8

258 52 36
                                    

ეტლში ჰაერის ნაკლებობაა, რის გამოც პრინცი თავს ცუდად გრძნობს, ჯიმინი, რომელიც არ იყო მიჩვეული ტრანსპორტით დიდ მგზავრობას, იძულებული გახდა ეტლით ჩასულიყო, მეზობელ იმპერიაში. 

მოგზაურობა ძალზე დამღლელი იყო ომეგასთვის, მთელი გზა სასახლემდე, ჯინი არ წყვეტდა კომენტარის გაკეთებას, ეტლის, ფანჯრის მიღმა პეიზაჟებზე, აღფრთოვანებული იყო. 

ჯინი, ისევე როგორც ჯიმინი, პირველად ეწვევა ჩრდილოეთ იმპერიას, მაგრამ ომეგა არ არის ძალიან დაინტერესებული პეიზაჟების დათვალიერებით, აზრები შორს იყო ამ სამყაროსგან.  ჯიმინს საშინლად ენატრებოდა ალფა, არ იცის, როდის იქნება მათი შემდეგი შეხვედრა ან იქნება თუ არა, რამაც ომეგა კიდევ უფრო გაანადგურა. 

საიმპერატორო ოჯახი დაახლოებით სამი დღის განმავლობაში მოგზაურობდა.  ჯიმინმა იცოდა რატომ მიდიოდნენ იქ, უარის თქმა  არ შეეძლო, რადგან მათი იმპერიის ბედი ამაზე იქნებოდა დამოკიდებული. 

უბრალოდ, საყვარელი ადამიანის მკლავებში, ყველა პრობლემისგან თავის დაღწევა უნდა, მაგრამ ომეგას არ შეუძლია, რადგან ის არის ტახტის პირდაპირი მემკვიდრე.  ჯიმინი ვალდებულია ყველაფერი გააკეთოს თავისი ხალხის კეთილდღეობისთვის. 

მამისგან ქორწინების სიტყვების გაგონებაზე, სადღაც შიგნით, რაღაც იმედები დაიმსხვა, რომ შეიძლება იყოს ჯონგუკის საყვარელი ომეგა. უკან დასახევი გზა არ არის, სადავეების მოქნევით ეტლი ჩერდება, სასახლის წინ. 

ჯინი, აჟიტირებული მომავალი შეხვედრით, პირველი გადადის  ეტლიდან და თმას ისწორებს, უმცროსი კი დროს უთმობს ტერიტორიის შემოწმებას. 

აქ საკმაოდ ლამაზი იყო, ვარდის ბუჩქებით გარშემორტყმულმა თეთრმა სასახლემ სტუმართმოყვარეობით მიიღო ისინი. 

ნამჯუნი, რომელიც ადრე ჩამოვიდა წვრილმანების განსახილველად, ოჯახს ნათელი ღიმილით ესალმება. 

The treasure of the pirate☑Where stories live. Discover now