Rei tak ka chawlh vângin min hre thiam dâwn nia.
Heartbeats
Chapter-17
______________
Zing hma tak a ni a,Zothansanga chu taksa na ṭhum in a in let a...a bul a nghet tâk a kuah tu a âwm vâng chuan a thla a muang êm+ a.... êng dang mah sawi lo in Alex-a hmai ah chuan a dâwm a....A kiss vâng+ a...a thin zawn chu a na êm+ a...a chhan erawh a sawi thei silo.....
Alex// kal san che hi a har dawn lutuk tih i hria em? Ti nge ka lak ah mai+ hian i thianghilm na i hloh?
Mark// Alex......thi tawh ila..a tlai mai dawn a nia.....
Alex// min chhang phawt rawh..ti nge min hmangaih a ni lawm ni.kan awm hran kher a ngaih?
Mark// êng tik na ah emaw chuan kan la awm dûn êm+ ang..mahse,kan pian nawn leh hun ah a nih ngei ka ring.....tun ah hian ka hmangaih lo che a,ka taksa nawm na vâng mai+ in ka awm pui che a....i la hria em?....kha mi ni....i bike a min sut ṭep a ṭang jhan i lak ah phuba lak na tur ka zâwng char+ a....hei tun ah ka hmu tawh a lawm.....gay ka ni a....Ka pawisa ka duh chu fiah che hi a ni.....ti ta ila .... Ka Hmangaih che hi i la in ring a ngem?
Alex// Êng pawh sâwi la..ka tân ka tan hian i hlu ber a.. hmangaihna min hriatthiam tir tu i nih na vâng hian ka haw thei lo che....
Tlan bo mai ang..MarkMark// i á a nih chu...
Tho la haw ka duh.....Alex....Alex// ti nge....Hmeichhia i lo nih mai loh?....a ti thawp sat a.....Chu chuan Mark rilru a ti na êm+ a....a lo nat ve tawh sa teh reng nen chuan a nat belh hle bawk....Ngawi rêng in a in ha mial+ a....Alex erawh bawk chungin a mit a la chhing hmak thung.....mahse,a mittui erawh a tla ngiai+ a....a thinlung chhung ber chu Zothansanga chuan a tih keh sâwm sak a ni ber...hmeichhia pawh sex a hman pui ...ngaihzawng pawh a nei mahse,He tuichhunchhuah ang em+ hian A an pui hi a lo atchilh ang tih ngaih na a hre lo..
Mark// Alex....duhsak na ka hlan a che....min hmangaih a vângin ka lawm lutuk....a nih aw....Chhan na a dawng lo.....
Mark pov
He ka thinlung a thu awm te hi....zep nei miah lo a sawi chhuah tê ka chak ve a....ka nih na. NIlo...Alex tan a ka nih na...hian dawi zep na min pe a....Ka hmangaih ngei chu ka kalsan a ngai a...Kan Community hian he tiang duh loh nan hian sum tak+ a seng tawh tih ka hria..ka nu ngei pawh hian a lo thawh ve ṭhin a....Kei a fapa hian chu+ awm ze nei loh ah ka chan ngawt thei lo...
Thil tam tâk ngaihtuah ka ngai a....ka hma ka sial thei lo....
Taksa na ṭum in in ah ka haw a...Alex hi ka dem lo....mahse,min ti na a ni....Ka duh vâng a kalsan ka ni lo....duh thlan ka ngai miau a ni....
Taxi in ka haw a.....kan in ka thlen chuan mi tam tak an lo pung khâwm a...Ka ass a nat êm vângin school kal pawh kha ka tum lo....mak ti tak chungin Kan ṭhen awm a....Nu tei chu thil awm zia ka zâwt a...."i pa" tih bak in min chhâng lo...mahse,chu thu chuan hlauhthawn na mak tak mai min pe a..... Inchhûng ah chuan rang takin ka tlan lut a....room chhûng aṭanga ka nu ṭap thawm leh...O Amenda ṭap thawm vâng chuan ka mit sulh a.... êng tik lai in nge ka pa bul ka thlen pawh ka hre lo....tun ah ka hma zâwn a awm mek chu....Ka pa ruang a ni....hrui hrual a in khai mek chu lak thlak tumin an lo bawihsawm a.....Mahse,ka engkim chu a chaw mawlh vêk a..ka biang lum puat chu ka hria..mahse a hit mum+ a.... "êng tin nge he tiang a thlen theih? ..Nizan mai khan kan la in bia a lawm....." Ti in a bul a mi awm te chu ka en kual a....chhan na ka dawn chhun chu..." A taksa pawh a la lum .....Tun dar kar liam ta mai khan a niang" tih bak in min chhâng lo....
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......