oy vermeyi unutmayın
geç attığım için uzun bölüm YEYEYEYE
Kelime sayısı: 4353
iyi okumalar dilerim
OKUMADAN ATTIM
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 hafta sonra
Sabah uyandığımda etraf normalden daha aydınlıktı. bende saate bakmak için yerimden kalktım. odamın karşı duvarına doğru biraz yaklaştım ve saatin kaç olduğuna baktım.okula ok geç kalmıştım. apartopar hazırlandım ve suga'nın odasına girdim orada yoktu galiba o tam satinde okula gitmişti. kendi kendime küfürler saydırmaya başladım.
herşeyimi hazırladım ve kapıdan çıkacağım sırada gözlük takmayı unuttuğumu ark ettim.normalde gözlüğün bana yakışmadığını düşündüğüm için takmıyordum. ama okulda tahtayı göremediğim için mecburen takacaktım.
(Gözlük şu)
(Hay AMK bu gözlük takılmaz mı ?)
Okula olabildiğim kadar hızlı koşmaya başladım. Bazı insanlara çarpıyordum ama dönüp özür dilemiyordum. Çünkü Özür dilemekle vakit kaybedemezdim.
Okula yetiştiğim zaman soluk soluğa okul kapısında biraz dinlendim. Sonra dağılmış olan saçımı düzeltip. Sınıfa sakınce girdim.
3. dersin tenefüsündeydik. Sırama oturdum ve zilin çalmasını bekledim zil çalmıştı ama kimse sınıfa gelmiyordu sonradan akıl ederek telefonumdan ders programıma baktım. ders beden eğitimiydi. bu kadar aptal olmama karşı kendimi kutladım ve koşarak soyunma odasına gittim. eşorfman takımımı giydim ve spor salonuna doğru yol aldım.
bu günün konusu voleyboldu. tabiki örnek gösterilen kişiler yamguchi ve tsukishima'ydı. öğretmen onları övüyordu ve sınıftaki diğer öğrencilerde onlara hayranlıkla bakıyorlardı.
öğretmene geç kaldığım için özürlerimi sunarak diğer öğrencilerin arasına karıştım. öğretmenimiz, öğrenciler arasında bir voleybol maçı yapacağını söyledi. herkes iki farklı takıma ayrıldı ve maç başladı.
ben ve tsukishima karşı takımlardaydık. maç yamaguchi'nin servisiyle başladı. ama top bizim takıma geçmeden filelere takıldı ve yere düştü. görünüşe göre kimse bunu beklemiyordu.bu sayede ilk puanı biz aldık.
sonra bizim takımdan (insan ismi) servisi düzgün bir şekilde karşı takıma geçirdi. karşı takım topu rahat bir şekilde karşıladı top havalandı ve onların pasörleri sağ taraftaki smaçöre topu pas attı, herkes hızlı hücum sonucu topun yere çarpamsını beklerken o ses duyuldu *PAAT* top yerde sekiyordu herkes şaşkın gözlerle onları izliyordu. sonra koçun düdüğü duyuldu ve puan bizdeydi. topu bloklamıştım bunun sayesinde de 1 puan elde etmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tsukishima x reader
Dla nastolatków(bölümler az. ama en az 1,000 kelimelik o yüzden bölüm sayısını kafaya takmayın ve okuyun;) Türkiye'den japonya'ya kuzeni sugawara'yı görmeye gelen aromantik Y/N ile orada tanıştığı sarışın uzun boylu çocuk... "Onunla açık bir şekilde flört ediyorum...