SPAIMA FRICA SI NUMAI LA GANDUL CA AI PUTEA AJUNGE ACOLO SAU CA AI FI ACOLO TE TRECEAU FIORII PE SIRA SPINARII; PESTE TOT SUFLETE RATACITE CARE CEREAU AJUTOR SI MANTUIRE IAR LANGA EI ERAU DEMONI CARE SE HRANEAU PARCA IN CIUDA CU CEEA CE MAI RAMANEA DIN ACELE SULETE.
IN SFARSIT AJUNSERA CEI DOI LA CONCACUL LUI LUCIFER, ERA UN CONAC MAIESTUOS CU O ARHITECTURA PROBABIL BIZANTINA FRUMOS LUCRAT DACA ACEL CONAC AR FI FOST SITUAT IN LUMEA DE SUS AR FI FOST CEL MAI FRUMOS SI CEL MAI MAIESTUOS CONAC IN SCHIMB; ACESTA ERA ACOPERIT DE IEDERA OTRAVITOARE SI INSPIRA UN SENTIMENT DE NESIGURANTA DE RAUTATE SI PUTEAI MIROSI RAUL DIN MOMENTUL IN CARE INTRAI IN GRADINA, SE VEDEA CA ERA CASA INGREULUI CELOR CAZUTI MARELE LUCIFER.
CEI DOI AJUNSERA IN FATA USII SI SUNAND LA USA LE IESE INSPRE INTAMPINARE FIGURA MINIONA CRED CA AVEA 1:58-1:60 A LUI JANE SERVITOARE LUI LUCIFER.
D- BUNA ZIUA STIMATA DOMNISOARA MAIESTATEA SA INGERUL CELOR CAZUTI ESTE ACASA?
J- STAPANUL MEU VA ASTEAPTA V-A SIMTIT PREZENTA IN MOMENTUL IN CARE ATI PASIT IN LUMEA DE JOS SI STIA CA PE EL VRETI SA-L VEDETI.
SF P- HUMPFH CE INGAMFAT LA O ASA AUDIENTA EU AS FI TACUT DIN GURA DECAT SA FIU SIGUR DACA AS FI IN LOCUL LUI, DAR DESIGUR CE MA POT ASTEPTA DE LA UN NESABUIT CARE SE DISTREAZA PE SEAMA FIJNTLOR NEVINOVATE CA OAMENII SI ADORA FACAND-UI SA SUFERE.
D- HAI HAI PETRE LINISTESTE-TE NU AM VENIT AICI SA TINEM O LECTIE DE BUNA PURTARE , STII FOARTE BINE SCOPUL VIZITEI NOASTRE....... NE POTI DUCE LA EL DRAGA MEA ?
J- DA IMEDIAT.
JANE SPUSESE ACEL IMEDIAT PARCA CU UN ZAMBET PE BUZE; SARACA JANE ERA O FEMEIE DUPA CUM SPUNEAM LA 1:58-60 CU PARUL CRET, ROSCAT CO O CONSTITUTIE ATLETICA POATE CEEA MAI BUNA CONSTITUTIE SI CEL MAI BUN SUFLET DE PE ACOLO TOATE CELELALTE ERAU SECATUITE DE CATRE CEILALTI DEMONI, ISI OMORASE SOTUL SI CEI TREI COPII IN VIATA SA UMANA DIN CAUZA GELOZIEI SI A AJUNS IN LUMEA DE JOS CU CEL MAI MARE GRAD DE CONDAMNARE , INSA PE UTIMA SUTA DE METRII LUCIFER A DECIS SA FIE SERVITOAREA LUI . NU PREA AGREEA EA IDEEA ASTA DAR ERA TOTUSI MAI BINE DECAT O HOARDA DE DEMONI CARE VOR SA SFASIE SI PUTINUL DIN TINE CARE IL MAI AI.
