İkisi de aynı anda uyanmıştı Sage Reyna'nın iyice üstüne çıkmış, Reyna bu durumdan pekte rahatsız gibi görünmüyor. Sage günaydın dedikten sonra bi anda yattığı yerden kalkarak:
sage: Kusura bakma ben senin üstüne yatmışım da canın falan acıyor mu? Yapmamı istediğin bir şey var mı?
Reyna: Hayır.
Sage: Kalkmamız lazım kahvaltıya geç kalmayalım.
Reyna kendini düne göre daha iyi hissediyordu.
Bugün tatildi. Kimse sahalara çıkmayacaktı. Sage Reyna ile vakit geçirmeyi düşünüyordu bugün.
Hazırlanıp yemekhaneye indiler. Yemekhaneden çığlık sesi gelmişti. Sage durumu anlamak için saçını toplayip hemen yemekhaneye girdi.
Sage: Noluyo burda!
Kj: Sakin ol Sage minik fare biraz heyecanlandı o kadar.
Sage: Olay ne Killjoy.
Kj: Bişey yok. Raze'e labaratuvarımı kullanabilirsin dedim sadece.
Sage: Raze aklımı başımdan aldın ya!
Sage'in gözleri hemen Reyna'yı aradı fakat bulamadı.
Viper Reyna'yı duvara yaslayıp sorguya çekmeye başladı.
Viper: Sage ile aranda ne var. Ve ondan ne istiyorsun.
Reyna: Sakin ol. Aramızda bir şey yok sadec...
Viper: Sadece ıvır zıvır Sage seninle olduğunda çok yıpranıyor sevdiklerine zarar veriyorsun. Git burdan.
Reyna olanlardan bir şey anlamamıştı viper Sage i seviyordu bunu anlamıştı.O sırada Sage Reyna'yı buldu ve yanına gitti.
Sage: İyi misin yüzün bembeyaz?
Reyna: iyiyim
Sage: Bugün harika bir planım var. Bence bı garaja in sana sürprizim var.
Reyna hemen garaja indi fakat gördüğü manzara onu şok etti
...: Çok hoşuma gidiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reyna ve sage
Fanfictiontamamıyla hayaldir oyunla çok az ilgisi var benim kurduğum bi dünyada sevdiğim iki kişi genellikle lgbt ön planda