0.

206 12 16
                                    

Kageyama
Y/n

Jsi studentkou na vyšší střední škole Karasuno. Tvý nejlepší kamarádi jsou Kageyama, Yamguchi a Suga. Ale bavíš se s celým klučičím volejbalovým týmem. S holkama se zrovna moc nebavíš. Tvůj bratr je Oikawa Torū.

Ty:
Máš hnědé dlouhé vlasy s odleskem do zlata. Tmavé hnědé oči. Dlouhé řasy. Postava neboli... větší stehna boky úzký pas a ve výstřihu taky něco máš.

Jsi typ člověka který ostatním rád pomáhá. Jsi milá, hodná ale taky umíš být svině když chceš. Taky máš ráda zábavu a být s lidmi ale zároveň si ráda sama.

Vztahy:
Oikawa:
Svého bratra máš samozřejmě nadevše ráda ale občas bys ho ráda někam zakopala za to jak se chová. Ale vás vztah je fajn. Je na tebe milý a i když má občas nehezké narážky nikdy by ti neublížil.

Kageyama:
Kageyama je tvůj dobrý kamarád. I když jeho výraz vypadá tak jak vypadá a občas je dost agresivní. Tak s tebou je trochu jiný. Je na tebe milý a hodný. Máš ho moc ráda. Asi i víc než by se mělo.

Yamaguchi:
To je tvůj nej kámoš. Vždy ti rád pomůže. Navzájem si pomáhate a podporujete se. Jsi ráda že ho máš.

Suga:
Je to tvůj dobrý kamarád. Často jak s ním tak společně s Tadashim chodíte do kavárny. Je ti mezi nima opravdu dobře a si ráda že máš po boku lidi jako jsou oni.

Minulost:
Když ti bylo asi 7 tvůj vlastní otec tě unesl. Zamkl tě v nějakém sklepě. Nejdřív tě mlátil. Vybíjel si na tobě zlost. Držel tě tam do tvých 10. Jednoho dne si zázrakem utekla. Našla tě starší paní která se o tebe do nedávna starala. Umřela. Našla si svou pravou rodinu. Matka tě nechtěla vidět. Vzdala se tě. Zjistila si že máš 18-ti letého bratra a tak jsi ho našla. Nejdřív ti nevěřil jelikož tohle zkoušelo dost jeho faninek. Jenže mu to nedalo. Zašel navštívit rodinu a zeptal se na tebe. Všechno se dozvěděl. Ten den si ho ještě navštívila. Přijal tě. Začala si u něho bydlet. Nastoupila si na školu Karasuno i přes to že tě Toru přemlouval ať jdeš na stejnou školu jako on. Ale ty ses rozhodla jinak.

Kageyama:


Oikawa:


Yamaguchi:


Sugawara:

Jen pro upřesnění hlavních postav:)


PS:
Ahojky
Jelikož moje nej postava z Haikyuu je Tobio tak jsem se rozhodla udělat tenhle příběh.
Předem říkám že zanedlouho hodlám dělat oneshoty na čtenář x charakter
Samozřejmě jen o postavách které znám.
Taky se moc nevyznám když se píšou tyhle příběhy věci typu y/n
Vím že je to s barvami, příjmením atd
Jelikož jsem v tom debil tak to budeme brát podle popisu očí na začátku dík
Různé barvy atd budu vybírat podle sebe tak se na mě nezlobte.
Jelikož se blížím k termínu přijímacích zkoušek mám toho až nad hlavu.
Takže uvidím jak budu stíhat psát.

Tak zatím papa ❤️

Y/n x KageyamaKde žijí příběhy. Začni objevovat