L- OOOOO CE ONOARE DUMNEZEU SI SF PETRU LA MINE IN CONAC? AM FACUT CEVA BINE BAIETI? SPUNETI-MI CA SA STIU SA O CERT PE JANE CA M-A LASAT, TREBUIE SA FI FACUT CEVA DE AM ASA OASPETI, V-AS SERVI CU CEVA DAR DUPA CUM VEDETI NOI CEI DE AICI DIN LUMEA DE JOS NU PREA AVEM ATAT DE MULTE DACA VRETI UN SUFLET RATACIT UNUL INGAMFAT VA POT AJUTA.
SF P- INSOLENTULE, CUM POTI PROPUNE ASA CEVA ? EU IN LOCUL TAU AS TACEA DIN GURA SI AS ASCULTA CE ARE DE SPUS MY LORD .
L- PETRE ? DEMULT NU NE-AM MAI VAZUT DE CAND INCERCAM SA-MI BAT JOC DE TINE DAR BLABLA BLA NICIODATA NU PUTEAM CA TU ERAI IN LUMEA DE SUS SI EU NU TE PUTEAM ATINGE. IN FINE SI CARE ESTE PANA LA URMA SCOPUL ACESTEI VIZITE?
SF P- IN SFARSIT .
D- AJUNGE..... SPUSE EL PE UN TON DE SE CUTREMURA TOATA LUMEA DE JOS.
D- AM VENIT AICI LUCIFER PENTRU CA VREAU SA-TI PROPUN UN PACT.
L- UN PACT? TU MIE SA-MI PROPUI UN PACT? SI CAM IN CE CONSTA ACEL PACT?
D- MA GANDEAM CA POATE TI-AR PLACEA SA TE INTORCI INNAPOI IN LUMEA DE SUS, HAI LUCIFER STIU CA TU NU AI FOST RAU DINTOTDEAUNA ; CHIAR ITI PLACE VIATA CARE O DUCI AICI FACAND CATEVA MIJECII PE ZI , TU ERAI ALTFEL ERAI CEL MAI ZAMBARET DINTRE TOTI , TU ADORAI RASA UMANA TU AI FOST CEL CARE M-A AJUTAT SA O CONCEP ALATURI DE CEILALTI INGERI .
ZAMBETUL MARE DE PE FATA LUI LUCIFER SE STERSESE SI PARCA IN COLTUL OCHILOR LUI SE IVI O LACRIMA SI PE FATA LUI SE CITEA REGRETUL, ERA PROBABIL PENTRU PRIMA DATA CAND CINEVA II VORBISE ATAT DE DIRECT SI IL ATINSESE INTR-UN PUNCT DUREROS. AMINTIRILE ACELEA EL VROIA SA SI LE STEARGA DIN CAP DAR NU PUTEA CHIAR DACA EL LE INCHISESE ADANC INTR-UN COLT AL SUBCONSTIENTULUI ACUMA SE TREZISERA SI ERAU MAI VII CA NICIODATA. FARA A ARATA LUCRUL ASTA SI STERGANDU-SI LACRIMILE CE-I CURGEAU SIROAIE PE FATA FARA SA-SI DEA SEAMA IL INTREBA PE DUMNEZEU.
L- ZI BATRANE DESPRE CE PACT ESTE VORBA ?
D- VREAU SA TE INTORCI INNAPOI CU NOI IN LUMEA DE SUS, DAR INAINTE SA FACI ASTA VREAU SA TE TRIMIT UN AN PE PAMANT IN FORMA TA UMANA CA SA EXPERIMENTEZI TOT SPECTRUL DE EMOTII UMANE . ESTI DE ACORD?
LUCIFER FIIND VICLEAN DIN FIRE MEREU ISI DORISE SA STEA PE LANGA OAMENI SA EXPERIMENTEZE SEX, DROGURI, ALCOL SI TOT CEEA CE TINEA DE DEPRAVARE. ASA CA FARA SA STEA PE GANDURI:
L- DA! ACCEPT BATRANE