𝗦𝗮𝗸𝘂𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗻𝗮𝗸𝗼 𝗣𝗢𝗩
𝗕-𝗯𝘂𝘁 𝗱𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗱𝗼 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗿-𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁?
𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿: 𝗦𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗯𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘄𝗮𝘆 𝗶𝘀 𝘁𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗶𝗹𝗹𝘀.
𝗕𝘂𝘁 𝗱𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿 𝗵𝗲 𝗿𝗲𝗳𝘂𝘀𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗿𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗵𝗲𝗺.
𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿: 𝗢𝗵 𝗺𝗮𝗮𝗺 𝗶𝗳 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗵𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗲 𝘀𝗲𝗲𝘀 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀.. 𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁𝗺𝗮𝗿𝗲𝘀.
𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼: 𝗛𝗼𝗻𝗲𝘆 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗜 𝗮𝗺 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗮 𝘄𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗱𝗿𝗶𝗻𝗸 𝗵𝗶𝘀 𝗽𝗶𝗹𝗹𝘀..𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗣𝗢𝗩
'𝗨𝗴𝗵 𝗶 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱 𝗽𝗶𝗹𝗹𝘀-'
𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼: 𝗔𝗸𝗶𝗼 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗼𝗺𝗲!
𝗨𝗴𝗵𝗵 𝗳𝗶𝗻𝗲 𝗱𝗮𝗱𝗧𝗛𝗜𝗥𝗗 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗡 𝗣𝗢𝗩
𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗽𝗮𝗿𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗮𝗿𝗿𝗶𝘃𝗲𝗱 𝗵𝗼𝗺𝗲٫ 𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗴𝗮𝘇𝗶𝗻𝗲𝘀 𝗔𝗸𝗶𝗼 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱..𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗣𝗢𝗩
'𝗪𝗵𝘆 𝗮𝗻 𝗼𝗿𝗼𝗵𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗮𝗹𝗹 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲𝘀?'
𝗦𝗮𝗸𝘂𝗿𝗮: 𝗛𝗼𝗻𝗲𝘆 𝗶𝘁𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗱𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿!!
𝗖𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗼𝗺..𝗧𝗛𝗜𝗥𝗗 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗡 𝗣𝗢𝗩
𝗔𝗸𝗶𝗼'𝘀 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘄 𝗵𝗶𝗺٫ 𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗼𝗺 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗲𝗮𝘁.
𝗦𝗮𝗸𝘂𝗿𝗮: 𝗜 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗞𝗮𝘁𝘀𝘂𝗱𝗼𝗻 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘆.. 𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝘁?
𝗔𝗸𝗶𝗼: 𝗬𝗲𝘀 𝗜 𝗱𝗼 𝗺𝗼𝗺.. 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂.
𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼: 𝗪𝗵𝘆 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗿𝗶𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗼𝗻?
𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗿𝗼𝗹𝗹𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗿𝗶𝗻𝗸 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿.
𝗦𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻𝗹𝘆 𝗔𝗸𝗶𝗼'𝘀 𝘀𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸.
𝗦𝗮𝗸𝘂𝗿𝗮: 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗴𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗽𝗹𝗮𝗻 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘆 𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗴𝗼𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗶𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝗺.
𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼: 𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸𝘀 𝗵𝘂𝗻 𝗯𝘂𝘁 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗿𝘆 𝗵𝗶𝗺 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗲𝗱.
𝗦𝗮𝗸𝘂𝗿𝗮: 𝗢𝗸𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝘀𝗵𝗲𝘀!𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼 𝗰𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗔𝗸𝗶𝗼 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝘂𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗱.
𝗞𝗮𝗶𝘁𝗼: 𝗦𝗹𝗲𝗲𝗽 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝘀𝗼𝗻................................................................................
𝗔𝗸𝗶𝗼'𝘀 𝗣𝗢𝗩
'𝗨𝗴𝗵𝗵 𝘀𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆?!.. 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗽𝘂𝘁 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗶𝗹𝗹𝘀 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝘄𝗮𝘁𝗲𝗿?!'???: 𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔
𝗢𝗵 𝗻𝗼 𝗼𝗵 𝗻𝗼 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗿𝗲!
'𝗥𝗨𝗡 𝗥𝗨𝗡'*𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗿𝘂𝗻𝘀 𝘁𝗼 𝗮 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗰𝗮𝗿𝘆 𝗼𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝗱𝗲𝘀 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝘀𝗸.*
'𝗦𝗵𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁𝘀 𝘀𝗼 𝘀𝗰𝗮𝗿𝘆'
* 𝗧𝗵𝗲 𝘂𝗻𝗸𝗻𝗼𝘄𝗻 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗼𝗼𝗺*
'𝗣𝗵𝗲𝘄𝘄-'
'𝗡𝗼𝘄 𝗹𝗲𝘁𝘀 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗮 𝘄𝗮𝘆 𝗼𝘂𝘁!'𝗧𝗛𝗜𝗥𝗗 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗡 𝗣𝗢𝗩
𝗔𝗸𝗶𝗼 𝗿𝘂𝗻𝘀 𝗮𝘀 𝗳𝗮𝘀𝘁 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗸𝗲𝗲𝗽𝘀 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗵𝗶𝗺 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱𝘆 𝗵𝗮𝗺𝗺𝗲𝗿.
𝗔𝗸𝗶𝗼 𝘀𝗹𝗶𝗽𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗮𝗹𝗹𝘀 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗱𝘀 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗵𝗮𝘁𝘁𝗲𝗲𝗲𝗱 𝗺𝗶𝗿𝗿𝗼𝗿 𝘄𝗮𝘀.
𝗛𝗶𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗱𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗹𝗹 𝗶𝗻 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗸𝗲𝗽𝘁 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴.
𝗛𝗲 𝘀𝗮𝘄 𝗮 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗯𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗶𝗻𝘀 𝗼𝗻 𝗶𝘁. 𝗔𝗸𝗶𝗼 𝘁𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗮𝘀 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗶𝗻𝘀 𝗼𝗿 𝘁𝗼 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗵𝗼𝘄 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗼𝗳𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿.
𝗠𝗲𝗮𝗻𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗯𝗲𝗵𝗶𝗻𝗱 𝗵𝗶𝗺.𝗔𝗸𝗶𝗼: 𝗪𝗛𝗔𝗧 𝗗𝗢 𝗬𝗢𝗨 𝗪𝗔𝗡𝗧 𝗙𝗥𝗢𝗠 𝗠𝗘?! 𝗪𝗛𝗔𝗧 𝗗𝗜𝗗 𝗜 𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗗𝗢 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨?!
???: 𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔.............................................................................
YOU ARE READING
The Nightmare
Mystery / ThrillerHii <3 I'm Alex and this is my first ever story completely all of my stories are going to be fictional sooooo.. if you don't like fiction then this place is not for you ❤️ ----------------------- Akio a 16 year old Japanese boy who has insomnia due...