Selam arkadaşlar ben Esila... Nasılsınız?? Şahsen benim keyfim biraz kötü... Neyse neyse şaka yapıyorum :D Size kendimi anlatayım biraz....
Adım Esila Erva Michel. Soyadım yabancı çünkü babam İspanyol. Ben ispanya da doğmuşum 7 yaşıma kadar orda kalmışım ama daha sonra amcam Türkiye' de şirketi batırmak üzere olduğu için biz Türkiye' ye gelmişiz. Babam şirketi kurtarmış işte falan sonra tekrardan ispanya ya dönmeden bir önceki gün annemle babam eğlenmek için bara gitmişler ve beni kuzenim kayra' nın yanına bırakmışlar. O gece bize Şermin teyze bakıcakmış. Şermin teyze de Kayra' nın bakıcısıymış. Şermin teyze amcamları da gitmeleri için ikna etmiş. Amcamlarla beraber babamlar bara gitmişler. Bar dönüşü Halide yengem ve Mert amcam aşırı içkili oldukları için Mert amcamların arabasını annem ve yengem getirmiş. Ama yolun yarısında amcam ve yengemin mideleri bulanmış ve kenarıya çekmişler sonra amcam kendine geldiğini söyleyip annemden babamın yanına geçmesini istemiş.Annem bizim arabamıza bindiğinde her iki araba da yola çıkmışlar. Amcamlar kavşaktan hızlı bir şekilde geçmişler ama babamlar geçerken bir tırı sıyırmışlar. Sonra gelip beni yengemlerin evinden almışlar. Eve giderken ben arabanın orta tarafında ayakta annemlere Kayra ile nasıl oyun oynadığımızı anlatmışım. Babam bana cevap verceği sıra üstümüze gelen tırı ve kendi çığlıklarımı hatırlıyorum. Kaza yapmıştık hem de benim dikkatsiz bir şekilde babamı konuşturmam yüzünden. O arabadan sadece ben kurtuldum. Annem emliyet kemerini takmadığı için babamsa arabanın hava yastıkları zamanında açılmadığı için şu an yanımda yoklardı. Yaklaşık 15 yıldır kimseyle gerekmedikçe konuşmuyorum. Halide hanım beni birkaç kez akıl hastanesine yatırmaya çalıştı ama amcam buna engel oldu. Ama Halide cadısı bundan vazgeçmedi ve en sonunda amcamı ikna etti. Amcamın hastaneye gitceği gün beni yanına çağırdı ve bunu isteyip istemediğimi sordu. Ben de yıllar sonra ilk defa amcamla konuştum ve dedim ki "Beni Amerika' ya yolla amca." o cümlemden sonra tüm hayatım değişmişti. Ta ki tekrar Türkiye' ye dönene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥♡♥♡...YOK ARTIK...♥♡♥♡
ChickLitUkalalığın Sonu Nereye Varır? Ego Aşka engel Olabilir Mi? Nefret Ne Kadar Büyük Olur? Bu kitapta iki ukala insanın aşkını göreceksiniz.İnatçılık ne kadar ileriye gider? N...