Kapı kapandı ve havalanmaya başladık ve başka evrene kapı açıldı birden bizi içine çekti başka bişey hatırlamıyorum gözümü açtığımda çoktan Luna, Alice ve Ella çoktan uyanmıştı ve "burasıda neresi" dediğimde de "başka boyuta kapı açmış olabiliriz" dedi Luna ve o anda çok tuhaf sesler geliyordu dördümüz de aynı anda ayaklandık ve etrafa baktık ve birkaç cadı büyü yapıyordu ve o an korkmuştuk bize bişey yaparlar diye ama o sırada arkadan biri gelip "çabuk buraya gelin aklınızımı yediniz dedi onlar gerçek cadı" dedi. Ve bizde o sırada siz kimsiniz dedik o da "ben bu lisede okuyordum sonra bu kapıyı merak ettim açtım bi kitap duruyordu onu okudum gözümü açtığımda ise bu cadılar köyündeydim" biz panik halinde burdan nasıl çıkcaz dedi o da "saat on iki de okula açılan bir kapının olduğunu" söyledi saat on ikide okul bir perili köşke dönüşecek bizde cadılar birlikte içeriye girecektik ama nasıl o sırada yaşlı adam bize cadı gibi görünmemiz için cadı kostümleri verdi ve onları giydik saatin on iki olmasını bekledik zaman sanki eskisinden daha yavaş ilerliyordu ve sonunda saat on ikiye on dakika kalmıştı saklandığımız yerden çıktık ve cadıların yanına gittik ve cadılar bizim insan olduğumuzu anlamadılar ve saat tam on ikide en yaşlı cadı eline asasını alıp "hokus pokus saat on iki kapı açılsın" dedi ve bi anda herkez kazanın etrafında toplandı ve kazanı karıştırmaya başladılar bi anda ne oldu bilmiyorum ama kazan bizi içine çekti ve gözümüzü açtığımızda okul çoktan perili köşke dönüşmüştü etrafta cadılar, vampirler, periler, büyücüler, canavarlar bir sürü mitolojik canlı vardı ve kimseye çaktırmadan okuldan çıkmaya karar verdik ama Luna "kızlar bakın hayallerimiz dedi küçükken hep bunları hayel etmiyor muyduk biraz daha kalalım burda" dedi ve bizde kalktık ama tabiki gitip ordaki mitolojik canlılar ile tanışmaya cesaretimiz yoktu ama şunu öğrenmiş olduk ki o kapı diğer evrenlere açılan bir kapıydı peki kazan dairesi neydi tabiki biz orda boş boş oturacağımıza kazan dairesine gittik ve orasıda vampirlere açılan evren kapısıydı....